לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שנה חדשה תוצאות ישנות


פוטבול הוא ספורט יהודי, אחרת קשה להבין מדוע זהו ענף הספורט היחיד שמתחיל באותה תקופה של השנה היהודית.

כמו השנה היהודית שמקדשת את הקשר בין השנים, את העובדה שהדברים שעשית בשנים הקודמות יכולים להכריע את גורלך גם בשנה הנוכחית, כך גם בפוטבול מה שעשית בטרם העונה ובשנה שלפניה יכריע את מה שתעשה השנה.

אבל הדבר היפה בפוטבול, כמו גם ביהדות, שמה שהיה הוא לרוב מה שיהיה.

המפגש המסקרן היה בין האלופה לבין אחת המתמודדות החזקות בN, הסיינטס. האלופה ניצחה בלי הרבה בעיות. אבל לא ראיתי את המשחק, אז זה מה שהיה.

לעומת זאת, דנבר נפגשה עם בפאלו בילס. מאז המפגשים בין ג'ים קלי לג'ון אלויי בגמרים ובשלבים המתקדמים של הA, שתי הקבוצות הן עם מסורות ידועות. הבפאלו כמעט עושים זאת בעוד דנבר לפעמים מצליחים ללכת עד הסוף. לפחות כך היה אז. כלומר, ג'ים קלי וג'ון אלויי היו שניהם לוזרים, אבל ג'ים קלי ובפאלו נשארו כאלה, בעוד אלויי לקח שתי אליפויות ופרש כווינר. לכן זה לא יפתיע איש אם מסורת זו נשמרה. בפאלו הובילו לאורך כל המשחק, עד השנייה האחרונה. אז דנבר הבקיעה גול שדה וניצחה. הניצחון היה מרשים בגלל שהזמן שלקח לדנבר להיערך לבעיטת גול השדה היה כ7 שניות, כשלרוב לוקח כ15 שניות להיערך למהלך שכזה. המהירות בה הם עשו זאת מראה שהקבוצה, ובייחוד הספישל טים מאומנות היטב. דנבר ניצחה אבל מאוד לא הרשימה. ככה זה עם דנבר. היא אולי תגיע לפליאוף, אבל כפי שאמרתי לא מעבר לכך.

זה היה המשחק הראשון בA, לאחריו היה משחק משמים של הN. סיאטל, מועמדת כבדה, נגד טמפה ביי שלא ברור למה היא מתייצבת למשחקים בכלל. המשחק היה משעמם עד כדי כך שנרדמתי ברבע השלישי. לא הפסדתי כלום, בטח לא פוטבול. סיאטל ניצחה במשחק משעמם שהבהיר שאפשר לסגור את הN כבר עכשיו וללכת הביתה.

כי הרמה שהייתה במשחק בין דנבר ובפאלו, שלא נדבר על המשחק השלישי שראיתי רק חלקים ממנו בין סינסי לבין הרייבנס, הייתה הרבה יותר גבוהה, כרגיל. סינסי ניצחו את הרייבנס במה שיכול להיות גמר הA, יחד עם עוד איזה עשר אופציות שונות לגמר מדהים של הA. כי בA יש המון קבוצות איכותיות, בניגוד לN, שאין שם אפילו אחת מאיימת.

אז כן, הפאטס ניצחו כרגיל את הג'טס, במשחק שיחזור על עצמו במהלך העונה, פילדפלפיה הפסידה לגרין ביי בהפסד שירדוף אותם לאורך כל העונה, וזהו בערך הדברים המעניינים שקרו.

נכתב על ידי , 15/9/2007 13:59   בקטגוריות פוטבול 2007-8  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)