לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

סתם קצה


פעם כשחשבתי למות, טוב הסיבה היתה מאוד ברורה. פגעתי במישהי שאני אוהב. זה היה בנאלי לגמרי. סתם אי הבנה כזאת שהובילה לכך שהיא נעלבה עד עמקי נשמתה. כרגיל לקחתי את זה קשה. זה לא שהיינו זוג או משהו כזה. סתם ידידים, וזה מה שגרם את השבר העמוק יותר. איך בן אדם מסוגל סתם ככה לפגוע באנשים שהוא אוהב? מדוע להמשיך לחיות אם כל כך קל לי לפגוע באנשים שאני אוהב? אפילו כשהם לא אוהבים אותי. סתם כך, אז לקחתי את עצמי להליכה מאוד ארוכה. סתם צעדתי ברחובות ירושלים. אני כבר לא זוכר את הכיוון הכללי. בטח מזרחה. הלכתי וסתם ניסיתי לנקות את המחשבה. לחשוב האם באמת כן, האם אני רוצה למות. האם הקצר בתקשורת, הקצרים בתקשורת שאני כל הזמן יוצר, שגורמים לכאב אצל אלה שהייתי עושה הכל למענם, האם קצרים אלה אכן

טוב נו, נקטתי בשיטה הפחדנית. הרי היא לא אהבה אותי, ולכן הפגיעה בה היתה קיצונית יותר בעיניי מאשר בעיניה. הרי קל לי לראות את הפגיעה במי שאני אוהב כפגיעה גדולה הרבה יותר ממה שהיא כיון שאני מגדיל כל דבר ביחס לאותו אדם. אז הבנתי, שכן, אולי היא קצת נפגעה, אבל הפגיעה הרגשית בה היתה קטנה יותר ממה שאני דמיינתי, שכן האהבה שלי אליה היא זאת שהכפילה את עוצמת הפגיעה בעיניי. המשכתי לחיות אחרי זה. אני מניח שהמשכתי גם לפגוע באנשים שאני אוהב בלי כוונה.





כן היום אנחנו בפוסטים קצת יותר אישיים.

נכתב על ידי , 30/6/2004 11:11   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)