לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

הופעת פתיחה


זהו אחד הדברים המוזרים בעולם ההופעות החיות, מופע הפתיחה.

כששמענו שהולפרלורס (פרחי הקיר) יופיעו יחד עם סופרי העורבים לא התרשמנו. אמנם רוב האנשים מכירים רק שיר אחד של שתי הלהקות, שכן רק מר ג'ונס מושמע בגלגלץ של סופרי העורבים (ולפעמים הכיסוי שלהם לג'וני מיטצ'ל), ורק שיר אחד של הוולפלורס מושמע בגלגלץ (שכן יש להם רק שיר אחד), אור קידמי אחד. אבל אנחנו מכירים את סופרי העורבים, ולכן הלכנו להופעה, שכללה גם את פרחי הקיר, עליהם לא שמעתי מעולם. אבל בכל זאת זיהינו את הלהיט הבודד שלהם, שכמובן סיים את הופעת הפתיחה שלהם לפני שסופרי העורבים התחילו בהופעה בשבילה שילמנו.

ואם יציעו לך להיות הופעת הפתיחה של סוזן ווגה, לא תסכימי? ברור שתסכימי. כך קיבלנו הופעת פתיחה של מיה איזיקוביץ, כן כן, זאת שגלגלץ עושים לה הרבה כבוד, כהופעת הפתיחה של סוזן ווגה. היינו היחידים בקהל שזיהו את הופעת הפתיחה. בדיוק גם קנינו דיסק שלה. קיבלנו שתי הופעות במחיר אחד. אמנם מיה החליטה לא להגיד מיהי בתחילת ההופעה, וכך איש לא ידע מיהי. היא גם בחרה לשיר שיר של ג'סטין טימברלייק לקהל שבה לשמוע את סוזן וגה (לא ההחלטה המבריקה בחייה), אבל בכל זאת, נחמד לקבל הופעת פתיחה מרשימה שכזאת, לפני סוזן ווגה שעושה הכל כדי שהקהל יהיה מרוצה, כולל לספר את אותם סיפורים בפעם החמש מאות.

אבל נניח שקוראים לך ונסה קרלטון. לא, לא ונסה קרלייל, אלא ונסה קרלטון. מי? אתן שואלות. כן, גם אני לא יודע מיהי. ואני הייתי בהופעה שלה! ונסה קרלטון. כוכבת גדולה. עם להיטי ענק. אולי להיט ענק. אחד. אולי. מי? ונסה קרלטון? מה היא עשתה בחייה? "קולות רקע לסופרי העורבים בחידוש שלהם לשיר של ג'וני מיטצ'ל" (איך הכל מתחבר!!!). כן, היא מפורסמת בזכות קולות הרקע שעשתה ללהקה ששרה גירסת כיסוי של זמרת מפורסמת מלפני ארבעים שנה. אבל נניח שקוראים לך ונסה קרלטון, ויש החושבים שאת זמרת חשובה. כל כך חשובה שאת אפילו מופיעה. הוצאת אפילו תקליט נוסף, שאיש לא שמע עליו, כמובן. ויצאת למסע הופעות נוסף. עד כה, מסעות ההופעה שלך היו באורך ממוצע של חודש. אבל נניח, שקוראים לך ונסה קרלטון, ואת, ולפחות אדם אחד נוסף, מחשיב את עצמך לזמרת חשובה, ומופיעה מכובדת. לכן, את צריכה הופעת פתיחה. באלוהים, כיצד אפשר למצוא הופעת פתיחה למישהו שהיא עצמה אינה זכאית להיות הופעת פתיחה של מישהו אחר (אולי סוזן ווגה)? איך עושים זאת? האם תמצא ונסה קרלטון זמר עוד פחות ידוע ממנה שיהיה הופעת הפתיחה שלה? פטריק סוויזי. כן, כן, זה מריקוד מושחת. לא, לא באמת, פטריק סוויני. זמר מוערך בסצינת הפולק-רוק. יש סצינת פולק-רוק אתן שואלות? אם ונסה קרלטון היא זמרת מפורסמת, אז יש גם סצינת פולק-רוק, ופטריק סוויני יכול להיות הופעת פתיחה. והוא היה הופעת פתיחה. במהלכה הוא כל הזמן אמר כמה הוא שמח להיות שם, כמה הוא באמת שמח להיות שם, ושהוא באמת שמח להיות שם. הוא שעמם את עצמו, וגם אותנו, ושר מדי פעם, שירי פולק-רוק משעממים שהזכירו לי את בוב דילן. למה בוב דילן? אולי בגלל שגם בהופעה של בוב דילן לא זיהיתי אפילו שיר אחד. בעצם, כן זיהיתי שיר אחד בהופעה של בוב דילן. זיהיתי גם שיר אחד בהופעה של הוולפלורס. וגם בהופעה של ונסה קרלטון (היה לה להיט אחד לפני 16 שנה, כשהיא הייתה בת 17). כן, אצל מיה איזיקוביץ זיהיתי שלושה מארבעת השירים (כולל זה של ג'סטין טימברלייק), באחוזים זה היה הרבה יותר מאשר כמות השירים שזיהיתי אצל סופרי העורבים, אבל פחות מזיהוי השירים אצל סוזן ווגה, אצלה גם זיהיתי את רוב הסיפורים. חוץ מהשירים שהיא שרה מהאלבום החדש שעומד לצאת בקרוב. וזה הרבה יותר מהשירים שזיהיתי אצל פטריק סוויני, שנורא נורא שמח להיות שם, בפעם העשירית, וחילק קלישאות דביליות חוץ מזה, הופעת הפתיחה של הזמרת עליה איש או אישה בקושי שמוע. אבל מסתבר שאין זמר או זמרת, ואין אדם או אדמת, שאין לו אדם אחר שיכול להיות הופעת הפתיחה שלו. ואולי זוהי מסקנה חיובית.
נכתב על ידי , 28/10/2013 15:46   בקטגוריות אמריקה, כתבנו בשטח, לא כל אידיוט צריך לקרוא, אופטימי, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)