לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

שנה מושלמת


אז הפאטס שמרו על מאזן מושלם בעונה הרגילה. לא הפסידו משחק אחד. נכון, החצי השני של העונה שלהם היה רמאות זולה, משחקים נגד האיגלס (שסגרו עם מאזן מאוזן), רייבנס (מאזן מפסיד), מיאמי (מאזן מפסיד), הג'טס (מפסיד) ואז ג'יאנטס, שאמנם התחזקו משמעותית מאז ששוקי נפצע, לא ממש נחשבים. אבל הניצחון בניו יורק במגרש קשה נגד קבוצה שהגיעה לפלי אוף בN, אומר הרבה.
בכלל, נוצרה תמונת ראי בין הליגות.
גם בA ובN שני בתים מספקים שלוש נציגות לפלי אוף. בN זה בית המזרח שמשום מה כל שנה מצליח להפתיע מחדש, למרות הקבוצות הלא איכותיות שמשחקות בו. כולן גמרו עם מאזן מאוזן ומעלה, דאלס ראשונה במזרח, ניו יורק חמישית וושינגטון שישית. אני מניח שניו יורק וושינגטון יעופו בסיבוב הראשון, למרות מה שכל מעריצי מאנינג אומרים. לא ברור לי איך זה קרה, אולי למעט החולשה של בית הדרום בN, שם ויק הלך לכלא, הפנת'רס לא התחברו וניו אורלינס איכזבה מאוד. אני לא חושב שדאלס תיקח את הN, לדעתי הסיפור הקלאסי יהיה גרין ביי, שבאים מהבית המענין של הצפון, עם שיקגו. כן, בית המערב לא שווה כלום.
גם בA בית אחד נתן שלוש קבוצות, אבל איזה הבדל. אינדי משחקים טוב כבר הרבה שנים. עדיין, ג'קסונויל יכולה להפתיע אפילו את הפאטס, בייחוד כיוון שהם כמעט לא משחקות זה כנגד זו, ולג'אגוארס יש קבוצה מרשימה שיכולה להתיש את הפאטס. אני חושב שג'אקסונויל יעברו את הסטילרס, במשחק שיהיה משחק חוזר מלפני כמה שבועות, בו ניצחה ג'קסונויל בתנאים קשים בפיטסבורג. ואז הג'אגס נגד הפאטס, במשחק מעולה. סן דיגו ינצחו את טנסי ויפסידו לאינדי. בגמר? לא יודע, אני לא בטוח שהפאטס יעלו. אם הם יעלו, אני חושב שהם ינצחו את אינדי. הסיבה היא שפגעי מזג האוויר בניו אינגלנד יעבדו לרעת אינדי.
בגמר? אמרתי כבר מזמן, פארב נגד יורשו החוקי ויורשם של כל הQB הגדולים בהיסטוריה, בריידי. אני מניח שבריידי ינצח. אולם כל קבוצה אחרת מהA תנצח.
הייתה עונה גדולה, והמשחק האחרון של הפאטס נגד הג'יאנטס היה משחק מעולה. שתי קבוצות שרצו, רק אחת יותר טובה.
ביום שבת זה מתחיל.
וכן, אני מאלה שחושבים שעם הפאטס לא לוקחים את הסופרבול, כל המאמץ לא היה שווה.
נכתב על ידי , 1/1/2008 00:39   בקטגוריות פוטבול, פוטבול 2007-8  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)