לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

here I am stuck in the middle with you


גם אני יכולתי כמו עיתון הארץ לצאת צבוע עד שורשי שערותיי. לכתוב כתבה מתנשאת, מרוחקת, צינית, קרה, מעין אנתרופולוגית על הישרדות. אבל משום מה לשים אותה בעמוד הראשון של העיתון. אין גבול לצביעות.

אבל אני ראיתי את גמר הישרדות. ראיתי גם ראיתי. גם אני כמו כל העם המום מכך שנעמה ניצחה. אפשר לראות בזה צורת נקמה של המושבעים בהפקה - ניקח את מי שהעם פחות רצה ונבחר בה כמנצחת של הסידרה.

אפשר גם לראות זאת קצת אחרת.

אפשר לראות בנועם נציג העם היפה, הערכי, החזק, הישראלי האמיץ, הממשיך של דוש, כוורן, או בעברית דבוראי, נציג ישראל היפה. הימניים יכולים לראות בו ציוני דגול שממשיך בדרך הציונות מאז ומעולם. השמאלנים יכולים לראות גם בו את האדם הערכי והקצת נאיבי, שלום וחלום בעיניו. ברור למה העם בחר בו.

אפשר לראות בדן מנו את נציג הישראלי העכשווי, התחמן, המתוחכם, שנלחם מול גדולים ממנו ומנצח בזכות חוכמתו, כזה שתעשיית ההיי טק מבוססת עליו, שיודע לחתוך קצוות, לעגל פינות מהר, לחשוב מהר, לחשוב רחוק, לתכנן, להשיג ולהגיע. הימנים יכולים לראות בו אחד משלהם - תומך ביבי, המטרה מקדשת את האמצעים, כל עז, תרנגולת וכל גבעה צריכים להיות שלו. השמאלנים יכולים לראות בו אחד משלהם - מציאותי, שלום עושים עם אויבים, אנחנו חיים במזרח תיכון עם קשיים שצריך להסתגל למציאות שלו ולחיות בו, ולא באיזה אידיליה מנותקת (אי מתים). ברור למה אהבו אותו בהפקה, ולמה אני הייתי בעדו - הוא הפסיד גם בעם וגם במשחק.

לכאורה עם ישראל בחר בישראלי הערכי - בנועם. אבל זה לא המצב, שכן האידיאל של עם ישראל אולי בחר בנועם. באידיאלים, ברעיונות, כשזה לא מחייב, עם ישראל מצביע לדמות היפה שלו. אבל במציאות, כשזה חשב באמת, כלומר מי שהציג את עם ישראל בתכנית, המושבעים, הם לא בוחרים באידיאל או בדרך כלשהי. תמיד יש סיבות, תמיד יש תירוצים למה לא לבחור בדרך חד משמעית. כן, המושבעים הם כמו עם ישראל. לא מסוגלים לבחור כיוון ברור ולכן בוחרים באמצע. אותו אמצע ריקני, עם ערכים שאינם ברורים, למעט הישרדות. אותו אמצע שיקריב את הבן שלו (או את חברו הקרוב זה 30 שנה) כדי להגיע לאן שהוא רוצה, בלי שהוא מציג איזשהו ערך או תוכן משמעותי. נעמה או אולמרט. זוהי הבחירה של העם, המושבעים.

אפשר היה להגיד משהו על כל מושבע ומושבע, איזה סוג של ישראלי הוא: עידן, הנקמן הקטן, מרינה - אם אני לא, אז ברור שלא מישהו שהוא יותר טוב ממני, מושיק - בעל ה"ערכים" שבחירותיו מפוקפקות וכו' וכו'. אבל אין בכך צורך.

בעצם, לא היינו צריכים להתפלא.

נכתב על ידי , 18/5/2008 10:03   בקטגוריות בחירות 2006, טלוויזיה, אקטואליה, בחירות 2006, ביקורת, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועתה לפתרון המעשי - דרוש מנהיג


אתמול הבהרתי מדוע טענתו של אולמרט בדבר היציבות השלטונית אינה מחזיקה, באמצעות דוגמא מאמריקה - ראו פוסט קודם למטה. לפני הרבה זמן הבהרתי שטענתו השנייה של אולמרט, שרק מי שקילקל יכול  לתקן כושלת. הוא לא הצליח להסיק מסקנות מהכישלון בלבנון כשניהל את שני משברי החינוך, ולמען האמת חזר על אותם כשלים שהיו בלבנון במשברים אלה: אי הצבת מטרות, אי כינוס הממשלה והקבינט לדון במשברים, אי ניהול המשבר ומתן יד מעין חופשית לדרגים שמתחתיו – שר האוצר ופקידיו שרת והחינוך – לנהל את המשבר, מריחת המשבר זמן ארוך מדי, דשדוש במהלכו.

 

כל שנותר להתמודד עכשיו הוא עם טענה אחת נוספת – בחירות. אז הפוסט הנוכחי בהצעה קצת פחות רצינית, ואולי גם הפוסט הבא בדיון אמיתי יינסו לתת מענה לבעיית הבחירות והמחסור באלטרנטיבה, הידועה גם בשם, אז מה אתם רוצים, את ביבי?

 

מדי פעם אני רואה אותם ומחייך לעצמי. למה? כי אני היחיד שראה את אותה סדרת ריאליטי של ערוץ עשר לפני כמה שנים. דרוש מנהיג קראו לה. עביר קובטי הייתה צריכה לנצח. אבל היא הפסידה. מאז היא מופיעה מדי פעם בתקשורת, כמו ביום רביעי בערב בערוץ הראשון כשטענה שהאלימות והלוחמנות הן הבעיות המרכזיות בחברה הישראלית. היא המשיכה לטעון בלהט שכל עוד אלה לא ישתנו לא יהיה כסף לפרויקטים בצפון ולשיקומו. צודקת. מנשה רז נתן לה מדי פעם לדבר ואמר שדבריה חשוב שיאמרו, אבל לא פיתח סביבם דיון. גם איקי אילנר מופיע מדי פעם. הוא עקר לשדרות כדי להגיע משם איכשהו ולהשפיע.

 

ולמה נזכרתי בזה. בגלל הייאוש שתקפני בעקבות דוח ועדת וינוגרד. מי החלופה? מה האלטרנטיבה? הרי יש או ביבי או אולמרט או ברק. והראשון אחראי למותם של רבים בשנת כהונתו הראשונה כראש ממשלה במנהרת הכותל. השני אחראי למותם של רבים יותר בשנת כהונתו הראשונה כראש ממשלה במלחמת לבנון השניה. השלישי אחראי למותם של רבים בשנת כהונתו הראשונה וחצי כראש ממשלה באינתפיאדת 2000 כמו גם הרג 13 אזרחים ישראלים באותה תקופה. אצל כולם קבלת ההחלטות הייתה רעה. כולם מחוברים לכסף הגדול ועושים את דברו – במגדלי אקירוב, בכרמיה או עם שלדון אידלסון. אלה הן האופציות.

 

או אז מתערפלת בי התחושה. האם זה צריך להיות כך? האם זה חייב להיות כך? הרי הציבור מאס בפוליטיקה הישנה. הציבור מאס בפוליטיקה המכוערת. הציבור מאס בגימלאים. אולי הגיע הזמן לרשימה פוליטית חדשה, עם חזון חדש, עם הרכב צעיר. על כן, החלטתי להרכיב כזאת רשימה.

אז להלן מקצת הפרטים על האנשים המרכיבים את הרשימה – כולם כמובן אנשים דמיוניים שאין למצוא כמוהם בשום מקום (למעט  באיזה מקום או שניים שאני מכיר).

  1. כותב שורות אלה – צעיר (במושגים פוליטיים) שאתן יודעות עליו כבר את כל מה שצריך לדעת (ראו טור צד מי אני ומי אני לא?). בעל כריזמה מדהימה, סקס אפיל הורס ואפילו עמוד שידרה. אדם שלא פחד להתעמת עם אנשים בעלי כוח וממון, אמר לדרישותיהם "לא". אדם שלא מתחמק מעימות וכן מתחמק ממילואים (אופס, סליחה, תמחקנה את זה). אדם שלא מתחמק מעימות, לא מתחמק ממילואים, אבל כן משתדל להימנע ממלחמות מיותרות (אוה, הרבה יותר טוב). אלה מכן שתטענה שבקושי להחזיק את משק ביתי אני מצליח, שלקרוע נייר טואלט על פי הקווים זו משימה קשה מדי עבורי, שלא נדבר על כך שאת הדברים היומיומיים שאני אמור לעשות איני מצליח לעשות, אומר רק זאת – די הם הקטנוניות הזאת למען השם, ומה, אולמרט יותר טוב? ברק עדיף? אתן רוצות שוב את ביבי??? לשם גילוי נאות, מנהל כמה וכמה בלוגים (ראו טור צד בלוגים אחרים של כותב שורות אלה) במקביל בנוסף לעוד איזה פעילות חוץ בלוגוספירית שהוא עושה.

מובן שכל שאר חברי הרשימה הם פרי מוחי הקודח ואינם קיימים במציאות. על כן יש לקרוא עליהם בעירבון מוגבל השמות הם כמובן שמות פיקטיביים.

  1. לאה – קודם כל היא אישה, שזה יתרון גדול כי מועמד מספר אחד אינו אישה. צעירה גם היא, אף יותר מהמועמד מספר אחד. נניח שהיא תושבת עיר הבירה. נחבר אותה קצת למסורת, נמציא לה משפחה, שני ילדים, עמדות ירוקות יחד עם דתיות ותפישות חברתיות.
  2. פלמח – מבוגר קמעא משני האחרים. נטען שהוא מורה ומחנך, אבל לא בישראל כי עם בשטחים הכבושים. גם הוא מכבד את הדת ואת המסורת, אולם לא מאמין בהם. הוא כן מאמין בכיבוש הארץ, אולם לפני כן הוא מאמין באדם ובמוסר. נשוי.
  3. אדם – מבוגר אך מעט יותר, בעל דעות מגוונות ומשפחה. הוא ירושלמי שורשי. מחובר לכל מיני מקומות, לרוחניות, לזרימה, ליציבות, למזרח ולמערב. קשור לעצמו ולגבריות שלו אך בצורה לא כוחנית. נגד הקשרים העבותים שיש בין ישראל לבין השטחים הכבושים.
  4. רוני – הצעירה בחבורה. בשנות ה-20 לחייה, נציגת הדור הצעיר, מהנדסת תוכנה שמאמינה שצריך שוויון בין בני אדם, אין צורך בלהרוג את עצמך לא באוהלה של תורה, לא באוהלה של ההיי טק וודאי לא באוהל מלחמתי כזה או אחר. סוציאליסטית בהגדרתה, עם אלוהים, בלי פנטיות ועם נורמאליות גדולה. מאמינה גם במדינת רווחה ושירותי בריאות נרחבים וטובים מאלה הקיימים.
  5. מירב – אישה, בערך באותו טווח גילאים. מאמינה במה שרוב האנשים מאמינים בו, רק בעוצמה פחות חזקה ואוהבת את מה שרוב האנשים אוהבים, רק שהיא אוהבת אישה אחרת. אה כן, היא גם מזרחית.

אז מובן שזהו רק הפרופיל של המועמדים המובילים. רשימת ה-40 מנדטים שרשימה זו תכניס לכנסת עדיין בגיבוש, כשחלקה השני יורכב מבלוגרים מצטיינים. כולכן מוזמנות להציע את עצמכן. ברור, שצריך מועמד אחד לפחות ערבי, או אולי ערביה. חשבתי אפילו על איזה תושב חוץ שיהיה חלק מהרשימה הזאת. למה לא? אנחנו גלובליים אחרי הכל. צריך גם מישהו שחצה את גיל החמישים, ואולי אחת שחצתה את גיל ה60 ואפילו ה70, למה לא. האם אני שומע את טליק  מתנדב?

 

במה מאמינה רשימה זו?

בפוליטיקה נקייה; בחיזוק הקשר בין הבוחר לנבחר – בין היתר על ידי דרישה לשינוי חלקי של שיטת הבחירות לשיטה אזורית, כך שמחצית מחברי הכנסת ייבחרו בבחירות אישיות-אזוריות; בתפישה שהבטחות יש לקיים; בעדיפות לסדר יום חברתי אזרחי על פני סדר יום צבאי מלחמתי; בכך שלפני שיוצאים למלחמה צריך לחשוב; בכך שצריך להשקיע הרבה יותר בחינוך מאשר בצבא; בכך שצריך לקדם את השכבות החלשות לפני שמקדמים את הצבא, הכיבוש ואת השכבות החזקות. זוהי רק תחילת הפלטפורמה. הרשימה אמנם מגוונת מבחינת שמאל ימין, אולם היא מבינה שללא חוסן חברתי ומדינת רווחה חזקה יותר, המאבק השמאל ימיני הוא חסר חשיבות. היא מאמינה באדם כערך ובאנושיות כמטרה, יודעת שבני האדם, גם הערבים, רוצים לחיות ורוצים לחיות חיים הראויים לחיות אותם.

היא גם מאמינה במה שברק אובמה מאמין בו. צריך לשנות ואפשר לשנות, ואנשים צעירים, חדשים, נקיים, שלא התנסו בפוליטיקה הארצית, שלא נשרפו על ידי חיים רמונים או אהוד אולמרטים או דומיהם, יכולים להוביל את השינוי הזה, לתת אופציה הולמת לאהוד א' או אהוד ב' או ביבי; שמחאה לא צריכה להיות רק שלילית ולא רק בנושאי מלחמה, עוני, פשע; שתפישת עולם צריכה להיות מלאה וכוללת; שפשיעה ואלימות לא ממגרים בכוח אלא בחינוך; שאסור לזרוק פושעים לבתי כלא פרטיים; שהפרטה היא מזיקה; שמשרד האוצר הוא משרד ככל המשרדים האחרים, אולי פחות מהם; שאפשר לנהל מדינה בלי חוק הסדרים ועוד כל מיני דברים שנראים לכולנו מובנים מאליהם.

אז הגדנה, לא הייתם רוצים לראות רשימה כזאת, חדשה, נקייה, עם סדר יום ועתיד, כמי שתרכיב את הממשלה, וכמי שהעומד בראשה יהיה ראש ממשלה?

אם כן, הגבנה והצענה הצעות לשיפור וייעול ועוד מועמדים, והתחלנה לאסוף חתימות.

נכתב על ידי , 2/2/2008 13:20   בקטגוריות פרומו (?), אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, בחירות 2006, ביקורת, עבודה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הציבור צריך להיווצר ולקבוע


הגעתי לשלב בו אני צריך לדון, לבדוק, לקרוא, לברר, להסתכל, לשאוף להבין, את המושג החמקמק הזה הקרוי "ציבור".

לא, זה לא קשור לוינוגרד. זה לא קשור לוינוגרד? איך יכול להיות שזה לא קשור לוינוגרד? הרי הציבור יאמר את דברו ביחס לוינוגרד. איך אפשר לא לדבר על הציבור ווינוגרד. ו' החיבור לפני וינוגרד היא בעייתית.

אבל מה זה ציבור? מה זה דעת קהל? מה זה קהל? אנחנו בכלל יודעים מה זה ציבור?

יש טענה שציבור זה אנשים. יש טענה שציבור זה הכל חוץ מאנשים. הטענה הראשונה ברורה. הטענה השנייה בלתי נתפשת. מדוע ציבור זה אוסף של אנשים לא צריך להסביר. אז מדוע ציבור זה הכל חוץ מאנשים? כי ציבור הוא הדבר הנוסף שנמצא מעבר לאנשים. הוא התוספת. אנשים מדברים בציבור. מכאן, ציבור אינו האנשים שמדברים. מהו כן הציבור? האם הציבור הוא הדיון עצמו, שנמצא מעבר לאנשים? האם ציבור הוא הדעות שנוצרות בעקבות מה שאנשים אומרים? ארנט אמרה שציבור זה היכולת שלי להיות ליד אנשים ולא ליפול עליהם. האם הציבור הוא הדיון? אולי הציבור הוא תוצאות הדיון הזה? אם כן, איפה נוצר הדיון? מי אחראי על תוצאות הדיון?

מה קורה עם וינוגרד ועם כל זה. יש הטוענים שההסכמה שבסיומו של דיון שכזה הוא הוא מה שקוראים לו הציבור. רק כשמתגבשת הסכמה באותה שיחה, דיון, ויכוח, מכתבים, טוקבקים וכו', רק אז אפשר לדבר על הציבור.

ראש הממשלה, באמצעות אמצעי התקשורת ועיתונאים שונים מטעמו, עושה כל שביכולתו לגרום לכך שלא יהיה הציבור. הפעולה של ראש הממשלה מטרתה לפצל את ההסכמה שיכולה להיווצר בסיומו של הדיון. מטרתה לגרום לכך שיהיה מספיק בלבול בדיון, יהיו מספיק נושאים עליהם אפשר לדון, יהיו מספיק דברים שוליים בכדי שאי אפשר להגיע לסיומו של הדיון במצב של שיפוט המוסכם על כולם.

לא, איני בהכרח מסכים שהציבור הוא אכן ההסכמה שמגיעים בסופו של דיון על נושאים ציבוריים. אולי איני מסכים עם כך לחלוטין.

אבל ברור לי לגמרי שבנוגע לועדת וינוגרד אפשר להגיע להציבור - למצב בו קיים שיפוט מוסכם על כולם. אהוד אולמרט אינו ראוי להיות ראש ממשלה בגלל כשליו במלחמת לבנון השניה ובגלל כל פעולותיו מאז. לדעתי זו צריכה להיות הדעה הציבורית, ולא סקר דעת קהל לא יוכיח אותה, הדיונים שיתקיימו גם כאן ביומיים הקרובים הם אלה שיוכיחו זאת. הם אלה שיובילו לכך שהציבור יסכים על כך. צריך ליצור את הציבור בסוגיה זו - את ההסכמה, מימין, משמאל ובמרכז, שאולמרט אינו ראוי להמשיך להיות ראש ממשלה.

או אז, כשיווצר הציבור, תישאל השאלה האם יש קשר בין הציבור לבין הפוליטיקה שהיא הפעולה הציבורית. שאלה טובה. אולם לפני שמגיעים למצב זה צריך לעשות הכל כדי להבהיר שקיים הציבור ולציבור זה יש דעה מוסכמת: אהוד אולמרט אינו ראוי להיות ראש ממשלה בגלל תפקודו במלחמה ובגלל תפקודו מאז.

נכתב על ידי , 30/1/2008 11:19   בקטגוריות טלוויזיה, פרומו (?), אקטואליה, ביקורת, בחירות 2006, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דואל מהנשיא


קיבלתי היום דו"אל מהנשיא.

זה די מרגש לקבל ממנו דוא"ל. אפילו קיבלתי דו"אל אישי. עם השם שלי ועם הכל. אפילו תמונה מאוד יפה של הנשיא. הוא נראה מאוד החלטי בתמונה. גם מאוד סקסי. אבל זאת כבר פרשנות אישית שלי. בדרך כלל הוא נותן לאנשים אחרים לשלוח אליי דוא"ל. הוא הרי איש עסוק הנשיא. לא, הוא לא עסוק בלכפות עצמו על נשים, או לתת חנינות באופן מושחת. מה פתאום. הוא עסוק בלנהל את העולם ואת המדינה שלי באופן הטוב ביותר. אופן שבו המפלגות האחרות יעשו הרבה יותר גרוע. לכן הוא פונה אליי, אישית. רוב הדוא"לים אני מקבל מראשי המפלגה. אבל הפעם, הפעם זה הנשיא. בכבודו ובעצמו. ועם תמונה אישית.

כשהתחלתי לקרוא את הדוא"ל שהוא שלח לי קצת התאכזבתי. הדבר הראשון שהנשיא ביקש ממני זה כסף. קצת מאכזב, אבל עדיף נשיא שמבקש כסף על נשיא שדוחף ידיים ואחר כך מתבכיין על זה שניסו לסחוט ממנו כסף. הנשיא גם לא ביקש הרבה כסף. לא 200,000 דולר ולא חצי מיליון דולר, ולא כלום. הוא ביקש תרומה צנועה של 25, 50, או 100 דולר ואמר שזה יעזור. כי כנראה שלא צריך להיות גיידמק בשביל לעזור. כל תרומה תתקבל בברכה, אמר הנשיא. ואז הוא דיבר על הנושאים החשובים, ועל כמה חשוב שהמדינה שלנו תמשיך בכיוון שהוא מתווה. לא, לא כיוון של מופקרות מינית כפי שהיה כבר בעבר או קיים כיום בחלק מהמדינות, אלא כיוון של ערכי משפחה, של מהוגנות. אלה הערכים של הנשיא. ובהם אני צריך לתמוך.

אני מניח שאינכם מאמינים לי. לכן אני מצרף את הטקסט שהנשיא שלך לי.

אגב, מי מכם שלא רוצה לקבל דוא"ל דומה מאחד נניח ליברמן בעתיד, צריך להתנגד לכך שגם בארץ יהיה נשיא כמו הנשיא ששלח לי את הדוא"ל. עדיף נשיא שדוחף את קצה אפו לתוך מחשופיהן של נשים מאשר נשיא שדוחף את אפו הקונבנציונאלי והבלתי קונבנציונאלי  לכל מיני מקומות בעולם דוגמת עירק, אפגניסטן ודרום קוריאה.

 

 

 

Dear Pinxasa,

In less than a month, Americans will go to the polls to elect a new U.S. House and Senate, 36 Governors, and hundreds of state legislators.

The November 7 elections will determine the direction our nation will take, not just for the next two years, but for years to come.

That is why I am personally committed to helping our GOP candidates win. Laura and Vice President Cheney are also spending as much time as they can campaigning in every region of the country.

I hope I can count on you to help, too, by doing two important things:

1) Make an urgent online gift to the Republican National Committee of $25, $50, $100 or more to help fully fund our final get-out-the vote efforts; and

2) Make certain you, your family and friends who support our bold, optimistic Republican agenda vote on November 7.

Will you help me and our Republican candidates again today? Your generous donation to the RNC is the single most important contribution you can make to ensure we maintain our GOP majorities in the U.S. Congress.

http://www.GOP.com/PresidentBush

Voters have a clear choice to make on Election Day, Pinxasa.

It's a choice between Republicans who understand the most important responsibility we have is to protect and defend the people of the United States.

Or Democrats who will wave the white flag of surrender in the global war on terror and deny the tools needed to achieve victory.

It's a choice of whether we move forward with our pro-growth polices that have created more than 5.5 million new jobs since August 2003 and kept taxes low so you have more of your own money to spend and invest as you see fit.

Or whether the opposition will turn back the gains we have made by raising taxes on working families and effectively stifling economic growth.

It's a choice of whether we will continue to confirm judges to the federal bench who strictly interpret the Constitution, not legislate from the bench.

Or whether Democrats will block our well-qualified nominees in favor of activist judges who want to invent new laws.

On issue after issue, the Republican Party is working to represent your interests and protect your values.

If the Democrats retake the U.S. House and Senate, they will immediately move to reinstate the failed policies of the past.

Their policies will cost American jobs, weaken our nation's security and devastate our economy.

To meet the challenges of the historic times in which we live, we must elect Republican majorities to the U.S. House and Senate.

That means we must get every Republican, like-minded Independent and discerning Democrat voter who supports our optimistic, hopeful agenda for America to the polls on Election Day.

Your contribution to the RNC will help pay for advertising, absentee ballots and the Get-Out-The-Vote drives that our candidates need to win.

http://www.GOP.com/PresidentBush

The opposition and their liberal special interest group allies are leaving no stone unturned in their effort to distort our message of hope, freedom and opportunity.

I am counting on active RNC Sustaining Members like you to give your support one last time. With your help, we can fully implement the policies that are the foundation of America's continuing security, prosperity and stability.

http://www.GOP.com/PresidentBush

Time is short, Pinxasa. I hope you will respond today.

 

Sincerely, George W. Bush

P.S. Pinxasa, it is vital that we maintain our Republican majorities in the U.S. House and Senate. We must also elect more GOP Governors and state officials up and down the ballot. Winning is critical to keeping our bold, responsible agenda for America on track.

I'm counting on you to visit this secure website and make a special campaign gift of $25, $50 or $100 to the RNC today to help win nationwide Republican victories. Thank you.

http://www.GOP.com/PresidentBush

 

נכתב על ידי , 16/10/2006 10:18   בקטגוריות אקטואליה, בחירות 2006  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)