לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פנייה נרגשת לתלמידים הבוגרים


רבים מכם רואים אותנו כאנשים זקנים, מיושנים, טיפשים, לא מחוברים, שלא יודעים מה קורה סביבם. כן, אני יודע, כך גם אני חשבתי כשהייתי צעיר.

רבים מכם חושבים שאנו נהיה הראשונים, כך אתם אומרים אח אל אח, אח אל אח.

רבים מכם מסתכלים על המורים שלכם, אם אתם בוגרים מספיק בשביל לעמוד על דעתכם, וחושבים שאתם חכמים מהם, יפים מהם, מתוחכמים מהם, יודעים יותר מהם, תגיעו רחוק יותר מהם. בכלל, אין ספק, בעיניכם, תלמידים יקרים, שאתם עתידים לרשת את העולם.

אתם יודעים מה, אתם צודקים!!!

אבל עד אז, עד אז, אנא הקשיבו לי, במחילה, זה לא ייקח הרבה זמן.

מדי פעם ייתנו לכם לכתוב עבודות ולהגיש אותם. זה יקרה מדי פעם. כמובן שאתם תעשו את מה שעושים כולם. תלכו לאינטרנט ותתחילו לגזור ולהדביק כמו מטורפים. תגזרו משם (ויקיפדיה) ומשם (סיכומים של שיעורים דומים) ומשם (בלוגים, פוסטים, סתם אתרי תוכן סתמיים) ומשם (מכל הבא ליד). את כל אלה תערבבו יחד למרקחת אחת, תדביקו ותגישו.

אבל, דחיל רבקום, אל תגישו זאת בקובץ. בבקשה, אל תגישו זאת בקובץ. כי אמנם, המורים שלכם הינם אנשים זקנים, מיושנים, טיפשים, לא מחוברים, שלא יודעים מה קורה סביבם אבל יש גבול לטמטום שאפשר לשייך להם. יש גבול. מטומטמים ככל שיהיו, אף אדם לא אוהב שמעליבים אותו, יורקים עליו, צוחקים עליו, דורכים עליו, בזים לו. מורה שמקבל עבודה בקובץ יכול פשוט לגזור כל אחד מהמשפטים שאתם גזרתם, לשים אותו בגוגל, וכך לגלות כל אחת ואחת מהגזירות וההדבקות שאתם עשיתם. כך, במקום לבדוק עבודה שלכם, הוא בודק את יכולתכם להדביק ולגזור. זאת לא עבודה קשה במיוחד. לעזאזל, זה הרבה יותר קל מלקרוא את העבודה. פשוט גוזרים ומוצאים את ההעתקות. נכון, יותר קל לגזור ולהדביק מהאינטרנט כתלמיד, אבל כמורה גם יותר קל לגזור ולהדביק חזרה מאשר לבדוק עבודות.

בעצם, תלמידים יקרים, תמשיכו לגזור ולהדביק מהאינטרנט כשאתם מגישים עבודות, זה מקצר מאוד את משך העבודה של המורה, וכיוון שהוא מרוויח גם כך מעט מאוד, זה יפה שאתם מתחשבים בו וחוסכים לו עבודת קריאה ארוכה שכזאת. הוא פשוט גוזר ומדביק, ומקונן על כך שהנוער כיום לא יודע לכתוב, וסביר שלא יידע לכתוב לעולם, שכן כל שהוא צריך לדעת לעשות זה לגזור ולהדביק.  הוא מבין שהנוער היום לא יידע מקוריות מהי, לא חושב שיש ערך בעבודה עצמית או בחשיבה עצמית, לא מבין מהו מוסר, מהו אמת, מה מותר ומה אסור. אבל, בעצם, כיוון שכשאתם תרשו את הארץ, המורה הזה כבר יהיה מת, לא באמת איכפת לו. העיקר שהעבודה מתקצרת.

נכתב על ידי , 17/9/2007 22:28   בקטגוריות כתבנו בשטח, משהו אישי, ביקורת, בית ספר, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)