לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

עוד כמה הערות בסיומו של יום (לחימה לא מוצלח נוסף)


1. אני צריך מעצבת. איפה את המעצבת שלי.

אני רוצה שתעצבי לי את הטקסט הבא שיופיע בסיומו של כל פוסט:

יודח אלוף פיקוד העורף לאלתר - הטקסט המלא מופיע למטה.

טקסט פשוט. צריך להיות לא מסובך להכנה. בכל פוסט אני ארצה את הסיסמא הזאת, ואני מחפש בלוגרים נוספים שישימו את זה. אולי קוראים לזה כפתור.

2. סיכום היום? תיקו. בצהריים זה היא מדכא עד אימה. הים ריק. ריק. אפילו מרקי נטש את משמרתו כבר בארבע אחר הצהריים. הרכב של חוף הסטודנטים עזב כבר בשתיים. אז נכון שבוע שעבר ביום שלישי החוף היה שומם יותר, אבל ביום חמישי נרשמה עלייה במספר האנשים בחוף. היום הייתה שוב נסיגה משמעותית. זה מדכא לראות חוף ריק. העובד של מרקי סוחב לאנשים את השמשיות מתחת לאף כי הוא רוצה ללכת הביתה. מדכא.

בערב המצב השתפר. היו כ-30 אנשים בפאב אליו הלכתי. נכון, הברמנים ברחו כולם לתל אביב לכן לא היו קוקטיילים, אבל המטבח היה פתוח. היו כמה אנשים. אפילו איזה 5 בחורות. לא נורא כפי שזה נראה בצהריים. בצהריים נראה כאילו אנחנו מפסידים.

3. ניסחתי לי את זה בראש ורק אז הבנתי עד כמה מגוחך המצב. הצבא רוצה שנחזור לשיגרה. שנתנהג כמו בשיגרה. שנלמד לחיות עם המצב כמו שהוא. שלא ממש נחיה כאילו אנחנו במלחמה. מישהו מוכן להסביר לי איך כשהעיר השלישית בגודלה מופגזת על בסיס יומי עם מספר פצועים שנע בעשרות וכמעט הרוג ליום בממוצע אפשר להתייחס אל המצב כשיגרה? הצבא רוצה ללכת עם ולהרגיש בלי. ללכת עם מלחמה ולעשות אותה ולהרגיש כאילו היא לא מתקיימת באמת. אי אפשר לחזור לשיגרה כשיש מלחמה. אי אפשר לאחז את עיני הציבור. כל הגורמים שמשתפים פעולה עם הצבא בניסיון המזויף לחזור לשיגרה גרועים כמו הצבא. כמובן שהמוסדות להשכלה גבוהה, אלופי העולם בריצוי השלטונות, הם הראשונים להשתתף באחיזת עיניים זו. אין שיגרה במלחמה. אי אפשר להחזיר אנשים לשיגרה כשיורים עליהם טילים, כשנסיעה באוטו הופכת לדבר מסוכן. אי אפשר.

4. מישהו מוכן להסביר לי מה היה כל כך דחוף וחשוב בעבודתו של אותו נגר מעיבלין שנהרג היום? מדוע היה חשוב כל כך לאלוף פיקוד העורף לקרוא לו ללכת לעבוד? הרי סביר שהמשפחה שהזמינה אצל הנגר את ההזמנה כלל לא בבית ולכן לא חשוב לה לקבל את ההזמנה בזמן. מישהו מוכן להסביר לי?

5. כל משאית שמרעישה מדי נשמעת כמו פיצוץ טיל. כל צליל גבוה מדי או כזה שעולה ויורד נשמע כמו אזעקה. כן, סימנים ראשונים של טראומה. ברוכה הבאה, כמה התגעגענו.

6. בכל מקום אחר בעולם הצבא לוחם עבור האזרחים והמדינה. בישראל האזרחים לוחמים (מתים) עבור צה"ל.

 

בגלל 8 עובדי הרכבת ששהו 20 מטר מאזור מוגן ומתו למרות זאת,

בגלל 2 ילדים בנצרת שמתו בגלל שלא הייתה אזעקה,

בגלל 2 עובדים חיפאים שמתו כשהלכו לעבודה בגלל הוראת האלוף,

יודח אלוף פיקוד העורף לאלתר! ותופסק מלחמת כבוד צה"ל.

נכתב על ידי , 23/7/2006 23:38   בקטגוריות אקטואליה, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)