לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

פצע פתוח


השבר רק התחיל. לא ברור איך הוא ייגמר. המלחמה הארורה הזאת. לכל דור יש את המלחמה שלו במדינה הזאת. השבר הקודם היה יום כיפור. אחד אחריו היה מלחמת לבנון הראשונה. על האינתיפאדה התגברנו איכשהו. מלחמת המפרץ הייתה יותר הווי מאשר טראומה לאומית. אבל מלחמת לבנון השניה.

בזכותה אנשים ירדו מהארץ, ואם יורשה לי לנחש, די הרבה. לי היא גורמת להרהר בכך. היא והעובדה שאני עדיין רשום כעושה מילואים. היום שמעתי שרק בזכות הטמטום של חלוץ לא הגעתי למלחמה הזאת. תודה לאל על הטמטום של חלוץ. זה כל כך לא הוגן להגיד, כל כך הרבה אנשים נפגעו מהטמטום שלו. אני ניצלתי בזכותו. מזל גדול. אבל המזל לא דופק על אותה דלת פעמיים. ואם טיל היה תופס אותי, אז הוא היה תופס אותי. השבר רק התחיל. המלחמה הזאת היא פצע פתוח ומדמם. מעידים על כך סרטים בטלוויזיה, סדרות בטלוויזיה, הדיון סביב וינוגרד, שלא, הוא לא ידעך. כי הפצע הזה לא ידעך. אין משהו באופק שיכול להעביר את הפצע. אולי פצע כואב יותר בשדרות, בעזה, בערי התאומים האלה. לכל אזור יש את הראי שלו. לעזה, קטנה יחסית, הראי היא שדרות.ללבנון, גדולה יחסית, הראי הוא צפון המדינה. ורק לראש הממשלה אין ראי. להסתכל בו, להבין, שאנשים לא ילכו אחריו לעוד מלחמה. תודה לאל על כך. אבל אנשים גם לא יילכו אחריו לשלום. אנשים לא יילכו אחריו נקודה. כי המקום היחיד שהוא מסוגל להוביל אליו הוא אבדון. גילינו את זה כבר פעם אחת. אנחנו לא מוכנים לגלות זאת שוב. אז אנחנו מחכים. שהוא יעבור. אנחנו מנסים לעשות שהוא יעבור. אנחנו יושבים ומדממים, יושבים ומחפשים איכשהו משהו שיאחה את השבר. אנחנו יודעים שעד שהוא יילך הפצע לא יוכל להתחיל להגליד. עד שהוא יילך אי אפשר יהיה לקבע את העצם. ככל שזה ייקח יותר זמן כך הפצע יזדהם, העצם לא תחזור למקומה. הרבה אנשים יירדו מהארץ בגלל המלחמה הזאת.בגלל השבר שהיא יצרה. שבר שתחילת איחויו תלוי בהליכתו של המשבר - אהוד אולמרט.
נכתב על ידי , 31/1/2008 23:09   בקטגוריות תרגילים בכתיבה חופשית, משהו אישי, אקטואליה, ביקורת, פסימי, צבא  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)