לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

חלום לא ריאלי


בסיום הקטע, תובא הבהרה ביחס לכותרת שאינה קשורה לפוטבול, אלא לשינאה ולסנוביזם שקיימים אצל כולנו כשאנו ישנים מעט מדי.

אבל היה סופרבול הלילה.

במהלכו הופיע פרינס עם שירים חביבים עליי מאלבומו "גשם סגול". משום מה זה לא הסתדר לי. מדוע שהוא ישיר שירים בני עשרים שנה. אבל אז הבנתי. תור ההמתנה לכרטיס לסופרבול הוא משהו כמו 20 שנה. אלא אם כן יש לך מאות אלפי דולרים לקנות כרטיס. אם יש לך מאות אלפי דולרים לקנות כרטיס, סביר שאינך בגיל העשרים לחייך. לכן, מי שמופיע בסופרבול סביר ששכח מזמן איך נראה גיל שלושים וייתכן שגם ארבעים, לכן הגיוני לשיר שירים מלפני עשרים שנה.

חוץ מזה, היה גם משחק. אני כתבתי כאן לאורך כל העונה שמקום רביעי בA יותר טוב ממקום ראשון בN. רק קיוויתי שיהיו אלה הפאטריוטס שינצחו את שיקגו. היה אינדי במקום. נכון, המהלך הראשון עוד נתן תקווה. ונתן ואשר נתן תיקווה. אבל אחרי שאינדי עלו ליתרו 16:14 המשחק היה גמור וכולם ידעו את זה. מאותו רגע, המשחק היה משעמם למדי.

בואו נודה בזה, היא סופרבול גרוע. אחד העלובים שראינו. בייחוד בגלל שזה לא כוחות.

הנהלת הליגה צריכה לפעול. אולי לתת יתרון ביתיות לN בשנים הקרובות בסופרבול, אחרת באמת זה יהיה קצת עצוב.

אני לא הולך לעשות סטטיסטיקות. זה התפקיד של ליאופרד בדרך כלל. אבל ב10 שנים האחרונות, לדעתי הN זכו פעמיים והA שמונה. בואו נראה. טמפה ביי לקחו אליפות ואולי הראמס. חוץ מזה, היה פעמיים של דנבר, היה שלוש פעמים של פאטריוטס, היתה פעם אחת אתמול, הייתה עוד פעם אחת של הרייבנס (ששחטו את הג'יאנטס, נו מה, שאני לא אזכיר את זה?) והייתה עוד פעם אחת של הסטילרס. כן, זה יוצא משהו כמו 8:2. זה קצת מביך כשחושבים על הN. זה די מוזר, הרי הדראפט משותף לשתי הליגות. אז איך זה קורה, שלמרות דראפטים זהים, הקבוצות בA מראות כזו דומיננטיות לאורך שנים.

אז כן, אינדי היו פשוט יותר טובים. והמשחק היה גרוע, טוב, אבל לפחות הבנתי למה מביאים זמרים בני 50 ששרים שירים מלפני עשרים שנה.

(אגב, לפני שכולכן קופצות עליי על ענין ג'נט ג'קסון, כן אני זוכר).

אז היה זה חלום לא ריאלי שקבוצה מהN תזכה בסופרבול. זה לא קרה. למרות שהכל הלך לטובתם במהלך המשחק, כולל הגשם שאמור להפריע יותר לפייטון מאשר לזה עם השם של הכלב, רקסי.


אשר לענין החלום זה לא ריאלי. פשוט ביישוב צפוני יש בית ספר, נקרא לו ריאלי. זהו ביצפר ותיק עם שנים של שנים של חינוך למצוינות לסנוביזם. לא מזמן הוא ויתר על התלבושות האחידה שלו לטובת טישרטים עם סמל בית הספר. ואז התחיל עם מסעות פרסום. מילא מסעות פרסום. מסע הפרסום הנוכחי שלו הוא חלומות זה ריאלי. לא הייתי עושה מזה ענין לו בית הספר היה ממשיך לפרסם רק באותו יישוב צפוני. אבל לא, בית הספר מפרסם גם בכל מיני עיירות באזור, שבזמנו, אנשים מהם לא היו להן זכויות

להתקבל לאותו בית הספר. והיום, היום בית הספר האליטיסטי הזה מפרסם בכל מיני חורים שיד אדם נורמאלי לא דרכה שם שנים, ופתאום מפרסמים שם. ייאוש. אז לא, חלומות זה לא ריאלי.

נכתב על ידי , 5/2/2007 21:00   בקטגוריות כתבנו בשטח, פוטבול 2006-2007, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,143
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)