לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

רשמים מיום הסטודנט


(נתעלם מהמנחה, איש מעצבן וטיפש שקרא לנו אורחים כל הזמן. אורחים.)

איפה נתחיל? בחוף הים, אחלה מקום. אבל את זה ידענו גם לפני יום הסטודנט.

סטודנטים קודם כל אמורים לאכול, והרבה.

אגב כאן אני חייב למחות על האפלייה המתמשכת נגד אנשים כמוני. נמאס לנו, אנו האנשים שאוהבים אוכל מתוק מהאפליה נגדינו. 50 דוכנים של אוכל מלוח ושניים שניים!!! של אוכל מתוק. נמאס, הבו לנו שוקולד, עוגות, ממתקים לאכול באירועים כאלה. אנו צריכים סוכר וזמין והרבה, שוקולד!

אשר לסטודנטים, ניכר שחושבים שזהו עם מטומטם לחלוטין. סלקום תרמו מקום לקפוץ ממנו, אמנם חשבתי על בנג'י פעם (כשהייתי בהשפעת העז ואפילו לפני זה) אבל המצבים שהגוף מגיע אליהם נראה לא טבעי. ואסקייפ, החברה שאני מסונף אליה, או יותר נכון שייך לה (כן, עכשיו אני מצפה לאלפי פניות אלי בסלולרי, אה שכחתי יש עוד כמה ספרות) הציעה לנו לשלוח SMS כדי להפשיט אנשים. זוכים בפרס הטעם הרע. וגם צריכים לקנות דברים רוחניים ומוזרים, למרות שלא ראיתי מקלות גשם.

נמשיך בהתחלה. שחר אבן צור. האיש מצחיק. אף אחד לא ידע שהוא עומד להופיע דבר שגרם לו לקבל שיעור בצניעות. לפני חמישים איש, ניכר שהוא ידע שהם לא יודעים מי הוא (הבטיחו להם את היהודים ב4, על זה מיד). הוא הופיע ואחרי שלושה שירים אמר "ואני חשבתי שאני שוס!" אחרי עוד שני שירים הבהיר "טוב אני צריך לעבוד על יחסי הציבור שלי באיזור הצפון" אחרי עוד שיר החל לשיר שירים מהדיסק הבא שלו, ואני חשבתי לעצמי: "מילא לא מכירים את השירים שלך, אז אתה יכול לשיר שירים חדשים, איש לא ישים לב." ואכן.

היהודים לא רעים, רק חבל שהם היו ב18:00 בערב. אמנם זה לא גרוע כמו יום הסטודנט בירושלים שהביאו את דנה ברגר ב22:00. והיא לא מסוגלת לגרום לעפעף לעפעף, אז קפאנו, ולמחרת ב10:00 בבוקר הביאו את ברי שעלה עם בקבוק בירה ושר תוך כדי שינה. זה היה צריך להיות הפוך, או אלוהים.

הערה באשר לקהל החיפני שאני חלק ממנו. הוא הגרוע בארץ. אני גם יודע למה. הסטודנט החיפני הממוצע גילו הנפשי הוא בערך 37.8 בממוצע. גיל חסר קשר לגיל הכרונולוגי. אחרת אין לי שום הסבר מדוע גידי גוב ודני סנדרסון מארחים היה אחד המופעים. רוב השירים שם היו זקנים יותר מהאנשים בקהל. ולקהת הסיום היתה תיסלם, שגם היא רוב הקהל היה בחיתוליו כשהם היו בימי הזוהר. קהל זקן נפשית, אין מה לעשות.

וכן, קצת מטורף להביא אנשים כמו תיסלם שראו מזמן את ה40 להופיע ב1:30 לפנות בוקר, לא חבל? אלונה קימחי מחכה בבית ואני בטוח שעוד נשים יפות. קצת התחשבות.

רגלינו לא התחשבו בנו, אז פרשנו לפני אינפקדט משרומס וזה מאוד חבל, אבל פעם הבאה פשוט שיתחילו בשעה נורמלית (12:00 בצהריים) ואז המסיבה תתחיל בשעה נורמלית. מילא.

----

שוטי הנבואה

שכחתי מהם בדיווח על יום הסטודנט.

שוטי הנבואה הדגימו שוב ששוטים תמיד מיותרים ובלתי נסבלים.

הם היו בלתי נסבלים פחות מהצפוי, אולי בגלל ליטר הבירה שהיה בתוכי באותו זמן, או אולי בגלל שהלכתי לשבור שבר ולא צפיתי או שמעתי אותם יותר מדי.

פנאן, יהיה בסדר.  (עוף החול הגיב שהם אכן מיותרים)




איחדתי כאן את שני הפוסטים על יום הסטודנט, כי אני רוצה שיוצגו יותר פוסטים בדף הראשי, ואין הצדקה להפרדה בינם, עימכם הסליחה.
נכתב על ידי , 21/5/2004 14:52   בקטגוריות אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)