לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עוד חוזר הניג'וס


כי גם אתמול נענע חיו על חשבוני. או אני על חשבונם.

טוב, זו הייתה חוכמה קטנה, באתר שנקרא "נענע10" ברור שיקפצו על פוסט שמשמיץ את חדשות ערוץ 2. מובן שלא חשבתי על היכולות הכלכליות של נענע להשתמש בבלוג שלי. אני איש זקן שכותב כאן כבר יותר משלוש שנים. אני לא מצליח לעקוב אחרי כל השינויים התכופים שעוברים על שוק התקשורת והאינטרנט הישראלי. אני לא יודע מי נגד מי, אני לא יודע עם איזה אתר תוכן עובדים בחדשות ערוץ 2, אולי תפוז? בכלל, כבר מזמן רציתי לכתוב על העתיד המשפחתי שלנו. אולי זה עוד פרומו. אני עוד חייב אחד מפעם קודמת שהופעתי בנענע.

כמה חבל שהם לוקחים רק פוסטים קצרים וחסרי חשיבות. בכלל, הפוסטים שהם בחרו עד כה היו לטעמי די גרועים. דווקא הפוסט שלפני הפוסט המפורסם, פוסט ארוך על אשמת הפקידות הבכירה, הוא לדעתי פוסט חשוב.

באופן כללי, הגיע הזמן שארענן את הבלוג, את טורי הצד. את הדברים ששווה לקרוא כאן. אבל יש כל כך הרבה דברים אחרים לעשות, שזה יחכה.

בקיצור, אל תשפטונננה אותי על סמך מה שנענע מפנים אליי, יש עוד כמה שנים של כתיבה לפני כן.

נכתב על ידי , 27/8/2007 12:10   בקטגוריות משהו אישי, פרומו (?)  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)