לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

האיש, הסמל והביזיון


עוד מחזור מעולה היה אתמול.

הברונקוס עדיין חזק בתמונה, והסינסי עדיין לא בטוחים. גם הג'אגס קרובים להיות בחוץ. בגלל הפאטס.

הרייבנס עלו למקום השני לאחר ההפתעה המדהימה של יוסטון. אבל זוהי אינה הפתעה. גם בגלל שאינדי חדירים למשחק ריצה, או כמו שאמר השדר, קבוצה שהדלק נוזל ממנה. גם בגלל שיוסטון היא הקבוצה האחראית לכך שהג'אגס לא יהיו בפליאוף. אגב, השחקן שניצח את אינדי היה רון דיין. למה זה מענין?

ובכן, הלכתי לאתר שמספק תשובות ביחס לכל מיני שאלות ושאלתי שם על תיקי ברבר הרץ האחורי של הג'יאנטס. מסתבר שרון דיין שניצח את אינדי שיחק יחד עם תיקי איזה שנה בג'יאנטס. אבל בגלל שתיקי היה כל כך טוב העבירו אותו הלאה.

הרבה כתרים קיבל ברבר על הקריירה המפוארת שלו בג'יאנטס. אבל יש כתר אחד שמגיע לו ולקבוצה שלו: הקבוצה הביזיונית והאנטי ספורטיבית הקיימת בספורט המקצועני. ג'רמי שוקי הוא שחקן בכיין ומפונק שחוץ משיער בלונדיני ויחסי ציבור לא עשה כלום. תיקי אכן עשה הרבה אבל

תיקי פורש השנה. הלכתי לאתר שמספק תשובות לכל מיני שאלות וביררתי האם תיקי זכה בסופרבול. לא. תיקי לא זכה בסופרבול. הוא לא ניצח את הכל. הלא הגיע לשם, ולא זכה. ועכשיו הוא פורש. למה הוא פורש? כי מחכה לו משרת שדר בטלוויזיה. איזה מן ספורטאי הוא זה שמוותר על המשחק למען טלוויזיה? ספורטאי ביזיוני. כך נראית כל ניו יורק ג'יאנטס. זוהי קבוצה יותר גרועה ממכבי תל אביב. כשהולך להם, הם משחקים טוב ומנצחים, אבל כשלא הולם להם, הם משחקים כמו קבוצה של מריונטות ביזיוניות שלא יודעות מהחיים שלהן. אתמול, אחרי הובלה של 7:0 הם הפסידו 30:7. במהלך המחצית השניה של המשחק, לפני שהוא ברח להם לגמרי מהידיים, הם התחילו לעשות עבירות לא ספורטיביות שנבעו מתסכול. במקום לנסות לחזור למשחק, הם היו עסוקים בלהרוס אותו. שוקי לא עשה כלום, גם לא תפס. אותו דבר גם פלקסיקו בורוז, שחקן מסוגו של טרל אוונס, רק קצת פחות בעייתי. אילי מאנינג הוא ילד נחמד אבל לא מוכשר כמו אחיו. ותיקי? טוב תיקי כבר חושב על הקריירה שלו בטלוויזיה. המשחק לא ממש מענין אותו.

כך נראית ניו יורק ג'יאנטס. הם מנסים להגיע לפליאוף. לא מגיע להם להגיע לשם, ואני מקווה מאוד שהם לא יגיעו לשם. כי זו קבוצה שמוציאה לפוטבול שם רע.

חבל. חבל שהN כל כך חלש שלקבוצה הזאת עדיין יש סיכוי להגיע לפלי אוף. יש יותר קבוצות שרוצות יותר ואולי אישית מוכשרות פחות, ולא יגיעו לפליאוף. לניו יורק לא מגיע להיות בפלי אוף. הם עדר של כוכבים שבגלל שהם בעיר הגדולה הם זוכים ליחסי ציבור ענקיים, חוזי פרסום מצוינים, וכבוד מהטלוויזיות הגדולות. אבל תשימו את שוקי, את סטראהן, את איליי מאנינג, או אפילו את תיקי ברבר בקבוצה שלא מהעיר הגדולה, ותראו שחקנים טובים. השחקנים האלה אולי יגיעו לפרו-בול אם היו משחקים בעיר אחרת. הם ודאי לא היו כוכבים בקנה המידה שאליו הם הגיעו. תיקי ברבר אינו לדיניאן טומלינסון. הוא אפילו לא קורי דילן. הוא אפילו לא אדגרין ג'יימס בימים המפוארים שלו באינדי. אבל הוא בניו יורק. אז יש לו חוזה לטלוויזיה, למרות שלא זכה מעולם בטבעת.

אפשר לפרוש מפוטבול. אבל לפרוש כשאתה עדיין בשיאך, כשלקבוצה שלך יש פוטנציאל ללכת כל הדרך, בלי שאתה מראה עד כמה אתה רוצה את זה, זה ביזיון ספורטיבי.

לסיכום, תשוו בין הקריירה של האוטובוס לבין זו של תיקי ברבר ותבינו את ההבדל בין קבוצת ספורט, שחקן פוטבול אמיתי והתנהגות ספורטיבית לבין קבוצת מריונטות תקשורתית, שחקן נחמד שחושב על חוזי פרסום, והתנהגות תקשורתית.

אם הייתי הבעלים של הג'יאנטס, והייתי רוצה שהם אי פעם יזכו באליפות, הייתי מעביר אותם לעיר שדה, אולי נברסקה. כדי להזכיר לשחקנים מה זה ספורט. אבל זה רק אני.

בקיצור, הפאטריוטס חזרה בפליאוף, וזאת קבוצה מעצבנת שהראתה בעונה הרגילה רק ניצוצות מהיכולת שלה. סן דיאגו הפסידו. הרייבנס חזקים. ובN? לג'יאנטס יש סיכוי להגיע לפלי אוף.

היום בחצות אני מקווה שפילי ינצחו את דאלס דבר שיעיף את הג'יאנטס מהפליאוף, וישים את שתיהן שם. מגיע לגרסיה, הQB של האיגלס, שהגיע מסן פראן, שם היה שחקן מעולה. היום בחצות. יהיה גדול. ולא יהיה שם את הג'יאנטס.

נכתב על ידי , 25/12/2006 10:58   בקטגוריות טלוויזיה, פוטבול 2006-2007, פרומו (?), שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)