לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: 2008-9. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ותודה לאובמה


חשבתי לכתוב לברק, אבל אז מישהו היה מתבלבל עם הישראלי.

זה היה יפה שהבעלים של הפיטסבורג הודה לאובמה כאיש השלישי פחות או יותר שהוא הודה לו לאחר קבלת גביע לומברדי. אמריקה מעריכה נאמנות, ורוני היה נאמן לאובמה וזה החזיר לו אהבה.

הסטילרס היו נאמנים לדרכם, והמשחק היה נאמן למסורת של סופרבולים מפוארים. משחק מותח עד המהלך האחרון, שהרבה מאוד דברים מוזרים קרו בו, כמו למשל ביטול של טצדאון על ידי השופטים, ובצדק, אגב. משחק בו שתי הקבוצות שיחקו משחק מצוין, נלחמו, כמעט ולא טעו. משחק שבסוף הוכרע על ידי שני הצדדים החלשים של הצדדים. ההתקפה של הסטילרס נגד ההגנה של הקרדינלס. הסטילרס ניצחו. אני הייתי מרוצה. משחק מצוין שהקבוצה הנכונה מנצחת בו.

הגעתי למסקנה שכנראה שאני אוהד של ה-A. לא ברור אם זה בגלל שהפוטבול שם יותר קשוח או מה, אבל זכרונות אחורה מזכירים לי את השימחה שלי כשדנבר לקחו את האליפויות בסוף שנות ה-90. טוב, אולי זה בגלל שאני אוהד את האיגלס, ולכן צריך לא לאהוד את הניינרס ואת דאלאס, שתי קבוצות ששלטו בשנות ה80 וה90.

אז הסטילרס הפכו לקבוצה הראשונה שזכתה בשישה סופרבולים, ושוב ה-A מקדים את הN. ושוב אני מרוצה.

היה אחלה משחק, עכשיו אני קצת עייף, אבל מתישהו זה יתאזן.

נכתב על ידי , 2/2/2009 14:39   בקטגוריות פוטבול 2008-9, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסופר קלסיקו נגד קרב המפתיעות


רשת פוקס הכולירות דאגו לכך שלא אראה את משחקי הN השבוע, דבר מעצבן במיוחד. בייחוד, בגלל שבשני המשחקים שם נפלו הפתעות די גדולות.

לכן, אדבר על משחקי ה-A, וקצת על הN.

בA מצפה לנו משחק גמר קלאסי, מהסרטים, שכבר ראינו אותו פעמיים העונה. סוף סוף אין לנו את אינדי בגמר. נמאס מהם די מזמן. הם בעצם קבוצת N בתחפושת, משחקים פוטבול יפה וסימפטי. גם סן דייגו כאלה, וגם הם לא יהיו בגמר. גם מיאמי היו כאלה. אבל גם טנסי, ובייחוד בולטימור ופיטסבורג זה ה-A במיטבו. הגנה חזקה מאוד ומשחק ריצה שמתבסס על ההגנה. משחק ביצורים. משיגים יתרון ורצים על הקרקע עד סוף המשחק. משחקים קצרים, מעט החזקות התקפיות לכל קבוצה, מעט נקודות, נקודות במשחק מעבר. כל מה שהיה במשחק בין בולטימור לבין הטיטאנס, וקצת בין פיטסבורג לסן דייגו. אין מה להגיד, הסטילרס שיחקו הכי טוב מבין הארבע. הם גם יארחו את הרייבנס, דבר משמעותי בקור של פיטסבורג. אני בעד שהסטילרס ינצחו, אבל בגלל שגם הרייבנס משחקים סגנון משחק חביב עליי - כן כן הפוטבול שהרוב לא אוהבים - לא ממש אבכה אם גם הם ינצחו. לשתי הקבוצות האלה יש סיכוי רב יותר בסופרבול, דבר שהוא כמעט כרגיל. אני מניח שרק אם הג'יאנטס היו עולים לסופרבול הם היו הפייבוריטים.

ב-N יש את קרב המפתיעות. איש לא ציפה שהאיגלס יגיעו לפה. איש לא ציפה שהם יגיעו לפליאוף, ולא, לא שיניתי את דעתי. אני עדיין חושב שאנדי ריד צריך להתפטר. אבל, אולי שיפרוש עם טבעת. לא נשכח שגם הפיליס לקחו השנה את הוורלד סיריס. אשר לאריזונה. אלוהים יודע מה קורה שם במדבר, וכיוון שלא ראיתי איך הם ניצחו את קרוליינה, אז אני ממש לא יודע. אני בעד שהאיגלס ינצחו. קודם כל, כי זה יבטיח סופרבול כמו שאני אוהב. קרב חפירות של קבוצות בעלות סגנון דומה. כי סוף סוף, האיגלס זנחו את משחק המסירה כאופציה ראשונה והתחילו להשתמש גם במשחק הריצה. זה בתוספת קבוצת הגנה מצוינת יוצר קבוצה שנראית כמו קבוצת A לגיטימית. רק עם ווסטברוק המשוכלל, שלא קיים ב-A. אריזונה - הם עשו את שלהם. אנחנו רוצים שיהיו גם שווקים גדולים.

מה אני רוצה? סופרבול של פנסילבניה. מבין הקוראים שיידעו להגיד מתי היה פעם אחרונה סופרבול של שתי קבוצות מאותה המדינה תוגרל הוקרת תודה בפוסט הפוטבול הבא.

מה הטלוויזיה האמריקאית לא רוצה - אריזונה עם השוק המיקרוסקופי שלה נגד בולטימור. זה יהיה אנטי קליימקס לשנה שעברה שאז שני שווקים גדולים התחרו אחד נגד השני. כרגיל, אני והטלווויזיה חד הם.

יום ראשון הקרוב, יום הגמרים.

באחד בפברואר המשחק הגדול.

ומחר, אם הכל יסתדר, ואם שרדנו את הביקור לשטח הלוחמה, פוסט גועלי במיוחד על המצב.

נכתב על ידי , 14/1/2009 00:39   בקטגוריות פוטבול, פוטבול 2008-9  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



40 שנה, 40 קילומטר, 40 יארד


איך המספרים חוזרים, איך הם חוזרים. בגין הבטיח בתחילת מלחמת לבנון 40 שנה של שקט. שרון הבטיח בתחילת מלחמת לבנון (הראשונה) כיבוש של רק 40 קילומטר. והטילים של החמאס מגיעים לטווח של 40 קילומטר.

טווח זה דבר חשוב. בפוטבול, הבקעת שער שדה מטווח של 40 יארד היא משימה קלה למדי. כמעט אוטומטית. 50 יארד זה כבר לא מובן מאליו. 60 יארד זה משימה קרוב לבלתי אפשרית.

אין זהו פוסט על המלחמה בדרום. קודם כל, כי לא ברור לי מה פתאום קוראים לזה מלחמה. לנפילת טילים קשה עשרת מונים בצפון לא קוראים מלחמה, אז למה לדרום כן. יתר על כן, כמות השקרים והסיפורים המניפולטיביים המסופרים סביב המלחמה הזאת מצריכה כל כך הרבה מאמץ שלמי יש כוח להפריך את זה. כמו למשל, ששמונה שנים יורים עלינו טילים ואנחנו לא עושים כלום. לא עושים כלום? כמה הרוגים היו בעזה בשמונה השנים האחרונות? יש ישראלי אחד שיודע? וכמה הרוגים בדרום ישראל מטילים? פחות ממספר ההרוגים הישראליים בתאונות דרכים בדרום. אבל איש אינו עושה סימטריה, כי אנחנו מסכנים. תמיד.

אבל ככה זה, פטריוטים מסכנים. יש הרבה כאלה. קבוצה שמנצחת 11 משחקים בעונה ולא עולה לפלי אוף היא קבוצה מסכנה, ומסכנים האוהדים שלה. בייחוד עם קבוצה עם מאזן של שמונה נצחונות כן עולה לפלי אוף. אבל, העולם אכזר. גם החיים בדרום אכזריים, וגם ליגת הפוטבול אכזרית. כן, יש קבוצות שעולות לפליאוף עם שמונה נצחונות, ושמונה הפסדים. ויש קבוצות עם 11 נצחונות, לעומת 5 הפסדים, שלא עולות לפלי אוף. החיים לא הוגנים. אבל אפשר להסתכל עליהם ולהבין שחוסר ההוגנות סימטרי. שאנחנו לא תמיד מסכנים. הפטריוטס טובים מספיק בשביל לחיות עם שנה בלי עלייה לפליאוף.

לעומת זאת, כפי שכל הגר בישראל יודע, קורים נסים. הרבה נסים. טילים מפספסים, טילים פוגעים (והורגים 300 ערבים), והאיגלס עולים לפליי אוף. בשביל שזה יקרה הם היו צריכים ששתי קבוצות שנגמר להם הענין בליגה, לפני שהוא התחיל, אוקלנד ויוסטון, ינצחו שתי קבוצות שיכולות לעלות לפלי אוף עם ניצחון. כן, יוסטון ניצחה את שיקגו ואוקלנד ניצחה את טמפה ביי (עם מאמנה השנוא ג'ון גרודן) בטמפה. או אז, האיגלס היו תלויים בעצמם וצריכים לנצח את דאלס. הם שחטו את דאלס, קבוצה שצריכה לפטר את מאמנה דחוף.

עוד קבוצה שהמלצתי לפטר את מאמנה (ואני עדיין חושב שהאיגלס צריכים להיפטר מאנדי ריד אחרי עונה זאת) היא דנבר. שנהן הביא שתי אליפויות, לפני עשור. אבל קבוצה שמובילה בשלושה משחקים לסיום הליגה את הבית שלה ולא עולה לפלי אוף צריכה ניעור רציני. הניעור הזה יכול לבוא רק בדמות החלפת מאמן, שכבר שנים מוביל אותם לכמעט. סן דייגו היו צריכים לנצח, והביסו את דנבר.

מה יקרה בפליאוף? קשה לנבא. מצד אחד, יש סוסים שחורים כמו האיגלס, שניצחו את הג'יאנטס לפני חודש, וסן דייגו. מצד שני, אין את הפטריוטס. לדעתי אינדי יותר טובים מסן דייגו. לדעתי המשחק בין מיניסוטה לאיגלס יהיה מאוד מסקרן. גם המשחק בין בולטימור למיאמי מענין, עם יתרון לבולטימור, גם בגלל ניסיון וגם בגלל הגנה. המשחק בין הקרדינלס לאטלנטה לא מענין אף אחד.

אחרי זה? אני מניח שהגמר בN יהיה שידור חוזר של הג'יאנטס נגד קרוליינה. אני מניח שהגמר בA יהיה שידור חוזר של פיטסבורג נגד אינדי. כן, אני לא חושב שהטיטאנס יעשו את זה.

והאליפות? גמר קלאסי מבחינתי יהיה קרוליינה נגד הסטילרס. גמר מעצבן מבחינתי יהיה ניו יורק נגד אינדי.

ועוד מילה, אתם חושבים שברט פארב יפרוש סוף סוף? נראה לי שהוא יפרוש כשישראל תפתור את הבעיה בעזה.

נכתב על ידי , 31/12/2008 12:43   בקטגוריות פוטבול, פוטבול 2008-9, אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט זה לא מספיק


כותרת משנה: יפוטר אנדי ריד לאלתר

האמת, אני די בטוח שכבר כתבתי את זה שנה שעברה. די בטוח שגם שנה שעברה קראתי לפיטוריו של מאמן פילדלפיה איגלס. שנה שעברה זה היה בגלל הילדים שלו, השנה זה בגללו.

בכל משחק פוטבול חשוב מגיע הרגע הזה, הדאון השלישי ושני יארדים, הדאון הרביעי ושני יארדים כשאתה מפסיד. אז אתה צריך להחליט איך לעבור אותם. אין  משחק חשוב שאין בו את הרגע הזה. מאמנים גדולים יודעים מה לעשות ברגע הזה. ללכת עם העוצמה של הקבוצה שלך ולהשיג את ארבעת הנסיונות החדשים. אנדי ריד תמיד, אבל תמיד, בוחר בהחלטות הלא נכונות.

 

אתמול, במשחק ששתי קבוצות רצו בו, במשחק ברמה של פלי אוף, האיגלס והאלופים מניו יורק התמודדו בקרב במשקל כבד. הגיע הרגע הזה. הג'יאנטס הובילו בשש נקודות, לאיגלס היה ניסיון שלישי לעבור שני יארדים. ואנדי ריד נתן לרץ שלו, וסטברוק, שרוב העונה הוא פצוע, שהוא רץ קל, שאין לפניו קו קידמי שיודע לפנות ריצה, לנסות ולעבור את שני היארדים. ווסטברוק לא הצליח. כיוון שזה היה סוף המשחק, היה ברור שמנסים שוב. האם אנדי ריד ישנה וינסה מהלך מסירה, אולי יסמוך על מי שהוא טוען שהוא כוכב הקבוצה כבר שנים, דונובן מקנאב? לא, אנדי ריד שוב בוחר במהלך ריצה עם אותו ווסטברוק. ששוב נכשל. המשחק נגמר. האיגלס מפסידים, ונופלים למקום האחרון בבית שלהם. בגלל מאמן שמרני שלא מבין את אופי הקבוצה שלו, שהולך נגד מי שהוא טוען כוכב הקבוצה.

 

אם זה היה פעם ראשונה, הייתי אומר מילא. אבל אנדי ריד הוא מאמן האיגלס כבר עשר שנים עוד מעט. הוא הוביל אותם להרבה מאוד כמעטים. כמה כמעט אליפויות בסופר-בול, כמה כמעט ראשות בית במזרח ה-N וכדומה. ברגעי האמת אנדי ריד בוחר את הבחירות הלא נכונות. משלמים לו בשביל רגעי האמת. לכן הוא צריך ללכת.

 

יהיו שיטענו שעם חומר השחקנים שלו הוא תמיד משיג יותר ממה שמצפים ממנו. כן, נכון. הבעיה שהוא גם אחראי על חומר השחקנים שלו. אם הם לא מספיק טובים, זוהי אחריותו, ולא אחריותו של אף אחד אחר. אם הוא חושב שצריך לשנות, היה לו מספיק זמן לעשות את השינוי. אז כן, יפוטר אנדי ריד. די נמאס ממנו. שיתנו למישהו אחר, אולי שיודע לבחור במהלכים הנכונים בזמן האמת לקבוע את עתיד הקבוצה. מה קרה, אם הפיליס יכולים לזכות באליפות, למה שהאיגלס לא יצליחו? אם לא נופלים מהג'יאנטס, וגם לא משאר הקבוצות בבית שלהם, שמוסכם על כולם שהוא הבית החזק בליגה כולה.

 

כן, הסנדיי נייט היה המנדיי נייט האמיתי השבוע, אלא אם למישהו מכן איכפת מהמשחק בין הניינרס לקרדינלס, שהדבר הטוב שאפשר להגיד על הקבוצה הזאת שהיא באריזונה, מדינתו של מקיין. למה זה טוב? כי מקיין נשאר הסנטור של אריזונה, וזה טוב.

 

ההפסד של האיגלס כל כך מעצבן שהוא מאפיל על ההפסד המעצבן של הפיטסבורג לאינדי, וגם על הניצחון ההו כמה צפוי של ניו אינגלנד על יריבתם לראשות הבית, בפאלו, שכרגיל התחילה חזק וכרגיל לא תגיע לשום מקום. כן, אנדי ריד מעצבן אותי כבר שנים. הבעיה שלא קוראים אותי באמריקה.

נכתב על ידי , 11/11/2008 15:54   בקטגוריות פוטבול, פוטבול 2008-9  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)