לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

שנה טובה


אין לדעתי קשר בין כל הכתבות הבאות שאני שם כאן. אין שום קשר בין זה לזה לדבר הזה .

ודאי שכל הדברים האלה לא קשורים למי שיהיה איש השנה החולפת שלי שהוא בעצם איש השנה הבאה שלי - האיש הזה.

 

יודעים מה, אולי יש קשר. אולי יש קשר בין מדינה בה הצבא מנסה להגביל את יכולת הביטוי של אזרחים, את יכולתם להתארגן כדי להחליש את כוחו לבין ארגוני טרור אידיאולוגיים. אולי יש קשר בין מדינה בה הארגון החשאי מנסה להגביל התארגנויות פוליטיות ומגביל חופש ביטוי של אזרחים לבין ארגוני טרור אידיאולוגיים.

 

כמובן, אולי גם יש קשר בין מדינה ששולטת בשלושה מיליון אנשים בלי לתת להם זכויות מינימאליות, תוך הפיכת אזרחיה באותו שטח ארץ לאדונים בעלי זכויות נרחבות שזוכים להגנה נרחבת, לבין ארגוני טרור אידיאולוגיים שמנסים להשתיק את מי שמותח ביקורת על מצב זה.

 

אולי תהיה שנה טובה, ואולי ישראל תמשיך לנוע על הכיוון הבטוח עליו היא נמצאת - לעבר מדינה פשיסטית מלאה.

 

אני מתנצל מראש, ברוח יום כיפור, בפני המגיבים הימניים הפנאטיים שעלולים להגיב כאן, אם לא אתייחס אליהם בשוויון נפש. אני חרד שאולי מי מהם ירצה לברר מי אני ולקבל את מיליון השקל המובטחים לו. אולי זה בכל זאת יתרון להיות אנונימי בבלוג הזה. אחרי הכל, מסתבר שזה מסוכן להיות שמאלני בארץ ישראל.

נכתב על ידי , 25/9/2008 12:25   בקטגוריות משהו אישי, אקטואליה, ביקורת, פסימי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)