לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

העימות


מחר אולי נכתוב קצת על איווט ליברמן, בעקבות הכתבה עליו היום בערוץ 10 והכתבה שלו עם ביילין.

אבל היום עשה ערוץ 10 את הצעד המתבקש. בפרומו בעיצומה של מהדורת יום השישי קרא לשלושת המועמדים העומדים בראש המפלגות לבוא לעימות בתכנית של דן מרגלית.

הגיע הזמן שמישהו ייזום עימות בין המועמדים.

אני מצפה שBB ועמיר פרץ יקפצו על המציאה ויתחילו ללחוץ על אולמרט להיענות להצעה זו. ידוע שלמוביל יש מה להפסיד מעימותים והם רק יכולים להרוויח מעימותים.

הנזק לאולמרט ייגרם בין אם הוא ילך לעימות ובין אם יימנע ממנו (פחדן, מה הוא מסתיר וכו' וכו').

אני מניח שעימות אחד או רבים יעזרו לקדימה לרדת עוד.

אני במקום קדימה הייתי דווקא נוקט בגישה הפוכה:

עימותים מרובים עם משתתפים רבים.

כך הם יצליחו לשחוק את תפיסת העימות ובמקום אירוע טלוויזיוני בודד תהיה סידרה אינסופית של עימותים שלא תשפיע על איש.

עימות משולש עם מס' 1.

עימות משולש עם מספרי שתיים (סילבן, שימעון ואין לי מושג מי זה בעבודה)

עימות משולש עם המועמדים לחינוך

עימות משולש של נשים (לבני תאכל את האחרות אני מניח)

וכו' וכו' וכו'.

אבל קשה לי להאמין שהם ייענו לעצה חינם זו שלי.

אגב, גילוי נאות, יש לי אינטרס סמוי בקיומו של עימות.

נכתב על ידי , 24/2/2006 21:19   בקטגוריות בחירות 2006  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)