לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

ואולי הקללה תישבר


השבוע הראשון בליגת הפוטבול ציין כמה וכמה הפתעות.

ראשית, האלופה הפסידה. אמנם ההפתעה אינה כה מרעישה, הניו יורק ג'יאנטס תמיד מתחילים חלש. שנה שעברה הם בקושי עלו לפליאוף, לפני שזכו באליפות. בכל זאת, ההרגשה הייתה שהם צריכים לנצח, מגרש ביתי, קהל שחוגג את האליפות, והג'יאנטס מפסידים לקאובויז? מוזר מאוד.

עוד כמה דברים מוזרים קרו, למשל, הניו אינגלנד פטריוטס שיחקו הגנה. זה חידוש מרענן של השנים האחרונות. הם גם התמסרו למשחק ריצה, דבר שלא היה כאן כמה וכמה שנים.

הברנוקוס ופייטון מאנינג שיחקו טוב נגד הסטילרס. מסתבר שישנם שחקנים של הסטילרס שאינם מסוגלים לשחק בדנבר בגלל מיעוט החמצן, ואכן ההגנה של הסטילרס נראתה כאילו חסר לה חמצן. היא לא עשתה כלום כדי לעצור את הברונקוס, אם כל הכבוד למאנינג, ויש כבוד.

הניינרס הגיעו לגרין ביי ולא התחשבו כלל בקבוצה המקומית. הם ניצחו כאילו הגרין ביי אינה קבוצת עלית. יתר על כן, ההגנה של הגרין ביי המשיכה עם תצוגות הנפל מהעונה הקודמת, הבעיה הייתה שההגנה של הניינרס לא נתנה להתקפה המצוינת של הפאקרס לתפקד.

וושינגטון רד סקינס נסעו לניו אורלינס וניצחו. היה זה הניצחון היחיד של קווטר-בק רוקי, והם נראו מרשימים למדי. בהתחשב בזה ששאנהן המאמן של הרד-סקינס יודע להביא אליפויות ויודע הגנה מהי, אולי סוף סוף יחגגו עונה חיובית בבירה. ניו-אורלינס מסתבר צריכה יותר מתחושת נקמה כדי לנצח משחקים. מה שהם צריכים זה הגנה, שהייתה מביכה למדי.

סיכום השבוע הראשון:

שתי קבוצות העלית של ה-N משנה שעברה פתחו עם הפסדים. עם סופרים גם את הסיינטס שהפגינו יציבות כקבוצת עלית בשנים האחרונות, ייתכן שתהיה כאן עונה מעניינת. ניו יורק במצב מוזר, שכן כל שלוש הקבוצות של הבית המזרחי ניצחו. 

בליגת ה-A עושה רושם שהמערב יהיה מוזר מאוד. דנבר כנראה תיקח אותו בהליכה. הבית הצפוני יהיה כרגיל תחרותי מדי. הג'טס ניצחו והפתיעו את כולם. הפאטס אולי יתגברו על חמרמורת הסופרבול - הקבוצה שמפסידה בסופרבול לרוב סובלת עונה גרועה לאחריו.

 

אבל זה רק השבוע הראשון. ייתכן שטנסי אינה מדד לכלום. ייתכן שגם ניו אורלינס לא תהיה השנה מדד לכלום, ואולי אפילו הסטילרס נחלשו. וכרגיל, אל תצפו לכלום מהאיגלס של פילדלפיה. קבוצת נפל עם הייפ.

נכתב על ידי , 13/9/2012 17:50   בקטגוריות אמריקה, טלוויזיה, פוטבול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)