לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

על המחיקה


המוזה ממשיכה לעבוד. לשלילה הפעם. גם אני עושה זאת לפעמים. מוחק פוסטים. לפעמים אני מודיע על כך מראש. למשל פק"מ זה ראשי תיבות של פוסט קצר מועד, כלומר כזה המיועד למחיקה. אלא אם כן מגיבות עליו אנשים (כפי שקרה לאחד הפוסטים הקודמים.) וברור גם שליוצר מותר למחוק את מה שכתב.

רגע, רגע, מה ברור בזה? שום דבר. הרי אחרי שמישהו כתב משהו, זה כבר לא אמור להיות בידיו. הטקסט המקורי כבר לא אמור להיות בחזקתו, אז מה פתאום מותר יהיה לו למחוק את זה? בייחוד עם בתגובות נוצרים דברים חדשים. יפים, או מכוערים, חדשניים או מיושנים, מקוריים או דביליים, נוצרים דברים חדשים. והיווצרותם כבר אינה בידי אותו כותב ראשון. ואז במחי המחיקה מחיקה מחיקתיים במחי המחיקה העלמתי היסטוריה "בלחי החמור חמור חמורתיים בלחי החמור היכיתי אלף איש". כן, כך נעלמת לה פיסת היסטוריה. היסטוריה שלעיתים היא חד-פעמית, ייחודית, משמחת, מעציבה, אולם כאמור מעידה על דבר שקרה. ודבר זה ברגע שנמחק נעלם. טוב, נו. הוא יישאר בזיכרוננו לעד. הייתי רוצה. כך נמחק לו חיוך.

ברור שכתבתי זאת אחרי שמחקו לי משהו, ולא אחרי שאני מחקתי. אבל מאז מחקתי משהו כמו 3 פוסטים. כרגיל נאה דורש ולא נאה מקיים.

נכתב על ידי , 29/6/2004 10:09   בקטגוריות אינטרנט  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)