לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

מי אני?









נעשה סיכום ביניים של מה שיודעים עליי עד כה מהבלוג שלי פה. אני יודע לכתוב. לא כל כך טוב, אבל לחבר אותיות למילים אני יודע. פיסוק זה הרבה יותר קשה. משפטים בכלל יותר קשה. (למשל "משפטים בכלל יותר קשה" זה לא משפט). אני איש. כן, לא חשבתי שזה סוד, אבל הקול המובע כאן הוא קולו של גבר. מתוסכל אולי, עם המון (יותר מדי? אולי גם המון זה מוגזם) בעיות, שעלולות לגרום לו להיראות נשי לעיתים (המליצו לי כבר להתחבר לצד הנשי שלי, אפילו שאלו אותי אם הפנטזיות שלי קשורות לנשיות, וייתכן שאפילו כבר התחברתי לצד הנשי שלי במקום אחר), אבל בכל זאת גבר. שרוב הזמן כותב מנקודת מבטו של גבר. אני חושב גם שאני סמאלן, ר"ל. זאת באמת כבר טעות קשה, ויש אנשים שלא הבינו זאת, אבל כן, הייתי מצטט כאן שיר אבל בשביל מה. מה עוד יודעים עליי? שאני הולך הרבה לים. (סביר שאני גם שזוף בגלל זה). אני חושב שגם העוקבים באדיקות יודעים שאני לא אוהב את מכבי תל אביב וכן את הפועל ירושלים. אני חושב שגם פעם כתבתי שאני מלמד או לימדתי משהו. יודעים שיש לי גם ידיד שראשי התיבות של שמו הם ה.ה.


כן וכנראה שההשראה או ההרשאה לכתיבת בלוג זה נובעת מיצור שמסומן בצירוף האותיות שין.מם (הוקדש לה פוסט). יצור זה, או חיבור האותיות שמסמנים ייצור זה, כן, הגדרה יותר מדוייקת, הוא היצור שסביבו נכתבו רוב הטקסטים הקשורים למערכות יחסים (ויש הרבה הרבה הרבה יותר מדי כאלה!). יצור זה, במידה וקיים במציאות, הוא אישה. (אני מעדיף נשים, טיפ קטן וחינני). למרות שכרגע אני חושב שנשנה את ההתייחסות לייצור זה ונדבק ב"עז". עוד דברים? כל הפוסטים על מערכות יחסים, מעבירות את הרושם שאין לי בת זוג. אחרת בלוג זה היה שמאלצי הרבה יותר. הפתיחה שלו הבטיחה שהייתה פעם בת זוג. אבל הפתיחה לימדה עוד משהו ביחס אליי. אני ציני. מה עוד? בואו נראה, הבלוג מקוטלג בקטגוריות "גילאי ה20" וגם "גילאי ה30". לתקופה קצרה מאוד הופיע גם הגיל של הכותב. סביר שהוא אי שם בין גילאי ה20 או ה30. סביר אולי שהוא בגילאי ה30 כרונולוגית, וה20 או ה10 או ה0 מנטלית (יותר מדי פוסטים נכתבו כאילו הייתי בגיל הטיפשעשרה. חשבתי אפילו למחוק אותם, אבל לשם המחקר והאוטנטיות השארתי אותם.). אני גם רואה סרטים מדי פעם. כתבתי (בבלוג) על איזה סרט או שניים. אני אוהב את אנג'ל, כך שאני רואה טלוייזיה (מבהיל לחשוב שיש אנשים שלא עושים זאת, אידיוטים!) בפוסט על אנג'ל (פוסט מפתח!) כתבתי שהייתי בלוס אנג'לס. במקום אחר התייחסתי אל שבדיה כאל מכורתי. לא זכור לי מקומות אחרים בעולם שהתייחסתי אליהם, למרות שסביר שכן היו כאלה. אני ביקורתי, עושה רושם. השם שלי (האמיתי) מופיע בגוגל שבע פעמים (בעברית, עוד לא בדקתי באנגלית). יש לי חתול, כנראה, יותר נכון במקום שבו אני גר וישן יש חתול. לעיתים עלה הרושם שאני גר אצל ההורים, אולם לא ברור מרכזיות רושם זה או נכונותו. אני אוהב דיאלוגים. שוב נקודה זו עולה מהצטברות של איזה שניים או שלושה דיאלוגים בבלוג (חלקם אוויליים להחריד). יש עוד. אני מצטט את ליאונרד כהן, כך שסביר שאני אוהב אותו. העיתונאים שאני קורא הם צעירים יחסית, ואולטרה שמאלנים. אני שונא את בן כספית, כמו גם את דוקטור גדי טאוב, ולכן אני לא שמרני מבחינה פוליטית. הכותרת הקודמת של הבלוג היתה של קפקא, סביר שקראתי לפחות דבר אחד שלו והוא השפיע עליי עמוקות. הבטחתי שאני אכתוב שמות של בלוגים אחרים שאני קורא, דבר שאומר שאני מסוגל להבטיח הבטחות. אני גם מגיב בבלוגים אחרים, לכן סביר שאני אכן קורא בלוגים אחרים. לא יותר מדי, אגב. כתבתי גם שהבלוג מהווה מפלט כיון שרוב חבריי במקום אחר ממני בחיים. לכן גם הבלוג קיבל אופי דכאוני בחלק מהזמן. אופי שהשתנה, וגם שינוי זה זכה להסבר. אני חושב שגם כתבתי שקיבלתי מתנה לחג. בגבולות הסביר. אז כנראה שאני עובד, לראשונה מזה הרבה זמן בארץ, כך לפחות נכתב שם. אני גם לא אוהב את ידיעות אחרונות עושה רושם. כנראה שאני אליטיסט.


לדעתי זה די הרבה, אולם מתישהו (מייד) (או אחרי שנקבל לפחות תגובה אחת על פוסט זה) נכתוב את כל מה שלא יודעים עליי מהבלוג. ואז גם נפתח את הבמה לשאלות. מה הייתן רוצות לדעת עליי. פוסט ממשיך זה יהיה צירוף של שאלות שנשאלתי עד כה (ועוד לא עניתי עליהן) והדברים שלא יודעים עליי מבלוג זה.

נכתב על ידי , 28/4/2004 19:16   בקטגוריות אופטימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)