לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

ממשלת ישראל נגד מדינת ישראל בארצות הברית


כולנו יודעים שמדינת ישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. בייחוד אותם פלסטינים בשטחים הכבושים, והאנשים הטסים אליהם.

כולנו גם יודעים שעיתונות היא נשמת אפה של דמוקרטיה. מכאן, ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, צריכה לתמוך בעיתונות ובעיתונות חופשית.

כולנו גם יודעים שבישראל ישנה רק מעצמה בינלאומית אחת חשובה. ארצות הברית. היא גם המודל הדמוקרטי והחברתי של ישראל. באמריקה, ערש הדמוקרטיה, ישנה עיתונות חופשית (כמעט). וברור, שישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרת התיכון, תתמוך בעיתונות חופשית כמו זאת שקיימת באמריקה. גם ברור שישראל תעשה ככל שביכולתה לקדם את תדמיתה בעיני האמריקאים, שכן הם היחידים התומכים בנו בעולם (לא כולל רון פול).

מכאן ברור שכ"ששים דקות," תכנית החדשות החשובה בארצות הברית, תעשה כתבה על הנוצרים בארץ הקודש, מדינת ישראל תעשה ככל שביכולתה להצטייר טוב ולעזור לעיתונות החופשית בידידה הגדולה (והיחידה) שלנו. ארץ הקודש הוא שם מכובס למדינת ישראל והשטחים הכבושים. הכתבה התרכזה בהגירה העצומה של נוצרים מהשטחים הכבושים החוצה.  (הגירה דומה קיימת גם ממדינת ישראל). למה הנוצרים עוזבים? כי הם יכולים, שכן כמו כל אליטה, גם הנוצרים בשטחים הכבושים יכולים להגר ביתר קלות מאשר השכבות שמתחתן. בייחוד לאחר שבית לחם הפכה למובלעת מוקפת חומה. לכן, בית לחם, ערש הנצרות, הפכה לעיירה עם 18% נוצרים בלבד. במזרח ירושלים, לדברי הכתב המוערך בוב סיימון, ישנם פחות מאחוז אחד של נוצרים.

כמו בכל כתבה על ישראל חייבים לראיין את ארי שביט. אז ארי שביט התראיין. ארי שביט הסביר שהנוצרים הם נזק היקפי. כרגיל, שביט היה מלא חוכמות. טפשיות.

ואז התראיין גם שגריר ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, בארצות הברית, ד"ר מייקל (מיכאל) אורן. הוא הסביר שלא הנוצרים בארץ הקודש הם הבעיה. הבעיה היא המהפכה במזרח התיכון. עכשיו, כשהמזרח התיכון בוער כולו באיסלאם קיצוני, עכשיו אתה עושה כתבה דווקא על ישראל? אורן כמעט והוציא מכתב המציע לכתב לטוס לסוריה, אבל עצר בעצמו והמשיך לשתף פעולה עם הכתב. שכן, להתראיין לעיתונות חופשית היא דבר חשוב בדמוקרטיה, ומייקל אורן (האמריקאי) יודע זאת. לכן הוא התראיין לכתבה. מייקל אורן טען שהנוצרים עוזבים בגלל האסלאם הקיצוני. הנוצרים המקומיים לעגו להסבר זה. אבל בכל זאת, שגריר ישראל אמר זאת ושיתף פעולה עם הכתב. זה טוב לדמוקרטיה, חשבתי, שהוא מתראיין לשישים דקות. הנה, ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, מתמודדת עם ביקורת כנגדה מהתקשורת החופשית, נשמת אפה של הדמוקרטיה הגדולה, אמריקה.כך לפחות חשבתי, עד שבוב סיימון המשיך בסיפורו.

ואז סיפר בוב סיימון, הכתב המוערך, שמייקל אורן, שגרירה של הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, הרים טלפון לנשיא חדשות CBS והאחראי הראשי על שישים דקות וביקש ממנו לבטל את הכתבה. עוד לפני שידורה! כן, שגרירה של הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ניסה למנוע שידור של כתבה עוד לפני שידורה. בוב סיימון לא שתק, וטרח לשאול את אורן לאור המצלמות את השאלה כיצד העז להרים טלפון כדי לבטל את הכתבה. אורן הסביר שהוא ידע שהכתבה עומדת לפגוע בישראל ביקש לבטלה. סיימון אמר שהוא כתב עיתונות כבר שנים ארוכות והרבה אנשים נפגעו מכתבות שהם ראו, אך איש עדיין לא נפגע מכתבה שהוא טרם ראה, ולמרות זאת אורן התלונן עליה. אורן ענה לשאלה זאת שהוא ידע שהכתבה עומדת לפגוע. סיימון קטע אותו ואמר לו שלא, הוא אינו יכול לדעת מה הכתבה עומדת לעשות לפני שידורה. אורן הודה שאכן אינו יכול לדעת ובכל זאת פעל למניעת שידורה של כתבה זאת.

כך פועלת מדיניות החוץ של הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. היא מנסה למנוע שידור של כתבות לפני שהיא רואה אותן ולפני שידורן. היא מנסה לצנזר את העיתונות של הדמוקרטיה הגדולה בעולם. היא משחירה את שמה של ישראל במדינה שבה נמצא קהל התומכים הגדול ביותר של ישראל. במשדר החדשות החשוב ביותר בארצות הברית קיבלו כל הצופים תמונה כיצד רואה מדינת ישראל את חופש העיתונות. חופש העיתונות קיים, כל עוד הוא לא פוגע במדינת ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. נכון, הצופים גם קיבלו תזכורת שישראל שולטת בשטחים שכבשה לפני ארבעים וחמש שנה, שהשטחים הכבושים הם גבינה שוויצרית, בה החורים הם של הפלסטינים. כל הצופים ראו שהדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון לא מסוגלת להתמודד עם מידה מזערית של ביקורת בלי לעקם את כללי המשחק. הדמוקרטי.

את כל זה הם ראו בכתבה זניחה, שנושאה לא היה מעורר הדים, ולא יעורר שום הדים. ממש כמו המטס. אבל ממשלת ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, בדרכה האופיינית, פגעה במדינת ישראל על ידי השחרתה בשידור בפני צופים אמריקאים במשדר החדשות החשוב ביותר בארצות הברית. ממשלת ישראל, ושגרירה, הוכיחו שהם לא מבינים מהי דמוקרטיה ומהי תפקידה של העיתונות, ומהי חשיבותה של חופש העיתונות בדמוקרטיה. ואת זה הם עשו בשידור בכתבה של כתב חדשות חשוב, בתכנית החדשות החשובה בארצות הברית, הידידה היחידה של ישראל בעולם.

 

מעין מתנה שכזאת ליום העצמאות. ואם לעשות פראפרזה על דברי ראש הממשלה: ממשלת ישראל שכחה מזמן מה זה להיות דמוקרטיה.

נכתב על ידי , 23/4/2012 02:45   בקטגוריות אמריקה, בחירות ?200, טלוויזיה, כתבנו בשטח, אקטואליה, ביקורת, רטוריקה למתחילים, פסימי, עבודה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)