לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

כל מה שרציתן לדעת (עליי), ולא העזתן לשאול.








קודם כל, לא ברור מאיפה בא הכינוי פינחסה. שמעתי שיש אנשים שמתעסקים בכינויים באינטרנט. אולי צריך לשאול אותן. האם בכינוי זה יש מקף בין הפינ לחסה? מדוע יש לשם סיומת של נקבה? מה משמעות החיבור עם יש מקף? האם פין וחסה יכולים ללכת יחד? אם כן, מדוע הם עושים זאת כאן? אם לא, מדוע הם עושים זאת כאן? אפילו נמנעתי בשאלון על שמות הבלוגים לענות על שאלה זו.


לא יודעים מי אני. לא ידוע מה הגיל המדויק. לא ידוע מה אני עושה (למרות שכתבתי שאני מלמד, ונשאלתי מה אני מלמד, התעלמתי בחוסר אלגנטיות משאלה זו). לא ידוע מה שמי. לא ידוע איפה אני גר. לא ידוע איך אני נראה. לא ידוע מה חשבון הבנק שלי. לא ידוע מה ההכנסה שלי. לא ברור המעמד החברתי שלי. לא ברור המוצא האתני שלי. לא ברור מה הדת שלי. (למרות שסביר ששליטתי בעברית, כמו גם רמת הכתיבה שלי וסגנונה מעידים על כך שאני לא ערבי, סביר להניח שאני בן המעמד הבינוני או הבינוני גבוה ולא מן המעמד הנמוך, סיכוי סביר שחלק מהפוסטים נכתבו בשבת ולכן אני לא דתי). גם ההשכלה שלי לא ברורה (עם כי שוב הסגנון מעיד על אדם שאינו בור.) לא ברור למה התחלתי לכתוב את הבלוג (מעבר להרשאה ולהשראה שקיבלתי)(למרות שבאחד השאלונים עניתי על זה תשובה שיקרית, או אולי תשובה אמיתית? התשובה שהמוזה טענה שבגלל שווה לפתוח בלוג. מוזות יכולות לטעות.). מה עוד לא יודעים? לא יודעים למה יש תמונה של חתולים בבלוג. לא ברור למה אין תמונות בבלוג. בתחילת הדרך היו אפילו מקומות שיועדו לתמונות, אנשים אמרו לי איך להוסיף תמונות לפוסטים, אנשים ביקשו שאוסיף תמונות לפוסטים (אפילו באופן מינורי) ולמרות זאת אין כאן תמונות ואין הסבר למה אין תמונות. לא ברור למה העיצוב המינימליסטי מינימליסטי, והאם אכן יש כוונה בכך שהוא מינימליסטי או שיד המקרה היא. לא ברור מה רמת המקריות בבלוג. לא ברור כמה מהכתיבה נכתבת ישירות אונליין וכמה נכתבת מראש. לא ברור כמה השקעה יש מאחורי כל פוסט, והאם רמת ההשקעה היא אחידה. לא ברור האם זהו הבלוג היחיד של הכותב (היו הרהורים שלי על בלוגים נוספים, לא ברור האם הם התממשו). לא ברור מיהי או מהי אותו יצור, כרגע קרוי "עז" ובעבר נקראה שין.מם, שבגללו בלוג זה החל להיכתב, כלומר ה"מוזה" עמומה. לא ברור האם אני מכיר כותבי בלוגים אחרים ובאיזה רמה. כן, גם לא יודעים על הפנטזיות שלי יותר מדי. שאלו אותי אם הן קשורות לנשיות, התחמקתי די באלגנטיות. גם טענו שאני כותב הרבה על סקס, למרות שאני מדחיק זאת. אז לא ברור מה היחס שלי לסקס (למרות שלדעתי די ברור שאני לא עושה מספיק.) (הייתי מספר על זה סיפור, אבל זה סיפור שהיה מספר עליי הרבה יותר מדי!)


אני חושב שאני תקוע. אני משוכנע שיש עוד אלפי שאלות שבלוג זה לא ענה עליהן ביחס אליי. אבל קשה להעלות על הדעת את כל הדברים הרלבנטיים ביחס לדבר מסוים. כלומר, לא יודע מה עוד לא יודעים עליי מהבלוג. נראה לי די מעט בסך הכל. אז אם אתן חושבות שיש עוד דברים שלא יודעים עליי מהבלוג, ואתן רוצות לדעת, זה המקום לשאול. כפי שאתן רואות, אין לי תשובות לכל השאלות. (כמאמר השיר שדני ליטני שר את דילן). ואני מבטיח, הפוסט הבא, יביא מידע משמעותי מאוד לגביי, אולי אפילו אענה לאחת השאלות או אחד הדברים שהקוראות יירצו לדעת.


נכתב על ידי , 29/4/2004 12:15   בקטגוריות אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)