לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

יש סיבה לחיות - סדר בבלאגן


אז שלום לך קוראת חדשה, כן כן, בדיוק את. אני מאמין גדול בסוגת הפנייה האישית. אולי את לא יודעת, כי את חדשה, אבל מדי חודש אני עושה סדר בבלאגן הבלוגים שלי. בלוגים? אני רואה את גבתך מורמת. כן, כן, יש לי מספר בלוגים, אמנם חד ספרתי אבל יותר מכף יד אחת. אז נתחיל.

הבלוג הזה הוא הבלוג הראשי שלי. למרות שגם בו ירדה כמות כתיבתי הוא די נכבד. פינחסה. הסיבות רבות. האמת, שהוא עתיד לקום לתחייה. כי יש לי סיבה לחיות. סיבה לחיות. נפלא. כי עונת הפוטבול מתחילה וזו נותנת לי סיבה לחיות. כן, כן, גבירתי. עשיתי גם מנוי לכבלים עם חבילת הספורט כדי שאוכל לראות ולכתוב על פוטבול. אגב, אמיר בוגן עושה בYNET עבודה מדהימה לקראת העבודה.

לפינחסה יש בלוג נוסף שם יש מדי פעם תמונות שקשורות למה שפינחסה כותב.

חוץ מזה, יש גם את גלוריה האפי. שזה בכלל בלוג אחר שלי. עם צד נשי יותר, רך, רגשי. בקיצור. לגלוריה יש גם בלוג נוסף. בו היא סופרת קלוריות. והוא נכתב מדי יום.

כך הוא מזכיר את את הכרונולוג שלי. שזה בלוג בו אני כותב כל יום מה קורה עליי. דברים מעניינים במיוחד.

חוץ מזה, טוב נו, יש את הבלוג ההערצה של גלוריה, אבל הוא באמת כבר זניח, ואפשר להגיע אליו ממנה.

ועכשיו, כן, בעתיד יהיה כאן הרבה על טלוויזיה. כי עשיתי כאמור מנוי לכבלים. ובכלל, מתחילה עונת הפוטבול. נפלא. אה כן, פעם היתה לי שותפה לפוטבול, אבל אין לדעת מה יהיה עם שפירצילה.

נכתב על ידי , 1/9/2005 15:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)