לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

פריך


מאכל פריך הוא אחד המתפורר לך בפה, הוא מאוד טעים, אבל לעתים הפריכות עומדת לו לרועץ.

 

כך הוא גם מייקל ויק. כולם מדברים עליו. הוא מאוד פריך. כלומר, כשהוא מתפקד הוא מושלם. משחק טוב, יחסית, למרות שהוא איבד אתמול שני כדורים לאיגלס. אבל האיגלס הפסידו לא בגלל שויק איבד כדורים. הם הפסידו כי הוא נשבר בסוף הרבע השלישי. חטף מכה בראש ויצא. דבר שאיפשר לאטלנטה לחזור למשחק ולנצח. משחק של שתי קבוצות שיכולות לשחק פוטבול יותר טוב ממה שהציגו בשבוע השני של העונה. ההגנה של האיגלס מצוינת, לפרקים. פעמים אחרות היא נשברת בקלות מדי. זה עוד ישתנה במהלך העונה.

 

בריידי המשיך במסעו המטורף, כשהוא מוסר שוב למעל 400 יארד. נגד הצ'ארג'רס זה היה יותר קשה מאשר מול מיאמי. טוב, מיאמי ממשיכים להפסיד, כנראה שהם לא קבוצה שצריך להתחשב בה. הצ'ארג'רס עשו את מה שהם יודעים הכי טוב, להראות המון פוטנציאל ולהפסיד. קבוצה פריכה. לו רק היה להם אופי, נחישות, או משהו שיגרום להם להיות קבוצה מנצחת, ולא רק כשרונית.

 

כמעט כמו טוני רומו. הוא ניצח השבוע. אבל זה היה את הניינרס. כך שזה לא ממש נחשב. כך גם נצחונם של הסטילרס על סיאטל. בכלל קבוצות ממערב ארצות הברית, ומהבית המערבי של שתי הליגות אולי לא צריך להכניס לטופס הטוטו. ברור שקבוצה שתפסיד לקבוצות מהמערב לא צריכה להגיע לפליאוף.

 

היום הג'יאנטס מארחים קבוצה מהמערב, את סנט לואיס. כפי שציינתי במשחק בין הברונקוס לריידרס, למי איכפת מי ינצח במשחק חסר חשיבות זה. לא נשאר אלא ללגלג על סנדיי נייט פוטבול, שבשבוע הבא משדרים את המשחק בין הסטילרס לאינדיאנפולס קולטס, משחק שעל הנייר היה מסקרן, כשפייטון מאנינג נגד ביג בן, והיום ברור לכולם שהוא ייגמר לפני המחצית, שכן הסטילרס אמורים לקרקף את הקולטס, שאין להם מה להציע בלי פייטון. יהיה עצוב. כי גם הקולטס פריכים בלי פייטון מאנינג, ועושה רושם שהעתיד שלהם מאוד פריך, עד כדי התפרקות מוחלטת.

נכתב על ידי , 19/9/2011 18:40   בקטגוריות אמריקה, פוטבול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)