לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

ניצנים של קיפאון


אחרי שחצי עונה מאחורינו, הגיע זמן הסיכומים הראשוניים.


אין ספק, ליגת ה-N טובה יותר מליגת ה-A. המפתיע בעניין הוא הניצחון של הסטילרס ביום ראשון האחרון. הם הגיעו לניו-יורק, האלופה, וניצחו אותם שם. הניצחון גם הראה דומיננטיות לאורך כל שלבי המשחק. במחצית הראשונה הג'יינטס היו במשחק רק בגלל שיפוט ביתי שלקח בחשבון שהייתה סופה, וצריך לעודד את המקומיים, עם לפחות שלש זריקות צהובות מוזרות למדי. אבל זה לא עזר. הסטילרס ניצחו בכל זאת. בכלל, הסטילרס נראים מאוששים, לעומת תחילת העונה. ההגנה התייצבה. ההתקפה חזרה להיות התקפה של סטילרס - ריצה, ריצה, ושוב ריצה. עם טעימות של מסירות של רות'לסברגר. להביע לניו יורק ופשוט לרוץ על הג'יינטס היה קצת מביך למקומיים. אבל כשחושבים על זה, ככה גם דאלס ניצחה אותם במשחק הראשון העונה. המשחק הזה משאיר פתח שאולי בכל זאת לליגת ה-A יש סיכוי, אבל קלוש.

כי סן פרנסיסקו משחקת כמו קבוצות ה-A המסורתיות, ועושה זאת טוב מהן. גם שיקגו משחקת כמו ה-A, אבל בעצם, שיקגו משחקת כמו שיקגו. הגנה, הגנה ונקודות שמגיעות מההגנה. אמנם לא ראיתי את שיקגו הרבה השנה, אבל הם משחקים טוב. שבוע הבא ישנו עוד מפגש מסקרן בין הקבוצה מספר 2 ב-N וב-A, שיקגו מארחת את יוסטון. אני משער ששיקגו ינצחו, המשחק אצלם, מתחיל להיות קר (פקטור רציני לקבוצות מטקסס שנוסעות צפונה) והם מהליגה הטובה יותר, וכנראה מהבית החזק בליגה (עם מיניסוטה המפתיעה, גרין ביי שתמיד מאיימת, ודטרויט שהיא כנראה אחת הקבוצות הטובות עם מאזן שלא משקף). הבית הצפוני של ה-A גם חזק, שם הרייבנס מצליחים עדיין לשמור על יתרון מול הסטילרס, אבל לא בטוח שלאורך זמן, שכן הקבוצות ייפגשו בקרוב, והסטילרס כרגע טובים יותר, ואפילו בריאים יותר מהרייבנס.

אל מול הבית הצפוני של ה-N, נראה שהבתים המזרחיים של שתי הליגות הם הגרועים בליגה. חוץ מהג'יינטס וההגנה של דאלס, אין שום דבר לדבר עליו בבית המזרח של ה-N. בבית המזרחי של ה-A, מדברים על מיאמי. עד לשם הדברים התגלגלו. הפאטס נראים כמו שהם נראים כבר הרבה זמן, יש פוטנציאל, אבל עם הגנה כזאת אי אפשר לנצח משחקים חשובים באמת. אפשר לדבר על המערב של הליגות, אבל גם שם שום דבר לא קורה שמעניין, חוץ מהניינרס.


והדרום? אטלנטה מובילה את הליגה, אבל אף אחד לא מאמין לה. קבוצה רכה יחסית, שמשחקת יפה מדי ולא מתמודדת מול אף קבוצת עלית עד עכשיו, וכנראה שמעכשיו. יגמרו את העונה עוד שבועיים, ואז יתחילו ממש להשתעמם. דבר דומה עם הטקסנס. קבוצות הדרום לא מפחידות איש, ולמרות שהסיינטס לקחו אליפות לפני כמה שנים, איש לא נותן כבוד לבתים האלה, כי נעים שם מדי. ועוד משחקים באולמות סגורים.

אז מה היה לנו? עונה בינונית למדי עד כה. אף קבוצה לא מראה שהיא הרבה יותר טובה מהאחרות. בכל שבוע נתון הקבוצות הטובות יכולות לנצח האחת את האחרת, עם עדיפות קלה לקבוצות ה-N. אבל כאמור, הניצחון של הסטילרס בניו יורק פותח פתח למשהו קצת יותר מעניין בחצי השני, בייחוד כשישנם עוד כמה מפגשים מעניינים בין הליגות לפני הסופרבול.

ועוד מילה על הבחירות. לפי חוקי הבחירות, הרד סקינס הפסידו, ולכן אובמה צריך להפסיד. אבל, שיקגו, קבוצתו הביתית של אובמה נותנת את העונה הכי טובה שלה ברבע המאה האחרונה (מאז הברס של 1985). גם קבוצתו השנייה של אובמה, הסטילרס, הגיעו לאלופה וניצחו שם השבוע. אולי אלה הן תחזיות טובות יותר לניצחון של אובמה, ואולי אני מקווה סתם. שתי הקבוצות האלה מנצחות דרך ההגנה, שזוהי האסטרטגיה של הנשיא - לא לחדש יותר מדי, לשמור על הייתרון השברירי שיש לו, לחטוף נקודות פה ושם, ולהסתמך על זה שהיריב חלש מדי לנצח אותו. לשתי הקבוצות האלה ולהגנותיהן החזקות זה עובד. רוב הסיכויים שגם לאובמה זה יעבוד.


נכתב על ידי , 6/11/2012 16:40   בקטגוריות אמריקה, טלוויזיה, פוטבול  
הקטע משוייך לנושא החם: בחירות בארה&quot;ב - אובמה נבחר
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)