לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

להפסיק באמצע


פעם הפסקתי באמצע.

כמה כנות היתה באותה הפסקה.

כמה עוצמה.

כמה עלבון.

אפילו לא שמתי לב לעלבון. כל כך חגגתי את הכנות. איזו כנות נדירה. להפסיק באמצע, מאימתי מפסיקים באמצע? גם היא שאלה. אבל הגוף ידע שזה לא יכול לקרות. הוא לא נתן לזה לקרות. המוח קיבל את המסר.

והכנות מנעה ממני להמשיך הלאה. להפסיק באמצע. כי ידעתי שכלום לא ייצא מזה, ואין טעם להשלים את הפעולה, את המלאכה. לא, זה יהיה שקר. לעשות שקר בנפשי. כמה עוצמה היתה בכנות זו. אני איש טוב, אני לא מסוגל לשקר, אפילו לא בזה. אפילו כשאני באמצע. ואני מאוד רוצה. אבל יודע, זה לא יילך. הגוף לא משקר. המוח לא משקר. זה לא יכול ללכת. אז עצור.

אבל זה היה מזמן. מאז חלפו שקרים רבים שסיפרתי. הגוף שיקר את המוח, המוח שיקר את הגוף. שניהם לא עצרו אף פעם. לא בגלל חוסר כנות, לא, ודאי שלא. גם לא בגלל היעדר עצמה, לא ודאי שלא. אלא בגלל העלבון. למה להטיח עלבון שכזה באדם.

את רוצה, מאוד רוצה, הכי רוצה. אבל באמצע להפסיק, כי אני לא יכול. לא רוצה. עלבון כה גדול.

היא דווקא התאוששה, התאוששה יפה.

ואני, איבדתי את הכנות, איבדתי את העוצמה, ואפילו עלבונות כבר איני מסוגל לחלק.
נכתב על ידי , 25/5/2005 23:11   בקטגוריות אהבה ויחסים  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)