לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

פוסט סל בצל הגמר


קודם כל, וראשית לכל, לא ראיתי את גמר כוכב נולד. לא את הראשון, לא את השני, לא את השלישי, לא את הרביעי וגם לא את החמישי. סביר שלא אראה את השישי, גם לא את השביעי, השמיני, התשיעי, העשירי, וגם לא את השישים (אז סביר להניח שכבר לא אראה כלום).

למה לא אראה זאת? סתם, כי יש לי דברים יותר חשובים לעשות, כמו לכתוב את הפוסט הזה. (אני בטוח שכוכב נולד הגמר עדיין נמשך, ויימשך לפחות עוד איזה שבוע).


לכן, כיוון שאיש לא קורא את הפוסט הזה (הרי כולם רואים כוכב נולד הגמר חמש), אפשר לכתוב מיני שטויות.

למשל, השיר החדש של להקה לא חביבה עליי "בית הבובות". כבר כתבתי עליהם, ואין לי כוח לחפש את הפוסט ההוא, אבל אני די מרוצה מהשיר החדש שלהם. השיר קולע להווית הסטודנט הממוצע כשהוא מרגיע אותו: "אל תדאג, גם אתה תקבל פר"ח". כולנו יודעות שפר"ח הוא אותו פרויקט חונכות (כנראה שאלה הם ראשי התבות, לא ברור לי מה עושה שם הר') שעוזר לסטודנטים רבים לשלם את שכר הלימוד שלהם. אז תודה בית הבובות, הרגעתם סטודנטים רבים מאוד.


ואם כבר בשטויות עסקינן, אז רצוי להגיד מלה על בעלי חיים. בעצם, זה החלק החשוב בפוסט זה, אז שימנה לב. אתמול סוף סוף ראיתי משחק פוטבול. כן, כשמתחילה השנה היהודית מתחילה גם עונת הפוטבול. חלפו להם אותם שבעה חודשים בהם לא קורה דבר אמיתי בעולם, ואנו ניצבים לפני עוד פתיחת עונה. בוגן כהרגלו סוקר זאת היטב בוינט. אני הצלחתי לראות אתמול את המשחק בין אטלנטה לבין סינסי. קדם עונה, אבל כבר שבוע שלישי של קדם עונה, אז השחקנים האמיתיים שיחקו יותר מחצי. היה מענין. אבל יותר מענין היה הדיון סביב אטלנטה. למי מכן שלא עקבה, מייקל ויק, התקווה השחורה הגדולה של הספורט האמריקאי (טוב, נו, אחד אחרי טייגר וודס ששמו נשתכח ממנו ולקח לי איזה שלושה חיפושים בגוגל להגיע אליו). אז מייקל ויק היה שחקן הפוטבול הטוב ביותר בנמצא, כך טענו רבים. פנומן שעושה הכל על המגרש, חוץ מלזכות בסופרבול כמובן. הוא היה מוסר, אבל בעיקר היה רץ, והוביל את קבוצתו ללא הרבה הישגים (טוב נו, היא משחקת בבית נורא קשה). אז מייקל ויק זה הודה אתמול בארגון תחרויות כלבים לצרכי הימורים, גידול כלבים לצרכי הימורים והריגתם של כלבים שלא הצליחו בתחרויות שארגן. אטלטה התרסקה, סביר שלא תחזיק מעמד במהלך העונה הנוכחית. הפרשנים קוברים את מייקל ויק ואומרים שהקריירה שלו נהרסה. רבים אומרים בצדק. גם אני חושב שבצדק, למרות שמעולם לא אהבתי כלבים (יש להם נטייה מעצבנת לנבוח, וכלב נשך אותי איזה פעם). הייתה גם מישהי שביכתה את זה שעוד כושי מבטיח יבלה חלק מחייו מאחורי סורג ובריח, שיותר מדי כושים צעירים ומבטיחים גומרים את חייהם מאחורי סורג ובריח, וחבל שמייקל ויק גם הוא אחד מהם. בעצם, זה הנושא שמעסיק היום את אמריקה יותר מכל נושא אחר, הימורי הכלבים של מייקל ויק. ישנן שמועות שהנגע קיים גם בענפי ספורט אחרים ובקבוצות פוטבול אחרות. נחכה ונראה. הרבה פוטבול. כי העונה מתחילה. כרגיל, בלוג זה יקדיש פוסטים באופן סדיר לסיקור עונת הפוטבול. מזל שאיש לא קורא את הפוסט הזה, כך לא אבריח קוראות עתידיות, שכן הן לא תדענה שאני מתעתד לסקר את עונת הפוטבול. אלא אם כן אפרסם חלק זה של הפוסט גם באופן עצמאי. אגב, כנראה שהפלקונס ניצחו באותו משחק, אבל זה היה נראה כמו משחק A נגד N טיפוסי, ובמהלך העונה הרגילה אין לN שום סיכוי. או בעברית, עוד עונה של מאבק בין הפאטס, אינדי, הרייבנס, אולי גם בן יחזור, ויש טענות שסן דייגו הם לא לוזרים כמו שאני חושב שהם.
נכתב על ידי , 29/8/2007 23:55   בקטגוריות טלוויזיה, פוטבול, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)