לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

עולם כמנהגו נוהג


אחרי משחק אחד אחרי קו מחצית העונה, הפרשנים מנסים להגיד שהעולם כמרקחה, עולם הפוך, הכל יכול לקרות. טוב, התפקיד שלהם הוא לעשות בדיוק את זה. אבל בעצם, העולם חזר לתפקד כרגיל, ואפשר כבר להסתכל על הפליאוף בחדווה.

 

ליגת הN ממשיכה להראות סימני עוצמה, כשדאלס אתמול הביסה את הבילס בקלות. אמנם אלה הם הבילס, ובכל זאת הם הגיעו עם מאזן חיובי לדאלס, והפסידו. עוד סימן שה-N יותר טובים השנה. סימן נוסף הוא המשחק האיכותי בין הניינרס לג'יאנטס, שתי קבוצות עם הגנות חזקות, התקפות מתפקדות, והניינרס ניצחו במשחק מרשים. אחד ממשחקי הפוטבול הטובים שראיתי בשנה הנוכחית. זאת לעומת המשחק של הג'יאנטס שבוע קודם, בו הם ניצחו את הפאטס, במשחק בינוני בו שתי הקבוצות הרבו לעשות טעויות. עם מדברים על טעויות. במילה אחת, האיגלס. בשתי מלים, ההחלטה האומללה של מאמן האטלנטה הוקס ללכת על ניסיון רביעי בהארכה.

ולמשחק המרכזי של יום ראשון, המשחק בין הג'טס לפאטס. הפאטס הגיעו עייפים, אחרי שני הפסדים, לעומת הג'טס שבאו אחרי נצחונות יפים (על הבילס, אמנם, ובכל זאת). החצי הראשון של המשחק נראה כמו המשך של הקו עד למשחק זה. הפאטס נראו לא חדים, בריידי פספס המון מסירות, והג'טס כל הזמן נשארו במשחק. מן תחושה שכמו שקרה עם הג'יאנטס והסטילרס, הפאטס יפסידו בסוף. אבל, בחצי השנה קרה משהו שהיה צריך לקרות מזמן. הפאטס לקחו את השליטה על המשחק. ההתקפה התחילה לשחק בלי לעצור, נו הדל אופנס, מה שעבד מעולה בתחילת העונה, ונזנח מאז. עד עכשיו אני לא מבין מדוע בריידי לא השתמש בזה נגד הג'יאנטס שבוע שעבר. כשבריידי לא נותן להגנה לנוח, וקצב המשחק גבר, הסיכוי של הפאטס לנצח, ולהשיג יארדים בהתקפה עולה פלאים. בתחילת הרבע האחרון הם הראו זאת, כששחקו את ההגנה של הג'טס (שאמורה להיות מעולה) בריצה ובמסירה. ההגנה המשיכה במגמת השיפור שלה, כשלמעשה ניצחה את המשחק. כבר חודש שההגנה מתפקדת כמו שצריך, רק שבשבועיים האחרונים ההתקפה זייפה. הפעם ההגנה החליטה לנצח את המשחק ויהי מה, וההתקפה התגייסה לכך. הפאטס ניצחו במשחק החשוב ביותר שלהם העונה. דבר שדי מסדר את הפליאוף. בולטימור עשו את מה שהם תמיד עושים, מנצחים את הסטילרס ואז מפסידים לאיזה קבוצה שאסור להפסיד להם, ומאבדים את הביתיות לפלי אוף. שיקגו ניצחו את דטרויט והחזירו את מצב העניינים בצפון לשפיות. במערב אין שום חדש, גם אין שם פוטבול, למעט הניינרס. והדרום, חלש חלש חלש.

 

להלן תחזית הפליאוף:

AFC:

1. פאטס - 13:3

2. סטילרס (יפסידו עוד משחק אחד עד לסיום העונה): 12:4

3. יוסטון 12:4

4. אוקלנד 10:6

5. בולטימור

6. ג'טס

 

NFC:

1. גרין ביי 15:1 (הפסד לג'יאנטס)

2. ניינרס (14:2, יפסידו עוד משחק)

3. ג'יאנטס (12:4)

4. ניו אורלינס (12:4)

5. דאלס

6. שיקגו/אטלנטה

 

כמובן, הכל יכול להשתנות במקרה של פציעה, אבל זוהי התחזית שלי.

הסופרבול? אני מקווה שגרין ביי נגד פאטס. קשה לי להאמין שיהיה שידור חוזר משנה שעברה. אבל קשה לי יותר לראות מי ינצח את הפאקרס.

נכתב על ידי , 14/11/2011 21:57   בקטגוריות אמריקה, פוטבול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)