לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

דע מה השב לאחיך הסמאלן


כיון שכבר הסמאלנים החלו להפיץ את שקריהם, שסיכולו הממוקד והמוצדק של יאסין (ישו"ז) היה הכנה לפיגוע שיגיע ביום שבו יגישו כתב אישום נגד ראש הממשלה, מן הראוי להסביר לאחינו הסמאלנים מדוע אסור שיוגש כתב אישום.


וכך תאמר לאחיך הסמאלן: "הרי אם יגיש מני מזוז  (שהוא משלנו בכלל ולכן לא יגיש כתב אישום נגד רה"מ) כתב אישום חו"ח נגד רה"מ יבדל"א,  הרי שמעשהו זה חמור ממעשהו של יגאל עמיר!"


זה הזמן להשתמש במלחי ההרחה ששמרת, כיון שסביר שהסמאלן יתעלף. יש להם נטייה לעשות זאת כשהם שומעים את השם יגאל עמיר או לחלופין כשהם שומעים משהו על אלוהים או על האמת.


אחרי שהסמאלן יתעורר (סביר שייקח מספר דקות) הסבר לו בנחת, דברי תורה הרי בנחת נשמעים, כאל תינוק שנשבה כהאי לישנה:


"והרי יגאל עמיר מעשה צדק עשה כשהסיר את יצחק רבין מכהונתו. שכן רבין נבחר ב1992 לראשות הממשלה על סמך קולות מיעוט. לא רק זאת אלא זאת, לא רק ששלט בזכות הערבים (ימו"ז) אלא גם איתם הוא לא קיבל את רוב קולות העם ורק בגלל הפיצול ברשימות הימין השמאל קיבל רוב באותה כנסת. אעכ"וכ, בזמן שנרצח בודאיי ובודאיי לא היה לו רוב בעם, אלא בזכות גולדפרב, ולכן יגאל עמיר למעשה החזיר את השלטון לעם ולקחו ממי ששלט ללא רשות העם, הרי מני מזוז נוטל את השלטון ממי שהעם הצביע עבורו. הוא עושה הפיכה! אמנם כשרוממות החוק בגרונו, אולם אריאל שרון נבחר פעמיים ברוב מוחץ לראשות הממשלה. פעם בבחירות ישירות ופעם בבחירות עקיפות, ולכן העם רוצה בו כשליט. ואם מני מזוז יגיש כתב אישום הרי הוא יגרום לכך שמי שהעם רוצה שישלוט יפרוש. ובכך מבצע מר מזוז הפיכה בכך שהוא יגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה."


ואם יטען נגדך אחיך הסמאלן שראש הממשלה מושחת, אמור נא לו ממה נפשך שהעם ידע שראש הממשלה מושחת כשבחר עבורו פעמיים ברוב מוחץ, ולכן אסור לו למזוז להגיש נגדו כתב אישום.

ואם ימשיך לטעון נגדך אחיך הסמאלן, תקע אגרוף בפרצופו והוא ישתוק.

מוקדש (למעט השורה האחרונה) לה.ה. יבדל"א

נכתב על ידי , 29/3/2004 19:09   בקטגוריות אקטואליה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)