לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

נגמרה שנה - הרהורים על ספורט ופרסומות


נגמרה העונה הסדירה של הפוטבול. היו די הרבה הפתעות בשבוע האחרון.

ההפתעה הגדולה מכולן היא כמובן שקנזס סיטי צ'יפס נכנסה. דומני שזה עושה חסד עם אחת הקוראות שלי כאן, או שאני לא זוכר כלום. זה יכול לקרות.

ובין הפתעה להפתעה, דיון קצר על פרסומות.

נתחיל עם הפרסומות בESPN. ממתי פוקר הפך להיות ספורט? ממתי? מדוע חבורה של אנשים שמנים שיושבים ומשחקים קלפים זה ספורט? מדוע חבורה של אנשים רזים יושבים ומשחקים קלפים זה ספורט? מה, בגלל שהפרס הראשון הוא 12,000,000 דולר זה ספורט? איזו פעילות ספורטיבית בדיוק זה כולל, המשחק הזה, הקרוי "פוקר"? האם גם בלק ג'ק יהפוך לספורט? התשובה בהפוך על הפוך בהפסקה הבאה.

אז אכן, קנזס סיטי נכנסו איכשהו. מבין הקבוצות שהיו יכולות להיכנס, היא הכי פחות נחשבת. אני לא חושב שקנזס מפחידה את אינדי. נכון, אינדי לא מפחידה אף אחד בעצמה. אבל צריך לזכור איך היא התחילה את העונה. אז אינדי תעבור שלב .

מה עוד היה לנו? הג'אגס שלי הפסידו לקנזס. טוב, לפחות יהיה להם סיכוי טוב יותר בדראפט. דנבר עשו את זה כמו לוזרים אמיתיים. אם היו מנצחים היו עולים. הפסידו לניינרס בבית בהארכה. כמעט כמו סינסי שהפסידו לארץ נמסיס שלהם, פיטסבורג, שכמו אמרו אם אנחנו לא נהיה שם, גם אתם לא תהיו שם. אגב, פיטסבורג העיפו שנה שעברה את סינסי בסיבוב הראשון. גלגל חוזר.

וכך גם הדיון על פרסומות. נמשיך עם ESPN. למה עניתי כן על בלק ג'ק? כיוון שבESPN יש פרסומות לענפי ספורט מדהימים או אולי מוזרים. amazing. כך קוראים להם. מביאים כל מיני ענפי ספורט אזוטריים ואקזוטיים מכל מיני מקומות בעולם. לא רק עולם שלישי. מביאים גם ענפי ספורט מעניינים משוויץ וגם ממקסיקו וגם מהודו. מה משותף לכל ענפי ספורט אלה? הם אזוטריים ואקזוטיים. מה עוד משותף להם? הם יותר ספורטיביים מפוקר. לכן, סביר שמתישהו נראה אותם בESPN. כי יש המון זמן לשדר, ואי אפשר לשדר אליפויות פוקר. בטח לא לקרא להן ספורט. בעצם אפשר.

בA הכל הסתדר כמו שצריך. סן דייגו ראשונה, וזה לא נורא. כולם יודעים שנסיעה לסן דייגו היא לא נוראה. בואו נגיד שלשחק בקור של שיקגו בסוף ינואר הרבה יותר משמעותי מלשחק בסן דייגו. לכן, סיפי הA לא רעדו כשסן דייגו זכתה. שאר הקבוצות לא רועדות מסן דייגו, למרות שהיא משחקת בבית די קשה. בולטימור מפחידה את כולם. בעיקר בגלל ההגנה. כבר הרבה זמן, איזה שבועיים שלושה לא ראיתי אותם. אני בעד בולטימור. אני אוהב הגנות חזקות. ושתי הקבוצות האלה באות לסיבוב השני אחרי מנוחה. אז בולטימור תשחק נגד אינדי, כי הפאטס ינצחו את הג'טס. נכון, פעם קודמת הג'טס ניצחו, ובכל זאת.

אגב, אני מניח שהפאטס יעיפו את סן דייגו ויפסידו בסוף לבולטימור.

עכשיו לפרסומות. פרסומות להחלקה על הקרח, עדיין בESPN. מה כבר יש להגיד. אם פוקר זה ספורט, זהו ודאי ספורט. לא מענין, אבל ספורט. ככה זה, יש המון שעות שידור. חייבים למלא אותן. אז גם החלקה על הקרח זה ספורט, עם חסויות ועם הכל. גם פוקר. בקרוב בלק ג'ק.

ועכשיו לN. כי חייבים. אני מניח שפילדלפיה יעיפו את הג'יאנטס. אני מאוד מקווה שזה יקרה. מאוד מקווה. אני חושב שדאלס יפסידו לסיאטל. כי סיאטל קבוצה יותר טובה פשוט. ואז, פילדלפיה נגד ניו אורלינס. יש סיכוי שפילי ינצחו. אמנם כולם יהיו בעד ניו אורלינס כי זו אמורה להיות השנה שלהם, שנת השיקום, אבל יש סיכוי. כי גרסיה הוא שחקן טוב, ולניו אורלינס אין נסיון רב במעמדים שכאלה. יש להם גם מאמן שנה ראשונה, ואותו אנדי ריד יכול לנצח. שיקגו ינצחו את סיאטל בקור של שיקגו באמצע ינואר. אולי. ראיתי אותם אתמול. ההתקפה שלהם היא זוועתית. רק הבעיה היא שבשיקגו באמצע ינואר אין התקפה ולא צריך התקפה. כל כך קר שהכדור קופא במעופו. נכון ששון אלכסנדר ינסה לרוץ, אבל בבוץ קצת קשה. אז הגמר? שיקגו יפסידו לאיגלס שינצחו גם את הסופרבול.

ועכשיו, אחרי ההומור העצמי היבש, עוד פרסומות. מקבץ פרסומות בCBS וגם בפוקס, כפי שמשודרים בMETV. מי מכם שלא נכנס לאתר METV, אולי כדאי כדי להראות שאנחנו בעדם. רוב הפרסומות לאחרונה ברשתות האמריקאיות הן לתרופות להורדת כולסטרול. יש גם איזה אחת לזיקפה, אבל רובן לכולסטרול. בהתחלה לא הבנתי מה פתאום פרסומות לתרופות בזמן פוטבול. אבל אז הבנתי. הרי בשביל האמריקאים ספורט זה לראות ספורט. לחלופין, בשביל חלק מהאמריקאים משחק פוקר זה ספורט. כולנו יודעים מה קורה כשיושבים כל הזמן על הישבן ולא עושים כלום, למעט לשתות בירה שזה מקצת הפרסומות בזמן שידור פוטבול. לכן די ברור שקהל הצופים של משחקי הפוטבול הוא כזה שחייב כדורים להורדת הכולסטרול. זה הגיוני ומתבקש. גם בגלל שפוקר זה ספורט. אבל לא רק.

או בקיצור, בולטימור צריכים ללכת עד הסוף ולספק לי קצת נחת. אם לא האיגלס, לפחות הם.
נכתב על ידי , 2/1/2007 09:26   בקטגוריות טלוויזיה, פוטבול 2006-2007  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)