לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

קשייו של מולטי בלוגר


כן קשים חייו של מולטי בלוגר, אותו אדם שכותב יותר מבלוג אחד. צריך לתאם בינם. אתן יודעות אני בכל זאת רוצה שכל אחד מבלוגיי יזכה לחשיפה מירבית. ואז אני צריך לדאוג לכך שהם לא ידרכו זה על זה. ברור שצריך גם לדאוג לכך שהם יפרגנו זה לזה. אז כן, אם עוד לא קראתם את הבלוג הנוסף שלי, מן הראוי שתלכו לשם עכשיו, בדיוק שהוא מגיע לקראת השיא הראשון מבין השניים שיהיו בי. זאת הכתובת. ואני אשמח אם תגבנה גם.


http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=44868


אז אני צריך לחכות עם הפרסומים בבלוגים השונים, אפילו אם אני רוצה לפרסם עכשיו משהו, אני לא יכול כיון שזה עלול להרוס את החשיפה של הבלוג האחר. כן, קשים חייו של המולטי בלוגר.


חוץ מזה, כשפתחתי את אותו בלוג נוסף, גיליתי משהו שקצת הטריד אותי. גיליתי, ואולי זה גם היה קודם, שחלק מהמעבר לנענע הוביל להצבת תנאים מתנאים שונים. אז לידיעתכם אסור לפרסם חומר פורנוגרפי בבלוגים. אני יודע, נשמע נורא שאני נסער מסעיף כזה, אבל כולנו יודעים שפורנוגרפיה זה ענין של גיאוגרפיה. חוץ מזה, אחד הדברים היפים במדיום הזה זה החופשיות שבו, ועתה יש הגבלה  חוקית של כל מי שפותח בלוג. ומי יודע אולי הבלוג הנוסף שלי בסופו של דבר יהפוך להיות פורנוגרפי (הרי ניצנים של זה היו בו מלכתחילה, שלא נדבר על מפוקפקותו האתית שרמזה לדברים כאלה מלכתחילה. ) אז כן אני קצת חרד.

נכתב על ידי , 29/6/2004 17:35   בקטגוריות אינטרנט  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)