לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

תיק נייד מאוד


לתיק שלי יש גלגלים. לכאורה, בבתי מלון זה לא אמור למשוך כל כך הרבה תשומת לב, אבל משום מה כולם מתיייחסים אל התיק שלי. האם אתה מגיע, או שמא אתה הולך? ואני, אני רק נמצא. מתעצל, לסחוב את המחשב שלי על גבי העמל. לכן, לתיק שלי יש גלגלים. בעצם, הסיבה היא אחרת לגמרי. אני רוצה שיטעו בי. לחיות כתייר, עם תיק עם גלגלים נשמע רעיון טוב לעתים. כן, נווד עם תיק עם גלגלים. הגלגלים של התיק שלי הופכים אותי לנווד. דריפטר. תייר תמידי. מעין ניגוד מתמיד להימצאותי במקום מסוים. התיק עם הגלגלים מעיד על האפשרות שאני עומד לנוע. לנסוע, ללכת לאן שהוא. אפילו במשרד במחלקה שלי נועצים בי מבטים מוזרים. מה אתה נוסע? לא, רק מגלגל תיק מאחוריי. ולמה שאתאמץ? ובכן, אני מתאמץ. מתאמץ להיות זמני. להיראות כאילו אוטוטו אלך. באמצעות גרירה של תיק עם גלגלים מאחורי. שסוחב את המחשב הנייד שלי. שהוא רק מעט יותר כבד ממה שהייתי רוצה. הייתי רוצה מחשב קטן יותר וקל יותר. אך החלטתי לקנות טכנולוגיה מתקדמת ומחשב מאט מתקדם יותר, על פני מחשב קטן ואיטי מיושן. ומאז, התיק מתגלגל אחריי, בגלל חצי קילו עודף. לכן אני נראה נווד וצריך להסביר שלא, אני רק מתעצל לסחוב את המחשב הנייד על גבי. לכן יש לתיק שלי גלגלים. ולכן אני צריך להסביר בכל מקום למה יש לתיק שלי גלגלים. הייתי חושב שתיקו של אדם לא יהפוך כזה סיפור. אבל בשלושה דברים ניכר אדם, תיקו, כוסו וכעסיו.
נכתב על ידי , 21/11/2011 22:17   בקטגוריות אמריקה, סיפורים שאספתי בדרך, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)