לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

על ההבדל בין חגיגות לשלג


דמיינו לעצמכם, אמר שדר הרדיו המקומי, שהפטריוטס היו מפסידים?!


אכן, קשה לדמיין מצב כזה. כי האזור כולו חוגג כבר יותר משבוע את ניצחון הפטריוטס בסופרבול, ואני, מסקר פוטבול קבוע, עדיין לא כתבתי על זה מילה.


אז הנה.


באחד הסופרבולים הטובים ביותר שנראו, עם שתי קבוצות טובות מאוד. לא סתם, קבוצות טובות בשלושת האלמנטים של המשחק: הגנה, התקפה, וקבוצות מיוחדות. משחק שהמהלך הלפני אחרון מכריע אותו. וגם זה שלפניו, בהחלטה התמוהה בהיסטוריה של הסופרבולים, שמאז מסבירים אותה בלי סוף, ובלי תוחלת. הפטריוטס ניצחו. ולא בגלל שהם שיקרו. אלא בגלל שהם היו טובים יותר. הדרמה, של שחקן בן 25, שנה ראשונה בליגה, בקושי שיחק בעונה הרגילה, וגם בסופרבול לא אמור היה לשחק יותר מדי. והוא זה ששינה את המשחק. חטיפת כדור על קו היארד, 20 שניות לסיום המשחק. מאז טנסי נגד הראמס לא היה משחק שנגמר בצורה כל כך דרמטית. וטנסי נגד הראמס היה לפני שהפטריוטס זכו בסופרבול הראשון שלהם. כשבטנסי הייתה קבוצת פוטבול.


ומאז ניו אינגלנד חוגגת. והשלג לא מפסיק לרדת. 


יום אחרי הסופרבול ניו אינגלנד הייתה סגורה. לרגל השלג. ולרגל החגיגות. ובעיקר לרגל השלג. כשיש יותר מדי שלג (כלומר מעל 15 סנטימטרים, כאן מודדים באינצים) סוגרים כאן. נכון, גם לפני הסופרבול סגרו את האזור. היה בליזארד שהוריד 35 אינצים (בערך 80 סנטימטרים) על העיר השכנה. מאז אותה העיר קיבלה, כמו כולם פה, עוד פוט של שלג. אה, פוט זה 12 אינץ. זה בערך 30 סנטימטר. לכן קוראים לפוטבול פוטבול, בגלל שאורך הכדור הוא פוט. לא בגלל שמשחקים בו ברגל.



הייתה שנה לא רעה מבחינת ספורט. בקיץ גרמניה ניצחה את גביע העולם בכדורגל. בחורף, הפטריוטס ניצחו באליפות העולם בכדורגל אמריקאי. (שתי נקודות יינתנו לראשון שיתן בדיחה טובה על כך ששתי הקבוצות הן אימפריות רשע!)



והשלג יורד. יום שני אחרי הסופרבול, האזור היה סגור. ביום רביעי סתם ירד שלג. ביום שישי סתם ירד שלג. בשבת, סתם ירד שלג. החזאי אמר שזה הסבר בערך היתרון וההפלגה. שלגי, שלגי יותר, הכי שלגי. שבת היה מזק האוויר שלגי. ראשון היה מזג האוויר שלגי יותר. שני מזג האוויר הוא הכי שלגי. וכך, שבוע ויום אחרי הסופרבול, ניו אינגלנד סגורה. לרגל השלג. ולרגל החגיגות. ובעיקר לרגל השלג. שלא מפסיק לרדת, כבר שלושה ימים שהשלג לא מפסיק, ומתחיל אצלי הלחץ בעיניים (בעיקר מהסינוור של השלג הלבן שמכאיב בעיניים). מאז הסופרבול ירדו כבר כמעט חצי מטר של שלג. ועדיין חוגגים. שכן, אם לא נחגוג, השלג יעכל (consume, מילה עם תרגום לא טוב לעברית)אותנו, אז עדיף שהחגיגות יאכלו אותנו, ולא השלג.


דמיינו לעצמכם מה היה קורה אם הפטריוטס היו מפסידים בסופרבול.


 


(ועוד לא אמרנו מילה על הקור. יום חמישי יהיה היום הכי נעים השבוע. שלושים מעלות בשיא החום, וחמש עשרה בשיא הקור. נעים! לו אך זה היה בצלזיוס. בפרנהייט זה הרבה פחות נעים. ביום ראשון, לעומת זאת, יהיה עשר מעלות בשיא החום, ומינוס שש בשיא הקור. כלומר מינוס שתיים עשרה צלזיוס בשיא החום, ומינוס עשרים ואחת בשיא הקור.)


 


כן,


דמיינו לעצמכם מה היה קורה אם הפטריוטס היו מפסידים בסופרבול. אני לא מסוגל.

נכתב על ידי , 9/2/2015 23:27   בקטגוריות אמריקה, פוטבול, אקטואליה, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)