לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015

נהג מונית


כשהבנתי כמה זה פשוט, לא הבנתי איך לא חשבתי על זה קודם. הרי כמעט כל אחד יכול להיות נהג מונית. טוב, צריך קצת כסף בשביל להשיג את הרישיון, אבל זה מחזיר את עצמו מקצת עבודה. לא רציני. ואחרי זה, טוב, משם זה היה פשוט.

הפעם הראשונה שחשבתי על זה היה עם נוסע. הוא שיחק עם הטלפון שלו כל הזמן. כשהגעתי לאסוף אותו מהמלון הוא לא דיבר עברית. אבל כן שיחק עם הטלפון. ראיתי שאין לו סיסמא בטלפון. ראיתי גם שכרטיס הטיסה שלו פתוח. היום הכל דרך הטלפון. גם היינו די דומים. גברים בשנות ה- טוב, אצל גברים זה יכול לנוע מהשלושים עד לחמישים עם הבדלים מזעריים. מבנה גוף דומה, אפילו פנים, תמיד אפשר להגיד שהתמונה ישנה, תמונה לא טובה. והוא תייר.

אז אספתי אותו מהמלון. השעה הייתה אחת הקטנות של הלילה. חושך בחוץ. הוא היה עייף. אבל שיחק עם הטלפון. טוב, הביצוע היה די פשוט. מהמלון לשדה התעופה מרחק הנסיעה היה חצי שעה. והוא לא ממש יודע את הדרך.

כשהגעתי לשדה התעופה זה לא היה קשה. העברתי את הטלפון, נתתי את התעודות, הפקדתי את המזוודה. ונסעתי לדרכי. ידעתי שאולי יחפשו אותו כשלא יגיע למטוס. אבל דברים כאלה קורים. כשישימו לב שלא הגיע ליעד, אולי יתחילו לשאול שאלות. אבל אני הורדתי אותו בשדה התעופה. בוודאי. כן, גם קיבלתי טיפ. לא, לא ראיתי אותו אחרי זה. כן, עם התיק והמזוודה שלו. אני משוכנע בכך. אני לא יודע אם עשה צ'ק אין בשדה או בבית. אבל את המזוודות הוא לקח. הוא היה ידידותי. קצת עייף, זה היה מאוחר בלילה. לא, אין לי מה להסתיר. אספתי אותו מהמלון. כן, הורדתי אותו בשדה. כן, הוא ביקש, והנה הקבלה מצידי. אני לא יודע מה עשה עם הקבלה שלו. אולי העיף אותה בשדה. אחרי שהורדתי אותו. כן, ודאי אדוני החוקר. אם אחשוב על משהו נוסף, אודיע לך. אני מקווה שתמצאו את מי שעשה את זה. מחריד לחשוב שככה אנשים יכולים להיעלם.
נכתב על ידי , 8/8/2015 11:27   בקטגוריות סיפרותי, עבודה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)