לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

איך טעיתי בבחירות


אין מה להגיד, לטעות בשתיים משתיים זה מביך. אבל רק אדם גדול...

אז הניינרס ניצחו באטלנטה. הם פשוט קבוצה יותר טובה, וכיוון שלא ראיתי את המשחק, לא ארחיב עליו.

 

אז בואו נעבור למשחק בפוקסבורו. היה קר בג'ילט סטדיום. מאוד קר. קר מאוד. והיחידים שנראו קרים הם הפטריוטס. האמת, אני לא יכול להגיד משהו מיוחד שהרייבנס עשו כדי לנצח. פשוט, הפטריוטס הפסידו לעצמם. אם נשווה זאת לבחירות, אפשר להגיד שהפטריוטס הם כמו הליכוד ביתנו. הם לעולם לא משתנים, לא מנסים ממש, וזוהי השנה השנייה שהם חושבים שהם ינצחו ולא, אם לא צריכים לעשות שום דבר מיוחד בשביל זה. ביליצ'ק לא משנה כלום, ולא מנסה כלום. ואז הם מגיעים למשחק חשוב, ופשוט משחקים קצת פחות טוב מכרגיל, ומפסידים. אין ניצוץ, אין תחרותיות אמיתית. הדבר היחיד שהרייבנס עשו היה התקפה נו-הדל, שקצת זעזעה את ההגנה של הפאטס. אבל ההתקפה של הפאטס הייתה הבעייה. והם לא עשו כלום, כלומר, הם היו כל הזמן קרובים, אבל להישאר על האפס במחצית השנייה זה מביך. אגב, ההחלטות של ביליצ'ק היו שמרניות כרגיל, והם שיחקו תוך כדי שינה וקור כל הרבע השלישי, כשהם משחקים בהילוך שני במקום בחמישי. 

 

קשה להודות בזה, אבל משהו צריך להשתנות. ביליצ'ק צריך להכריז שהשנה הבאה היא האחרונה שלו (וסביר שגם של בריידי) בפאטס. 

 

ובדרך החוצה מהמגרש פגשנו אוהד רייבנס שגם הוא עזב לפני הזמן. לא הבנו למה הוא לא נשאר לחגוג את נצחונם. הוא לא הסביר. אמרנו לו שאנחנו נעודד את הרייבנס נגד הניינרס.

 

ואגב, זה מצחיק שהניינרס והרייבנס הגיעו לגמר. ייתכן שיש כאן סיום עידן או אולי התחלה של שינוי. בריידי ומאנינג ומאט ראיין הם כולם QB של עידן ההתקפה המערבית, שהתחילה בניינרס של מונטנה בשנות השמונים. והרייבנס הדיחו שתיים מהם. הניינרס הדיחו את השלישי. לניינרס יש את ה-QB שאמור להיות דור העתיד, QB נייד שמסוגל גם לרוץ וגם למסור, מעין מייקל ויק רק יותר חזק, יותר מדויק, ופחות שביר. כמוהו גם RGIII ווילסון מסיאטל. פאלקו מציג גירסה קצת שונה, QB שמסוגל לזרוק רחוק, הרבה פחות  מדויק במסירות אמצעיות וחייב הגנה חזקה. 

 

ולמה נהיה נגד הניינרס? בגלל קרופניק. ובגלל ריי לואיס. כי תמיד אהבתי הגנה חזקה על התקפה חזקה, ואני שמרן. רוצה לשמור את ההגנות. רוצה שהמשחק הישן של מסירות קצרות, והגנות חזקות ימשיך. אני לא מאמין ב-QB שבירים שגם רצים, גם מוסרים, וגם עושים הכל. ואני עדיין חושב שאלקס סמית' היה טוב מספיק בשביל הניינרס. אגב, האיגלס צריכים להחתים את סמית', יש להם מסורת ארוכה של להחתים QB שהניינרס זרקו ולהשתמש בהם בצורה טובה. ואחרי הכל, האיגלס לא יכולים להיות גרועים יותר ממה שהם היו השנה, ומייקל ויק שביר מדי.

 

אז הבחירה שלי: בואו נגמור את זה יפה בשביל ריי לואיס חבר'ה. ובואו נשאיר את חברי החוף המערבי, עם מזג האוויר הנעים שלהם (שלא מתאים לפוטבול) מאוכזבים שנה נוספת. וכן, אני יודע, הניינרס יותר טובים. אז מה?

נכתב על ידי , 23/1/2013 03:16   בקטגוריות אמריקה, פוטבול, אקטואליה, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: מרכיבים קואליציה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)