לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

תכנית "ניקיון המולדת" סבסבסב סגול


מלש"ב מלש"ב מלש"ב ס.ב. סגול

מאת איווי

לדיכי

 

הנדון: הגנה על מדינת ישראל מפני סכנה אסטרטגית - תכנית "ניקיון המולדת"

 

דיכי היקר,

 

אני פונה אליך היום, לפני שזה יהיה מאוחר מדי. כיום יש צבר של עדויות המבהיר מעל לכל ספק שהשמאל ותומכיו מהווים סכנה אסטרטגית למדינת ישראל. אני לא חושב שצריך לשכנע אותך בכך, אולם בלי מסע תקשורתי שיבהיר את הצורך בפעולות מעשיות דברים לא זזים במדינה שלנו (לצערי ואני יודע שגם לצערך). לכן, בימים האחרונים התחלנו אני  ועמיתיי  מהאופוזיציה ובכלי תקשורת שונים במסע תקשורתי כדי לשכנע את אלה שאינם משוכנעים בכך.

 

למסע זה ישנן כבר שתי תוצאות חיוביות. הראשונה, ברור מעל לכל ספק שהעם כולו חושב כמונו ויודע שהשמאל אכן מהווה סכנה קיומית לישראל, ועל כן יש לטפל בו. שנית, מקצת מאנשי השמאל המסוכנים מגיבים לכתבות אלה, וכך אנו מכינים רשימות שלהם בכדי שהטיפול בהם יהיה מהיר ומקצועי.

 

תוך חודש אני מאמין שהמסע, יחד עם המסע כנגד השמאל המשתמט שמוביל אודי ברגל קלה ובלי הפרעות, יבשיל ויאפשר צעדים אופרטיביים. ברצוני לבקשך להכין את הקרקע, מבחינת הכנת הצווים המתאימים, עדכון תקנות הגנה לשעת חירום והאמצעים החוקיים ההכרחיים האחרים, כדי שאפשר יהיה לטפל בסכנה קיומית זו.

 

אני מציע שלוש דרכים מרכזיות לטיפול בבעיה. ראשית, עידוד הגירה של גורמים אלה למדינות אחרות - אמנם אנו פועלים בדרך זו בצורה עקיפה גם כיום, על ידי סגירת האקדמיה, אך צעדים עקיפים אלה אינם מספיקים. לכן, צריך להרחיב את הפעולות להרחקתם של גורמים אינטלקטואליים ואנשי אקדמיה מהמדינה. שנית, חובה להגביל את חופש הביטוי של גורמים מעין אלה. ניתן לעשות זאת ע"י שימוש נרחב יותר בצנזורה, בהתנכלויות משפטיות ואחרות, דוגמת חקירות משטרה, תביעות דיבה, תלונות על התנהגות לא אתית, הפחדה באמצעות בריונים ועוד. אגב, גם צעד זה יעודד הגירה של גורמים חתרניים אלה. שלישית, הגברת הרדיפה ויצירת דוגמאות מובהקות של שמאלנים בוגדים מאחורי סורג ובריח. לצערי, מקרה טלי פחימה לא היה אפקטיבי מספיק בגלל היותה מזרחית ומנבר ניתפש כעשיר מדי ועוף מוזר. מן הראוי לבחור גורם אשכנזי ממסדי יותר ורצוי גבר, והיזכר בהצלחה במקרה אודי אדיב, ולטפל בו. אני מציע להניח לח"כ גלאון ולהתמקד אולי באנשים מהעיתונות דוגמת עפר שלח, או אולי לכוון גבוה לסכנה המוחשית הקרויה אופיר פינס שפועל כנגדנו גם בדרכים אחרות. אני מאמין שלמשרדך ולכוחות המשטרה יש את היכולת והניסיון לפעול בצורות אלה, ואם לא, אני מניח שקשריך בתפקידך הקודם וודאי יסייעו לנו במאמצים אלה.

 

מובן שלצד צעדים אלה יש להמשיך במיסוך, דוגמת הדיונים על טוהר המידות של ראש הממשלה; פעולות קיקיוניות בסוריה אחריותו של אודי; הטרדות של גורמים משפטיים שעלולים להפריע ביישום התכנית (פרידי מטפל בהם יופי בזמן האחרון, דבר שאותי מפתיע שכן הוא מגיע מהאקדמיה אבל עדיין עושה עבודה טובה); המשך התעללות בגורמים לכאורה מסוכנים כמו פלסטינים וסודנים וכו'. אנשי השמאל פועלים בכל חזיתות אלה במקביל, וכך מאפשרים לנו להתמקד בדבר החשוב באמת, השתקתם. לא נעים להם לפעול למען עצמם, פשוט.

 

אני מקווה שנוכל יחד לבנות תכנית אופרטיבית שתתחיל באופן מעשי ב-2008, כדי שנוכל להציל את ישראל מהגורמים המסוכנים הקמים עליה להשמידה. אני מציע שנדון גם בשם התכנית, ומציע שם כמו "ישראל היפה" או "ניקיון המולדת". כך נוכל גם להשתמש בשירותיו המצויינים של גידי שעוזר לנו בחשיפת הגורמים החתרניים בפעילותו הברוכה במשרד ה"ירוק".

 

אולי נקבע ישיבה לעוד שבועים,

בברכה,

איווט

 

העתק:

ר"מ

פרידי

גידי

אודי

נכתב על ידי , 4/10/2007 23:52   בקטגוריות אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)