לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

הרוצחת השקטה


איני ידוע כתומך של שלי יחימוביץ. ראשית, היא סמולנית מאניקית, עוכרת ישראל, ושוכבת עם ערבים, או גרוע יותר, ערביות! שנית, היא פחדנית, שכן היא מסתירה את היותה סמולנית מאניקית, עוכרת ישראל ושוכבת עם ערבים וערביות ביסקואליות ששוכבות גם עם יהודים, על ידי זה שהיא כל הזמן מדברת על מדיניות רווחה, עניים, ועשירים, מה שקרוי בפי העם מלחמת מעמדות והרצון שלה לחלק מחדש את העושר. או בעברית קומוניסטית. אבל כל אלה הם כאין וכאפס לעומת היותה של שלי יחימוביץ רוצחת. כן, בדיוק, רוצחת.


למה?


אז אם אתן זוכרות, לפני כמה שנים גב' יחימוביץ הובילה מאבק למען עובדות הסופר פארם. הפריע לגב' יחימוביץ שעובדות הסופר סל עומדות כל המשמרת שלהן. "זה לא אנושי" היא טענה. "זוהי זוועה" היא אמרה. "ניצול שאין מחפיר ממנו" הזדעזעה. היא אמרה שאפילו כלבים יודעים לשבת, כשנותנים להם פקודה, ואילו למוכרניות (מילה שהיא כנראה המציאה) במגה אסור לשבת. או אז אזרה גב' יחימוביץ לוחמה על הרשתות והעבירה חוק המחייב לתת למוכרניות לשבת. מאז כולנו יודעות מה קרה. כל המוכרניות יושבות. במקום לתקתק מחירים, ועבודה, בעמידה, הן יושבות להן בנחת, על התחת, ומעבירות את המוצרים שלנו בעצלתיים.


טוב ויפה, ואיך כל זה קשור להיותה רוצחת? ועוד של אנשים עניים, שהיא כאילו לוחמת למענם?


ובכן, מחקרים כבר מצאו שהישיבה מסוכנת לבריאות. כך, שחור וצבעוני (הגרפים משכנעים במיוחד) על גבי אינטרנט. חלק מהמקרים אפילו טוענים שהישיבה מסוכנת יותר מעישון. וכך, הגברת יחימוביץ בחוק המטומטם שלה לא רק שהאריכה את זמן ההמתנה שלי בתור, בגלל שהקופאיות נכנסות למצב שינה כשהן יושבות (כך לפי המחקרים), אלא גם מקצרת את חייהן, גורמת להן לסוכרת, בעיות דם, סרטן, ומוות מוקדם באופן כללי.


אז ממה נפשך, זה מה שיחימוביץ גורמת לאנשים שהיא כאילו דואגת להם, מה היא תעשה לאלה שלא איכפת לה מהם? כלומר, מה היא תעשה לכלל עם ישראל!?


לכן, המסקנה ברורה: רק נתניהו. או לחלופין, ברק (אלוף בן באחד הפיליטונים המבריקים שנכתבו בעיתונות הישראלית)!

נכתב על ידי , 8/8/2012 14:06   בקטגוריות אמריקה, כתבנו בשטח, לא כל אידיוט צריך לקרוא, רטוריקה למתחילים, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)