לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

מסופר לסופר


אם ניו יורק ג'יאנטס ינצחו היום בסופרבול, איש לא יזכור את המאזן המושלם של ניו אינגלנד בעונה הרגילה.

אם ניו יורק ג'יאנטס ינצחו היום בסופרבול, איש לא ידבר על השיא של בריידי ל50 מסירות בעונה.

אם ניו יורק ג'יאנטס ינצחו היום בסופרבול, איש לא ידבר על השיא של רנדי מוס לתפישות טאצדאון בעונה.

אם ניו יורק ג'יאנטס ינצחו היום בסופרבול, זאת תהיה אחת הסנסצניות הגדולות של הפוטבול.

אם ניו יורק ג'יאנטס ינצחו היום בסופרבול, אני אתבעס.

כן, אני שונא את ניו יורק, גם בגלל שאני אוהד פילדלפיה איגלס, וגם בגלל שהם תמיד היו קבוצה של יותר שאו אוף, מאשר פוטבול. כבר שנים זה ככה. אז נכון, ג'רמי שוקי פצוע, ולכן הם השתפרו, וטיקי ברבר פרש, ולכן הם וינרים, אבל בכל זאת, זאת ניו יורק. אולי צריך להיזכר בפעם האחרונה שניו יורק היו בסופרבול. אהח, זה היה משחק משעמם ברמות מטורפות. הרייבנס ריתשו את הגופה של ניו יורק. נכון, זה היה לפני שנים הרבה, ובכל זאת, משום מה חושבים שלניו יורק יש איזשהו סיכוי.

יודעים מה, יש להם איזשהו סיכוי. לא גבוה. רבים מדברים על המשחק בסיום העונה הרגילה. שם, ניו יורק הפגינה פוטבול  מצוין שטוענים שהוא זה שהוביל אותה לאן שהיא נמצאת. אבל, ניו אינגלנד היא קבוצה אינטילגנטית. זה אחד המאפיינים שלה. לכן, היא תלמד את אותו משחק. אותו משחק גם חצי מהקו הקידמי של ניו אינגלנד נח. טוב, תגידו שגם ניו יורק שיחקה בלי שוקי. טוב, על זה כבר כתבתי. שוקי הוא מגבלה לניו יורק. אז היה משחק אחד העונה בין השתיים, בניו יורק, ניו יורק כמעט ניצחו. אבל ניו אינגלנד בסופו של משחק סיימה אם עונה מושלמת. עונה רגילה מושלמת. עכשיו בשביל להיכנס להיסטוריה היא צריכה עוד משחק אחד. המשחק של היום בערב.

אם אני ניו אינגלנד, אני עושה את מה שכולם מצפים ממני לעשות. להרוג את ניו יורק במשחק ריצה תוקפני. להתחיל את המשחק עם ריצה, להמשיך אותו עם ריצה ולגמור אותו עם ריצה. זה מה שאני מצפה שעשו בשבועיים האחרונים. הבהירו למרוני שכן, אתה האופציה הראשונה, בגלל הרגל של בריידי, כמובן. כי ניו יורק יגיעו ויביאו איתם הרבה מאוד בליצים. וקבוצה שלוחצת מאוד פגיעה לריצות על הקרקע. ברגע שאוסי וסטרהן יגיעו לבריידי הם לא יוכלו לתפוס את מרוני. כך אני הייתי נוהג.

אם הייתי ניו יורק? לא יודע, לא רוצה להיות ניו יורק. לא אוהב את ניו יורק. אולי הייתי מנסה ליהמנע מעברות מיותרות.

ניו אינגלנד ינצחו. אני מקווה מאוד שלאיליי יקרה סוף סוף את מה שהיה צריך לקרות לו מזמן, הוא יבין שהוא לא אח שלו. או אז הפרסומות באמת יהפכו להיות הדבר המעניין.

כן, כולם אומרים שלניו יורק יש יתרון בהגנה, כי ההגנה שלה יותר חזקה. זאת טעות. ההגנה של ניו אינגלנד תנצח את המשחק, כמו שניצחה את המשחק הראשון בין השתיים. אני מקווה שזה יקרה כבר במחצית הראשונה. בשביל שנוכל להינות כמו שצריך מהעונה המושלמת.

אני לא מאוד דואג, אני מניח שנוכל להנות מעונה מושלמת.

ואז בסוף השנה ברק אובמה ינצח בבחירות. כי אין מה לעשות, בפוטבול מגיעה לנו שמרנות ושמירה על שושלת, אבל בפוליטיקה צריך שינוי. והשינוי יגיע ביום שליש, אחרי הסופר סנדיי, יגיע הסופר טיוזדיי, ושם ברק יעשה את מה שבריידי יעשה היום.

ובהתפטרות אולמרט ננוחם.

נכתב על ידי , 3/2/2008 14:06   בקטגוריות פוטבול, פוטבול 2007-8, אופטימי, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)