לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

להחליף את דיסקט המציאות


לעתים נדירות אפשר למצוא טורי דיעה המוכיחים עד כמה כותבם מנותק מהמציאות. מובן שכותבם מתלונן על כך שכולנו, הישראלים, לא מחוברים למציאות, והוא היחיד שמחובר.

אבל איך אפשר להתייחס ברצינות לכותב שמבקש מאיתנו "להחליף דיסקט" שלוש או שבע פעמים לאורך טור דעה אחד? הכותב לא יודע איפה הוא חי? הוא לא יודע שאין דיסקטים יותר? שאי אפשר להחליף אותם? נעלמו, כמו מכונת הכתיבה, מכונת הירייה, ועליונות הגזע הלבן. כמו אמינות ה"עובדות" של הכותב,  גם הדיסקטים היו אמצעי לזמן קצר מאוד. שלוש ארבע שנים והם נעלמו. למען האמת, כיום אין שום יכולת לקרוא דיסקטים. הדיסקט מת אי שם לפני 12 שנה, כשהמציאו את כונן הזיפ ולאחריו המציאות את מקלות הזיכרון, היו אס בי.

והכותב? כמו דעותיו, תקוע אי שם באמצע שנות התשעים, ומתעקש שהוא היחיד שמכיר במציאות כפי שהיא, למרות שקפא בזמן. אולי צריך להציע לכותב לשדרג את כל המערכת שלו (יש היום  מערכות שאפשר לדפדף בהן באמצעות היד, אפילו בלי מקלדת!!! לא כל שכן, דיסקט. כן, מערכות בהן המגע האנושי הוא המוביל, ולא הטכנולוגיה המיושנת. אולי כדאי לכותב להתעדכן ולראות שמגע אנושי, ולא צריבת תודעה והחלפת דיסקט זה מה שיעבוד במציאות של המאה הנוכחית), כי אם ימשיך להסתמך על דיסקטים, הנתק שלו מן המציאות רק יחריף, והוא היחיד שיוכל לתקשר עם עצמו. בעצם, זה מה שהוא מאחל לישראל ומייחל לה, שרק ישראל תוכל לתקשר עם ישראל, כי רק לישראל יהיה את הדיסקט. לשאר העולם יש כבר היום כונני רשת.


מחר או מחרתיים אי"ה בלי נדר, איזה מאמני פוטבול צריך היה לפטר.

נכתב על ידי , 24/11/2012 19:33   בקטגוריות כתבנו בשטח, לא כל אידיוט צריך לקרוא, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)