לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

אני לא אחד שאומר אמרתי לכם וגם מלאכת מחשבת של טמטום


אבל אמרתי לכם.

יודח אלוף פיקוד העורף לאלתר! ותופסק מלחמת כבוד צה"ל.

בגלל 8 עובדי הרכבת ששהו 20 מטר מאזור מוגן ומתו למרות זאת,

בגלל 2 ילדים בנצרת שמתו בגלל שלא הייתה אזעקה,

בגלל 2 עובדים חיפאים שמתו כשהלכו לעבודה בגלל הוראת האלוף,

יודח אלוף פיקוד העורף לאלתר! ותופסק מלחמת כבוד צה"ל. בקצב הנוכחי, כל המטכ"ל יצטרך ללכת הביתה. 


והקודם - מלאכת מחשבת של טמטום

האמת, די השתכנעתי מדבריו של ראש מטה חיל האוויר אתמול ביחס להפצצה בכפר קאנא (או איזה צירוף אחר של אותיות לשם כפר זה דוגמת כנה, כנא, קנא, קאנע וכו' וכו' וכו', אפילו לכתוב את המקומות שאנחנו מפציצים אנחנו לא יודעים). היו רק שתי בעיות עם הטיעון שלו: 1. הבנין הופצץ באחת בלילה. עדויות על כך שהוא קרס יש רק מ7 בבוקר. מכאן, לא בטוח שהוא קרס בגלל ההפצצה. הטיעון הזה באמת יפה. ישנם אין ספור בניינים ברחבי לבנון שצה"ל הפציץ לאחרונה. לרובם, אכן לא נגרם שום נזק, ולכן סביר בהחלט להניח שגם לבנין זה לא נגרם נזק. בכלל, המטרה של חיל האוויר בהפצצת בניינים היא שהם יעמדו על תילם ולא יקרה להם כלום, בטח לא שיקרסו. לכן, הטענה של צה"ל שהחזבאללה הפילו את הבנין אחר כך בהחלט הגיונית בעיניי.

אגב, גם טענות כאילו בגלל הפצצות ההמשך באזור, הבנין קרס, נשמעות לי מופרכות לגמרי. האם זה סביר שבניין שנפגע בהפצצה אחת ולא לגמרי קרס, יקרוס בעקבות התקפה אחרת באותו אזור? טירוף מוחלט ואיוולת. 2. ראש מטה חיל האוויר חזר ואמר שהוא אינו יודע מה היה באותו בנין שהוביל לקריסתו. זה בהחלט טיעון מענין.

רק שאלה אחת יש לי לראש מטה חיל האוויר, אם לא ידעת מה יש באותו בנין, על סמך מה הוחלט להפציץ אותו?

אם הייתה סיבה להפציץ את הבנין, ונניח שהיתה, היא מבוססת על מודיעין שאמר בבנין זה יש X ולכן ראוי להפציצו. X יכול להיות כלי נשק רבים שמאוחסנים בו (דבר שיכול להסביר קריסה נוספת שלו, ואז אין סיבה שצה"ל יסתיר שזה היה הבסיס להפצצת הבנין) או לחלופין X יכול להיות שזו הייתה מפקדה בעלת חשיבות רבה, ולכן ראוי להפציצה (דבר שקצת פחות יסביר את הקריסה המאוחרת שלו). אני מסכים, לא סביר שX זה בבנין זה יש ילדים ונכים ואזרחים לבנוניים ולכן רצוי להפציצו. בכל מקרה, ראש מטה חיל האוויר וודאי ידע מדוע הופצץ הבנין - כלומר איזה סוג מטרה הוא היה, אחרת צודק עזמי בשארה שטוען שהבנין הופצץ סתם. אז עכשיו ישראל הסכימה להפסקת אש קלה של 48 שעות. מובן שהיא הייתה יכולה להסכים להפסקת אש זו שלשום כשהוצעה מסיבות הומניטריות על ידי העולם. אבל למה להסכים למשהו מרצונך הטבעי, כשברור שתהיה אנוס אליו תוך זמן קצר? צה"ל שוב הדהים את כולנו בספקו למדינאים כלים טובים יותר להמשיך במלחמה. כל הכבוד לצה"ל.

לפחות חזבאללה חכמים ומנצלים את טעויות צה"ל עד תום, כלומר לא מרעישים יותר מדי את יישובי הצפון כדי שתשומת הלב העולמית תהיה על הטעויות שלנו.

נכתב על ידי , 31/7/2006 21:17   בקטגוריות ביקורת, צבא, אסופת פוסטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)