לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

שניים שהם אחד


אנחנו ממשיכים במסגרת הדיונים התיאוזופיים, ואחרי שדנו באלוהים, מלכים, והוביטים, אנחנו דנים בשניים שהם אחד, או שניים שהם אחד, או אולי אחד שהוא שניים. שילוש קדוש, מישהו?

זהו עוד פוסט שכמעט נכתב במקלחת. האמת, הוא נכתב בטרגט. רעיונית. הוא כמובן נכתב במחשב (עוד לא המציאו את הממשק מוח מחשב, אבל עובדים על זה!) אותה רשת אמריקאית נחמדה שאפשר למצוא בה הכל. חוץ מאת מה שהאמריקאים חושבים שלא יקנו יותר.

וכך, פס לו מן העולם אחד המוצרים החשובים ביותר לכל מי שמתקלח וחופף שיער מדי פעם, הלא הוא המרכך. כן, המרכך נעלם ממדפי טרגט, והוחלף באותו מוצר נואל (ומשום מה יש לי תחושה שכבר כתבתי את הפוסט הזה בעבר, אך זוהי תחושתי ביחס לרוב הפוסטים שאני כותב, ככה זה אחרי עשר שנות כתיבה כאן), הידוע בשם שמפו ומרכך באחד. שניים שהם אחד. בעצם, אחד שהוא שניים. 

וכל מי שחושבת שהשלם גדול מסכום חלקיו מעולם לא הבינה על בוריה את השמפו ומרכך באחד. שכן, השמפו ומרכך באחד אינו שמפו ואינו מרכך. הוא גרוע כמעט כמו מכונת הכביסה והמייבש במכשיר אחד. באמת, יש מכשיר כזה. גם יפה וגם אופה. גם כובסת גם תולה וגם מייבשת. חוץ מהתולה, כמובן. רק שמכונת הכביסה והייבוש היא טיפשית אף יותר מהמרכך והשמפו באחד. שכן, המייבש יכול לייבש חצי מנפח הכביסה. כלומר, מכבסים, ואז נותנים לחצי לעמוד בצל, להתייבש, בזמן שהחצי השני מתייבש. אחרי שהחצי השני התייבש (במכונה), אפשר להכניס את החצי הראשון (שהתייבש בצד) למכונה. אבל, לא כל הרעיון היה שהמכונה תעבור מהכביסה לייבוש בלי שאצטרך לטפל בה?

ולא כל הרעיון היה שהשמפו יחפוף את השיער והמרכך ירכך אותו? ולא שתכשיר אחד לא יעשה אף אחד מהשניים.

אבל השמפו והמרכך באחד, השנים שהם אחד, או אולי האחד שהם שניים, או האחד שהוא אף פחות מאחד, שכן הוא לא שמפו ולא מרכך, מבהיר שאי אפשר הכל בחיים, וודאי אי אפשר הכל ביחד.

אבל התפישה הזאת, שצריך מוצרים נפרדים לדברים נפרדים, שאי אפשר שאותו המכשיר יעשה הכל, ושרצוי התמחות שתכשיר אחד יחפוף ואחר ירכך, התפישה הזאת היא המפסידה בראייה ההיסטורית. היום הכל צריך לעשות הכל, או שלא קונים את זה. אם בטרגט, הרשת שמבהירה מה קונים באמריקה, מחסלים אט אט את המוצר הנקרא מרכך (עצמאי) ומוכרים אותו רק יחד עם שמפו בתכשיר אחד שלא עושה כלום, ניכר שנישאר קירחים מכאן ומכאן.

כל שנותר הוא לתלוש את מעט השערות המקורזלות בייאוש.

נכתב על ידי , 19/12/2014 22:08   בקטגוריות אמריקה, כתבנו בשטח, לא כל אידיוט צריך לקרוא, משהו אישי, ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)