לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

טיפול בכף הרגל



לכבוד חוסר התיאבון שלי, החלטתי לשים פוסט זה. אזהרה פוסט זה מכיל תיאורים גרפיים מזעזעים, אם ליבכם חלש או אינכם אוהבים דם, אנא הימנעו מקריאת פוסט זה. מחווה לטרנטינו.


הרעיון הוא לצלם הכל בשוט אחד בלי חיתוכים זה מתחיל כך:


ECU על כתם שחור מתחת לפני שטח מחוספס משהו, נראה נקי. זום אאוט לCU רגיל שמגלה שהכתם השחור והשטח המחוספס הם חלק מהבוהן בכף רגל, הכתם השחור הוא כתם לא ברור והשטח המחוספס מתגלה כעור שעל הבוהן, המשך יציאה של הזום לMS של כף הרגל כולה. כף הרגל לא מלוכלכת, נראית רכה ונקיה. היא על מגבת לבנה ונקיה. בפן שמאלה עוברים כ20 מעלות לקופסה בצבע בז' סגורה. עדיין בMS שקולט קצת יותר מהקופסה עצמה, רואים יד פותחת את הקופסה ואת הכלים שיש בתוך הקופסה. בזום אין, התמונה CU מתמקדת בכלים. עוברים כלי כלי, מהמשייף, לעבר האיזמל, משם לסכין הקטן, לטבעת גדולה שבאמצעה יהלום (שזוכה להתמקדות ארוכה טיפה יותר משאר הכלים), ומשם למספריים רגילים, לקוצץ הציפורניים ולמספריים בעלי הקצה השפיצי. תוך כדי המעבר על הכלים קול אומר:


"איך אתה חושב שנתחיל?"


קול שני עונה: "עם המשייף, אולי זה יעבוד." בסיום המילה יעבוד המצלמה עוברת לזום על המשייף, יוצאת בזום אאוט לMS שקולט יד לוקחת את המשייף, מרים אותו ואז המצלמה מלווה את היד ואת המשייף לעבר הכתם השחור. זום אין לECU שוב על הכתם, ויציאה לCU על המשייף כשהוא נוגע בעור המחוספס שעל הכתם השחור. יציאה לMS שממשיך לתאר את המשייף עובר על פני העור הגס, מדי פעם המצלמה עוכבת אחרי היד והמשייף לעבר המגבת הלבנה שמנקה את העור המת מהמשייף. לאחר כ10 שניות כשהמצלמה ממשיכה בMS לעכוב אחרי התהליך הקול השני נשמע שוב:


"לא עושה רושם שזה עוזר"


ECU על הכתם השחור.


"לא, טוב אולי נצטרך ללכת לרופא."


יציאה שוב לMS שמלווה את היד עם המשייף לעבר העקב, והמשייף ממשיך לעבוד שם. במהלך השיוף שם הקול הראשון חוזר ואומר:


"רגע, אולי אנסה עם משהו אחר?"


המצלמה מלווה את היד עם המשייף לתיבת הכלים, שם שוב CU על כל אחד מהכלים שמסתיים במספריים בעלי השפיץ.


"כן, ננסה את זה."


בMS של היד הלוקחת את המספריים בעלי השפיץ, עוכבים אחריהן לאזור הכתם השחור. ECU על הכתם השחור, ואז CU על סביבת הכתם השחור. יציאה לMS שמלווה את היד המתקרבת עם המספריים לעבר הכתם. הצילום גם הוא מתקרב לעבר הכתם ואז ECU כשהמספרים נוגעות בעור. יציאה עם היד והמספריים לMS ושוב, אותו תהליך. כשמגיע הECU שבו המספריים ננעצות בעור, פורץ זרם של דם החוצה מאיזור הכתם השחור החוצה, גם על המצלמה. יציאה לCU שמראה את הדם, את העור המחוספס ואת היעלמות הכתם השחור. הקול השני אומר: "אני אביא ממחטה" כשהמצלמה מתעכבת על הדם והעור המחוספס ברגל. וfade out.

נכתב על ידי , 31/5/2004 22:26   בקטגוריות סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)