לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

חג מולד שמח


ובו יהיה את המשחק בין דאלס קאובויז לבין פילדלפיה איגלס על ראשות בית הN מזרח.

אבל עוד לפני זה, מחר בערב, בשידור בMETV שני משחקים שיש סיכוי שיחזרו על עצמם גם בפליאוף: הפאטס נגד הג'אגס, ומשחק שני שיכול להיות גמר הA, למרות שאני לא חושב שהוא יהיה, הברונקוס נגד סינסי. אני לא חושב שהוא יהיה, כי אני מניח שהרייבנס יגיעו לגמר הA. ואולי גם יקחו את הכל.

חוץ מזה?

שוב הוכח שכל פעם כשאני אומר משהו, הליגה צריכה להוכיח שאני טועה. אמרתי שבית המזרח של הN גרוע ובית הדרום טוב ממנו, אז באו שני משחקי ראש בראש שהוכיחו את ההיפך: דאלס ניצחה את אטלנטה והרד סקינס ניצחו את ניו אורלינס.

האיגלס ניצחו את הג'יאנטס וכנראה הדיחו אותם מהפליאוף. יש לקוות. סן דיאגו נתנו עוד הופעה משכנעת. סינסי קצת פחות.

אבל מחר, הו מחר, איזה שני משחקים. ויש גם משחק שלישי בפוקס, שאין לי מושג מה הוא.

 

נכתב על ידי , 23/12/2006 22:54   בקטגוריות פוטבול 2006-2007, פרומו (?)  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)