לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

זכרונות מהניכר


השבוע הראשון היה גשום, בעיקר. לא רק גשם ירד בו. ירדו בו הרבה דברים. חלפו המון דברים. בעיקרם חסרי חשיבות, חסרי משמעות, חסרי תוכן, בעלי צורה, אולם ריקים. ריקנו מעצבנת של דברים שאינם שווים את הדבר שהם מתיימרים להיות שווים. ואל כל זה התלווה גשם. הרבה גשם. רטיבות גם. עם שמים אפורים. מדי פעם היה כחול.

אבל כל זה היה שבוע שעבר. השבוע מתנהג כמו שהוא צריך. המון כחול בשמיים. משום מה הכחול פה הרבה יותר כחול מאשר בארץ הקודש. הסבר אחד זה הזיהום. ברור שבמדינות מתקדמות כמו זאת בה אני נמצא חוקי הזיהום חמורים הרבה יותר. לכן אולי השמים כל כך כחולים כאן. הסבר אחר הוא הקרבה לקוטב. יכול להיות שצבע השמיים מושפע מקרני השמש וזווית החדירה שלהם לאטמוספירה. לכן כל כך כחול פה. יתכן, לפיזיקאים או למי שזה לא יהיה הפתרונים.

אז זוהי אזהרה: אפשר להישרף מהשמש השבדית. אמנם לא עשיתי זאת, אבל הגעתי די קרוב. כן, זה מפתיע ודי מוזר, אך השמש פה מחממת ואפילו חורכת. בעיקר שבדים כמובן, כי העור שלהם לבן מלכתחילה. והשיער בלונדיני. והעיניים כחולות. שבדים אתם יודעים. יותר נכון, שבדיות אתן יודעות.

דבר נוסף זה הקירבה של מדינות אחרות. לכן, אתמול סוף סוף ראיתי נשים מכוערות. היינו בדנמרק. שני הסברים לכך: הדניות פחות יפות מהשבדיות, שזו חוכמה קטנה מאוד שכן רוב האנושות יותר מכוערת מהשבדיות. שנית, אני חושב ששבדיות מכוערות נוסעות לדנמרק כדי להרגיש טוב עם עצמן, לכן היו שם כמה פחות יפות. כי דנמרק זה קרוב. מרחק רכבת, או אוניה או אוטו. כל כך קרוב, ממש פה. ממש פה. ויפה גם שם. השמיים כחולים, האנשים צוחקים, הפסטה טעימה. כן, הניכר במיטבו.

אבל היום הגיעו השיאים. שוטטנו לנו ברחבי הכפר. פתאום ראינו שירותים ציבוריים. פרט לא מענין לחלוטין אז המשכנו וראינו שלט אזהרה. זיהיתי את המלה אזהרה ולכן מייד ביקשתי תרגום. זה היה כמה מאות מטרים לאחר המטווח. לכן, אחרי שניה, התרגום הגיע: זהירות, ירי אפשרי. כן, כך ממש. ברחובות כפר שבדי לא סואן במיוחד מופיע שלט אזהרה המזהיר מפני ירי אקראי. הקשיתי על המתרגמת כלא מאמין. האמנם? היא התעקשה שכן. או או שאלתי אותה, נו, אז מה נעשה? האם נזחל? האם נרוץ? ואם כן לאן? הרי הירי הוא אקראי, ייתכן שישיג אותנו בלי שנתכוון לכך. המשכנו בדרכנו לעוד שלט זהה. כאן הבנתי שכן, שבדיה, לא שבדיה, חוסר ההגיון אינו נחלה ישראלית בלבד. זהירות יורים עליך.

אחרי זה הגענו לביצה. ביצה, כן, עם הרבה מים עומדים והרבה יתושים. למה? ההסבר לכל תופעה המתרחשת כיום בעולם. לא, לא בוש. בעצם, כן, כן בוש. התחממות גלובלית, זה צו השעה. וזה כן אשמתו של בוש. אז היו כאן שטפונות לאחרונה ולכן יש כנראה גם ביצות או משהו שבעיני מי שקרא יותר מדי על ראשית הציונות זה נראה כמו ביצות. יתושים, מים עומדים ומחסור באקליטפוסים. והמון שמש וים כחול וספינות ויאכטות מטורפות, ושמיים כחולים מדהימים, ועננים כחולים.

בכלל, הצבעים כאן נראים אמיתיים יותר. השמיים כחולים יותר, הים כחול יותר, וגם תכלת יותר ולפעמים קצת ירוק יותר, העננים לבנים יותר, הדשא, הצמחייה והעצים ירוקים יותר. והנשים יפות יותר. מה עוד אפשר לבקש?

אפשר לבקש עוד כמה דברים, כמו למשל בית קיץ פה. כי כמו שאומרים המקומיים, בחורף בלתי אפשרי פה. ועוד איזה דבר או שניים, אישי, אתן יודעות, אבל לא בכל דבר צריך לשתף.

נכתב על ידי , 18/7/2007 22:20   בקטגוריות כתבנו בשטח, משהו אישי, תרגילים בכתיבה חופשית  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)