לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פקידי האוצר


אמנם הם זוכים לבלוגים נפרדים, אבל מדי פעם צריכים להתייחס לפקידי האוצר ולמעשיהם.
לא, איני מתייחס למעמדם הכל יכול, בביטול קרנות, ניהול כספי הבט"ל ומשרדי הממשלה השונים. אגב בכתבה זו מסתתרת פיסקה שמסבירה עד כמה מסוכנות העמותות: "מהאוצר נמסר כי פעילות הקרן זהה לזו שמבצע ארגון "אשלים" של הג'וינט בפיתוח שירותים לילדים בסיכון ואין צורך בכפילות, מה גם שתפקיד הביטוח הלאומי להעביר כספים לזכאי קצבאות. "זו החלטה מקצועית שאין לה כל קשר לרצון להשתלט על הביטוח הלאומי", נמסר. ". כלומר לטענת האוצר כאשר ישנה עמותה שמספקת שירות כלשהו או דואגת למשהו המדינה לא מחויבת בכך.
אני רוצה להתייחס דווקא למסיבת העיתונאים שערכו אתמול פקידי האוצר כנגד זליכה והצו שהוציא מבקר המדינה להגן עליו. בכירי האוצר הודיעו שזליכה בהתנהגותו הבלתי נסבלת והשחצנית פוגע בכלכלת המדינה ושבכלל, אי אפשר לעבוד איתו. יכול להיות שהם צודקים. אבל, מדוע לא כינסו פקידי האוצר כאשר בכירים בהם נעצרו ונחקרו בחשדות לשחיתות? לא שמעתי את פקידי האוצר מגנים את איתן רוב, ראש אגף המסים הקודם, כשנחקר. יתר על כן, הם לא טוענים שטענותיו של זליכה אינן נכונות. ייתכן שהוא אכן חשף שחיתויות, אבל זה לא מענין את פקידי האוצר. שכן, השחיתויות הן שחיתויות של צווארון לבן ושל עשירון עליון, שפקידי האוצר מתעדתדים להגיע אליהם ולעבוד בשירותם. אז רצוי שהשחיתויות יימשכו, מאשר ייפסקו. רצוי שאדם כמו זליכה שמפריע להעביר את העושר לידי אותם מתי מעט ייעלם, יפותר ויפסיק להפריע לניהול הכלכלה הישראלית. זו מתנהלת בכזאת יעילות, שוויוניות וצדק, שרצוי שאנשים כמוהו יפסיקו להפריע.
נכתב על ידי , 12/10/2007 12:20   בקטגוריות אקטואליה, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)