לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

עת השתחררתי


לא מזמן חגגנו שמונה שנים למותו של מאיר אריאל. מזמן לא הייתה לו כזו עדנה. הרי הטרמינל הפך לסלע קיומנו, לכור מחצבתנו, לבסיס הוויתנו. והוא אמר כל זאת עוד לפני שנים. טרמינל ז'טם.

זאת חוכמה קטנה מאוד מצידי להגיד את מה שאני הולך להגיד. אבל אני ידוע כחכם קטן מאוד. כי כן, קידמה תטענו נגדי, תטענה נגדי. אני חזרתי שבוע שעבר מחו"ל. אני הקדמתי תרופה למכה, אני ראיתי את הנולד, ידעתי שתהיה שביתה, לכן הקדמתי את נסיעתי לחו"ל. בכלל, אם הייתה פורצת השביתה שבוע שעבר, הייתי מדבר אחרת לגמרי, כך תגדנה נגדי. אבל, מאימתי אתן מחפשות תירוצים כדי לצאת נגדי. הרי ברור, אני גם צלבתי את ישו. בין יתר הדברים הנוראים שעשיתי, כמו למשל להיות בשבדיה בעיצומו של קיץ חם במיוחד במזרח התיכון, ולא למשל להיות באנגליה ולסבול משטפונות. בכלל, איך אני מעז לנסוע לשבדיה ולא למקום שסובל מבעיות אקלים קיצוניות מדי הקיץ. ואם לא בעיות אקלים, ואם הכל טוב ויפה, ואני חזרתי, ויושב לי על זרי הדפנה בנחלה הקטנה שלי מתחת לתאנה ולגפן, מה פתאום אני מעז לפתוח את הפה.

אז, כן, אתן תמיד תמצאנה את התלונות והמענות כנגדי. ובכל זאת, זה מה שיפה בדמוקרטיה, כל מטומטם יכול לפתוח את הפה. וזה מה שיפה בווב שתיים אפס. כל מטומטם יכול ליצור תוכן. בייחוד אם המטומטם יודע להקליד עיוור או לחלופין לפעול על המתג הנכון בוידאו ולשלם קצת כסף בשביל להעלות אותו למקום שבו כל מטומטם אחר יכול לצפות במה שאותו מטומטם ראשון הקליד או לחץ והקליט.

האמת, יש כרגע איזה קטע פסיכי בחדשות עצמן, אבל אנחנו נתעלם מזה ונחזור לנקודה המרכזית. הדיוטי פרי. רק שתדענה, הוא לא תמיד יותר זול. כן, באמת, מנסיון. הרי הייתי שם רק שבוע שעבר. לפני שבועיים. אולי שלושה. אני כבר חזרתי. אתם עוד לא נסעתן. ואתן עוד עלולות להיתקע פה בגלל השביתה. אז מה פתאום אני מעז לפתוח את הפה, אם חזרתי.

אבל בכל זאת, עם כל הכבוד למאיר אריאל, ויש הרבה מאוד כבוד, היכולת שלו לתפוס במילה את המציאות החברתית האנושים היפה. אבל מתי, מתי לעזאזל, הפך שדה התעופה למקום הכי חשוב בחברה הישראלית? מתי השבתה של שדה תעופה הפכה לחשובה כמעט או אפילו יותר מהצבא, בתי המשפט, משרדי הממשלה. מתי שביתה כללית במשק הופכת להיות ממוקדת בשדה התעופה? האם הזבל שייערם ברחובות פחות חשוב משדה התעופה? ברור שכן, למי שנוסע לחו"ל!!! אבל מה עם כל המיליונים שלא מסוגלים לנסוע לחו"ל? הזבל ברחובות חשוב להם הרבה יותר. גם שירותי הביטוח הלאומי חשובים להם הרבה יותר. שלא נדבר על התחבורה הציבורית במדינה עצמה, היא מאוד חשובה, אולי אפילו יותר משדה התעופה. אבל לא, התקשורת משרתת את המעמד הבינוני-גבוה אם לא הגבוה ממש. לכן, מצוקות של אנשים שלא נוסעים לחו"ל אינן מעניינות אותן. השביתה במשק חשובה הרבה יותר מאשר פתיחתו או סגירתו של שדה התעופה. אבל למרות זאת, כולנו מתרכזים בשדה התעופה. אז רק שתדענה, הוא לא חשוב כל כך.

ואם השביתה הייתה פורצת שבוע שעבר, הייתי נשאר עוד קצת בשבדיה. אולי חבל שהיא לא פרצה שבוע שעבר!!!

נכתב על ידי , 24/7/2007 20:35   בקטגוריות תרגילים בכתיבה חופשית, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)