לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

פנטזיה


הכל התחיל כאן מפנטזיה. השאלה אם לממש אותה או לא. אולי נפתח בלוג חלופי לפנטזיות. מובן שנשים את אותו בלוג ברשימת הבלוגים שאני קורא והבלוג ההוא יפנה גם לכאן. בשביל מה?


השאלה אם הפנטזיה מצריכה חשיפה. האם לכתוב גם על חיי האמיתיים, או רק לנצל את הקהילה פה מסביב כדי לשתף בתסכולים רגשיים. כי זה מה שאני עושה בעצם. אין כאן כמעט כלום על מי אני ומה אני. מעבר לאיש סובל.


אולי אפשר לפתוח בלוג נוסף ולכתוב בו בנקבה. זה יהיה אתגר אמיתי. ייתכן שייפתחו שני בלוגים בעתיד, האחד בשביל הפנטזיות והאחד בשביל הצד הנשי שלי. ביקשו ממני להתחבר אליו לעיתים כה קרובות.


השאלה כמובן האם להתנהג כאן כאילו מקום זה היה שדה ציד. חשבו על האינדיאנים הפורשים להם לשדות הציד הנצחיים שלהם כשהם מתים. אף פעם לא קינאתי באינדיאנים. הם אוהבים לצוד. אני מעדיף להיות הניצוד.


ככה זה כשלוקחים את המוסר ברצינות. מישהו לימד אותנו פעם שעדיף לספוג סבל מאשר לגרום סבל. האדם שגורם סבל רע יותר מזה שסובל. אני מעדיף להיות איש טוב. הפסיביות היא מקלטו של מי שמבין שהדבר העיקרי בחיים הוא גרימת הסבל.


פסיביות נתפסת כנשית. הן נחשבו כסובלות. אני משתמש בפסיביות כדי לא לגרום סבל. לפעמים אני גורם סבל. לרוב הוא לעצמי. אני תופס עצמי כאיש מוסרי.


אני משקר הרבה.

נכתב על ידי , 19/4/2004 19:41   בקטגוריות אינטרנט  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)