לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

אפשר לישון בשקט


שוב עשיתי את הטעות הזאת. לא, פתיחת החלון לא הייתה טעות. ההקלה בחום התגרמה כאן לרוחות מהצפון ומהדרום, וגם מהמזרח והמערב.

אבל החלון הוירטואלי שפתחתי, זו כבר כן הייתה טעות. כי מהי הטלוויזיה אם לא חלון להכיר את העולם כפי שהוא באמת. אז פתחתי אותה. נתעלם מערוץ 2 כי הוא באמת חסר חשיבות ונדון בערוץ הציבורי. הוא בחר לשדר סרט שמטרתו להדיר שינה מעיניי. הסרט הצליח. מייד הלכתי להפניה שהסרט הפנה לאתר אינטרנט, אך האתר לא עובד. אולי המוסלמים הנוראים האלה פגעו באתר והרגו אותו.

סרט התעמולה מבוסס על קטעים של ממרי ועל מספר מומחים מגוון שכולל אנשי ימין אמריקאים שמשתתפים במכוני מחקר שנשמעים כאילו יהודים ממנים אותם - מרכז sasson מזכיר לי שם יהודי, אבל כנראה שאני רואה יותר מדי תעמולה נאצית, כלומר מוסלמית, רגע, אין הבדל בין השניים.

הסרט ערוך בצורה הבאה, קצת קטעים מפחידים מטלוויזיות ערביות (בחסות ממרי) קצת מומחים מהימין האמריקאי וחוקרים מהימין האמריקאי (וקצת בריטים). אה כן, ויש כמובן מוסלמית אמריקאית שהיא בת של שהיד (כך כתוב, למרות שאני לא למדתי מה אביה עשה ומיהו היה) וטרוריסט אשפיסט שחזר כנראה בתשובה והיום הוא יהודי. כולם יוצאים נגד האסלאם הקיצוני שמטרתו להשמיד את העולם, או לכל הפחות לכבוש אותו תוך הרג כל היהודים, הנוצרים, העולם המערבי והכופרים. אחרי המומחים יש עוד קצת קטעים מהטלוויזיה הערבית.

מדי פעם יש דברים שקצת  מצחיקים, כמו קטע מהטלוויזיה המוסלמית שמבקר את הקטעים האחרים מהטלוויזיה המוסלמית, אבל יש הסבר, לא כל המוסלמים רעים.

אה כן, יש גם כותרות שחורות על רקע צהוב. כמובן יש גם את, איך אפשר בלי, קטעים של נשיא אירן. טוב, לא לזה התכוונתי. יש גם, איך אפשר בלי, השוואה בין האיסלאם הקיצוני לבין הנאציזם. המטרות זהות (Vשמדת היהודים והעולם הנאור), הדרכים זהות (פרופוגנדה שמתחילה בגיל צעיר ומטרתה לחנך את הצעירים) ויש גם וכאן כבר מגיע שוס אמיתי גרמני שהיה בהיטלר יוגנד והוא מסביר עד כמה ההשוואה הזאת תקיפה. איך אפשר להתוכח עם גרמני שמספר ממקור ראשון עד כמה שטיפת המוח הנאצית עבדה עליו בגיל צעיר ועושה גזירה שווה על החינוך האיסלאמי? הפרק הבא כמובן הוא על המופתי של ירושלים ושיתוף הפעולה שלו עם הנאצים. כשצריך, חייבים להשתמש קצת בגרמנים בשביל להסביר על הסכנה עכשיו, אין ברירה כדי להילחם באיסלאם אפשר לשתף פעולה קצת עם הגרמנים (אגב, גם שמיר חשב כך ב1939, אבל מי סופר?)

אך מה לעשות? מה לעשות? חינוך!!! צריך להתחיל לחנך מגיל צעיר לערכים שאנחנו מאמינים בהם, לערכים הטובים, הנכונים, (זו כמובן אינה פרופוגנדה, לשטוף את המוח לאנשים צעירים למען מטרות רעות של איסלאמים זה רע, אבל לחנך לערכים הנכונים שלנו זה נכון). ונסיים בצרור קלישאות, כי למה לא?

אז כל מה שצריך לרוע להתפשט הוא שהטובים לא יעשו כלום. הטובים לא עושים כלום! לא עושים כלום! הטובים יושבים בחיבוק ידיים, הם לא עושים כלום! ואז צרור תמונות כיצד החופש מנצח: תמונה מכיכר טיאננמן (שם באמת החופש ניצח), נפילת חומת ברלין, נפילת פסל של לנין, נפילת פסל של סדאם חוסיין. כן, הרוע מפסיד, הטוב מנצח, וברור שצריך לחנך את הנוער שאנחנו הטובים והם הרעים (אה טוב נו לא כול המוסלמים, בסדר, יש גם מוסלמים טובים, ראינו את הבת של השהיד ואת הטרוריסט מהפתח).

הדבר המדהים שערוץ אחד מקרין כזה סרט ועוד עורך עליו דיון לאחר מכן. במקום להזמין מומחים לתקשורת שמסבירים איך תעמולה לא עובדת (לפחות לא אמורה לעבוד במדינות פסיאודו-דמוקרטיות כמו ארה"ב וישראל) ואיך סרט מטומטם שכזה גורם לריאקציה, מסתיר את הבעיות האמיתיות שיש וכו', דנים בשטויות שהסרט הזה פולט.

כל כך הרבה שטויות. ערבוב כל כך מגמתי של חומר של ממרי שנאסף במשך 10 שנים, כשעושים סלט בין תנועות קיקיוניות (כמו בבריטניה ובארצות הברית, שם סביר שמספר המשתתפים בתנועות האיסלאמיות שהראו דומה למספר המשתתפים בתנועות ניאו-נאציות, כלומר כלום בריבוע, לכל הפחות עשירית מהמספר של הישראלים שמאמינים שכהנא צדק) לבין גורמים פוליטייים (חמאס, חיזבאללה) בלי הבנה של מניעים עם איזה סלט שאומר שחייבים לעשות משהו. רק שלא אומרים מה, כי בעצם, גם לימין האמריקאי אין מה לעשות ואין להם מה להגיד, חוץ מכמובן להרעיב קצת את המוסלמים, ואולי לטבוח בהם עוד קצת.

וכמובן להתעלם מהבעיות האמיתיות שיש, שינויי מזג אוויר, בעיות אנרגיה עולמיות וכו'. כי אם אפשר להילחם נגד אויב קיקיוני ולהמשיך לעשות מזה כסף, אז למה להתמודד עם בעיות אמיתיות. אז כן, בואו נמשיך להילחם בסכנה האיסלאמית העולה (עולה למי? עולה על מי? עולה כמה? מעט מאוד). בואו נמשיך להטיף נגד אירן (אותה מדינה מסכנה שלא הייתה מסוגלת לנצח את עירק של סדאם חוסיין ושמכרנו לשתי המדינות נשק בו בזמן כדי להרוויח קצת מהצד), נמשיך להטיף נגד הסכנה העולמית העולה (עולה למי? עולה על מי? עולה כמה? מעט מאוד) ונטיף לפחד, לשנאה, כמו שאמר ראש עירית חדרה: אם יהיה אונס, זה יהיה באחריותי - לכן הוא גרש את הפליטים הסודנים מעירו. לכן אפשר וצריך להמשיך להילחם באיסלאם ובמוסלמים שרוצים להטביע אותנו בנהרות של דם. שלהם בעיקר, שאנחנו שופכים.

נכתב על ידי , 29/7/2007 22:58   בקטגוריות טלוויזיה, אקטואליה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)