לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

המיטב (שלי) על יאיר לפיד


וכיוון שכולם יודעים שלא לוחצים על לינקים, אז הנה המיטב על יאיר לפיד. או לחלופין, מי שלא רצה אותו כעיתונאי (אני, אני, אני) קיבל אותו כפוליטיקאי (אני אני אני). איזה מזל שלא ישתנה שום דבר. נכון, אולי הייתי צריך לזכור לפרסם את כל זה לפני הבחירות, אבל הריקנות שלו הייתה מנצחת בכל מקרה. הרי ריקנות היא המידה הנאה של הפוליטיקה הישראלית (שלא נאמר של הישראלים). אז מ-2005 עד 2008 ניהלתי בלוג שאחד מנשואיו היא יאיר לפיד, והנה המיטב מאותו הבלוג.
-

הכי קל זה לזרוק רפש, להטיח רפש, להגיד דברים לא יפים, בציבור, בפומבי בפרהסיה. זה הכי פשוט.

אולי אפילו יותר פשוט מזה זה לפתוח עצומה באינטרנט. כל מה שצריך זה איזה ממורמר אחד שלא מבין מהחיים שלו ולא יודע מה טוב לו, לנו ולעם היהודי כולו. הוא הולך לאתר, פותח עצומה וג'ורה כנגד כל הטוב והמיטיב באומתנו הנשגבת. לא, אין הכוונה כאן לעצומה נגד חגיגות הששים, כאילו למי איכפת מזה.

אבל כשמתחילים עם עצומות שכאלה, שיוצאות כנגד קודש קודשי הקודשים שלנו כעם, אזי חייבים לקום ולצעוק צעקה גדולה. עד מתי רשעים יעלוזו!? עד מתי צדיק ורע לו?! עד מתי ימישו לרדוף את יאיר שלנו?

-

הנה אני בא לעשות כאן מסיבה!!!

אז כן, כולנו יושבות ומחכות, סופרות את השעות, ולו ידענו איך לעשות כאן ספירה לאחור, ברור, כאילו דה שהיינו שמות את זה כאן, אבל ביום שישי הקרוב יאיר, נירו יאיר, לפיד, בן האדמו"ר טומי, עומד להתחיל להגיש לנו את החדשות שלנו.

אין מה לדאוג, עולמנו יהיה מעולה. עולמנוו מצוין, כי נוכל לבהות במאמי שלנו, יו יאיר, אתה המלך, המשיח, העליון, הגדול, הגיבור, הנהדר. מאמי! מאמי! מאמי!

ולא רק שלראות אותו יעשה לנו את העולם מווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווושלם ו100מ, אנחנו גם יודעות שהחדשות שהוא יראה לנו יהיו חדשות טובות.

איך אנחנו יודעות אתן שואלות? כאילו, דה, וי, ברור, הוא כתב את זה בעיתון שלו!!!111111!!

אתמול או שלשום לכבוד השנה החדשה המאמי, יאיר, נירו יאיר, לפיד כתב לנו שאין לנו מה להתלונן. אנחנו נוסעים לטורקיה, אז אנחנו לא מתלוננים. הוא אומר לנו שהכל טוב. זה רק התשקורת שבגללה אנחנו חושבות שרע לנו ומתלוננות כל היום. אתה טועה יאיר, אנחנו מתלוננות כל היום כי אנחנו לא איתך!!1 לכן רע לנו,  לכן אנחנו מתלוננות. אבל אחרי שנתחיל לראות אותך נותן לנו בחדשות הטובות, אז נפסיק להתלונן. נקליט את החדשות איתך ונריץ אותן כל השבוע, כי אז בטוח לא נתלונן. בכלל התשקורת הזאת עם הדברים הרעים שהיא כל הזמן כותבת. אנחנו אומרות להרוג את כל העיתונאים ועושי דברם. אופס, רגע, זה אומר שגם יאיר המאמי שלנו יקרה לו משהו רע. בעצם גם לאבא שלו. אויש, לא טוב. זה כל כך מסובך, שבגלל התקשורת אנחנו כל הזמן מתלוננות, והנה על גבי התקשורת יאיר אומר לנו להפסיק להתלונן. אז אנחנו עכשיו מתלוננות שיאיר בתקשורת אומר לנו  להפסיק להתלונן.

אבל אנחנו נקשיב ליאיר. אנחנו נפסיק להתלונן, ונראה, כמה טוב יהיה בשנה בשנה הבאה. ואם לא, אז ביום שישי הקרוב עת נתמוגג מול המאמי שלנו בכחול אפור שהרבה יותר הולם את עיניו השזופות ואת מראהו הכחוש, מאשר השחור המרזה והמדכא.
-

אהובנו לא נכשלת

כולם חוץ ממך נכשלו. אבל אתה, יאיר שלנו, אתה המלך, שלמדת עיתונות חופשית מהי מאביך שדם עיתונאים זורם גם בעורקיו, אתה לא נכשלת.

כולם נכשלו במבחן הענווה, אבל אתה ענו מכולם. כה ענו שאתה יכול לדבר בשם כולם.

כולם נכשלו במבחן האמינות, אבל אתה אמין מכולם. כה אמין שכל מה שאתה כותב נכון, כלל שיש יותר מאמת אחת.

כולם נכשלו במבחן ההגינות, אבל אתה הגון מכולם. אתה מנסח כתב האשמה ללא יכולת התגוננות.

כולם נכשלו במבחן העקביות, אבל אתה עקבי מכולם. לא משנה מה יקרה, אתה תתמוך בשלטון.

כולנו יודעים שהתקשורת הישראלית יקרה לך, וטוב שכך. גם אתה יקר לתקשורת הישראלית.

יותר מכך, אתה יקר לכולנו.

אתה ותמונתך הנפלאה. אתה הנפלא.



אתה והקמפיינים המוצלחים שמשתמשים בשירותך התקשורתניים המוצלחים. ומפיצים עצמם לדעת כזבל בתיבות הדואר האלקטרני שלנו.

אתה כל כך יקר לנו.

אל תלך. תמשיך להטיף לנו מוסר.
-

אהח איזה גבר היאיר לפיד הזה - השבוע בתיק תקשורת

האליל הנערץ יאיר נירו יאיר לפיד מתארח השבוע ב"תיק תקשורת".

25 דקות של שיכרון חושין עם השיער השחור והמזדקר (קצת מאפיר.)

הוא עיתונאי!!!!

הוא עיתונאי!!!

אבל הוא מלך. קודם כל מלך.

וזה שהוא כותב על המשפחה שלו, לא אומר שלרכילאים מותר לכתוב על המשפחה שלו.

הם לא עיתונאים!

הם לא עיתונאים!

הם לא עיתונאים!

הוא גם לא חושב שהעליהום על דודי קגלסד, העו"ד העשיר שרמס למוות אם ובנה, מוצדקת. זה הכל משינאת מצליחנים.

כן, אולי זה בגלל שהוא מצליחן. ביחוד זה חורה לו כשהוא מצליח קצת יותר מדי.

הוא בכלל מוצלח יותר מדי.

יש לו גם חגורה שחורה.

ושיער שחור ומאפיר, איזה גבר. איזה גבר.

הוא יראה ליגאל עמיר מה זה. יש לו חגורה שחורה. הוא יראה לו מה זה.

הוא מלך.

ועיתונאי.

לא כמו הרכילאים.

והוא לא גס רוח. גם אבא שלו לא. אבל לאבא שלו יותר מתאים פופוליטיקה.

לשבת חצי שעה מול המסך ולהגיר ריר או רוק או מהשהוא לא שם בשיער שלו.

המלך יאיר נירו יאיר לפיד יילך לפוליטיקה, כשיפסיק להיות מפונק. ואז הוא יעלה את הרמה.

בטוח.

או שירים אותנו. ואת המורל שלנו.

איזה גבר מצליחן. הוא גם חבר של דורי קגלסבד, ולכן הוא לא רצח, וזה לא קשור שדורי עשיר, ושיש לו אוטו רומסני, הוא בדק את הנושא, והוא יודע. כי כשכולם אומרים משהו, הוא תפקידו להגיד אחרת, ולבדוק את העובדות ולגלות שהן אחרת. כזה הוא. עיתונאי חוקר.

כמה חבל שלא שאלו אותו על הסקופ של שם הסרט אישה יפה. חבל.

עיתונאי בכל רמ"ח איבריו.

וכל איבר, אהח, איזה איבר. רמ"ח אחד אחד.
-

ואגב, הדבר הטוב ביותר בבלוג ההוא היה האיור שבו, שאותו לא העתקתי לכאן. ואגב נוסף, תחליפו את כל ה"עיתונאי" כאן ב"פוליטיקאי" וזה אקטואלי על לפיד הנוכחי.

נכתב על ידי , 27/1/2013 11:13   בקטגוריות אסופת פוסטים, בחירות ?200, האיש המעניין בעולם, משהו אישי, אקטואליה, ביקורת, אינטרנט, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועכשיו נזכרתי


איך יכולתי לשכוח, אבל פעם היה לי בלוג הערצה ליאיר (נירו יאיר) לפיד.

באמת. נשבע.

לא מאמינות? הנה הלינק. אמיתי לגמרי. כלומר, אמיתי עד כמה שכל דבר הקשור ליאיר לפיד יכול להיות.

נכתב על ידי , 27/1/2013 04:22   בקטגוריות טלוויזיה, כתבנו בשטח, לא כל אידיוט צריך לקרוא, פרומו (?), אקטואליה, ביקורת, אינטרנט, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך טעיתי בבחירות


אין מה להגיד, לטעות בשתיים משתיים זה מביך. אבל רק אדם גדול...

אז הניינרס ניצחו באטלנטה. הם פשוט קבוצה יותר טובה, וכיוון שלא ראיתי את המשחק, לא ארחיב עליו.

 

אז בואו נעבור למשחק בפוקסבורו. היה קר בג'ילט סטדיום. מאוד קר. קר מאוד. והיחידים שנראו קרים הם הפטריוטס. האמת, אני לא יכול להגיד משהו מיוחד שהרייבנס עשו כדי לנצח. פשוט, הפטריוטס הפסידו לעצמם. אם נשווה זאת לבחירות, אפשר להגיד שהפטריוטס הם כמו הליכוד ביתנו. הם לעולם לא משתנים, לא מנסים ממש, וזוהי השנה השנייה שהם חושבים שהם ינצחו ולא, אם לא צריכים לעשות שום דבר מיוחד בשביל זה. ביליצ'ק לא משנה כלום, ולא מנסה כלום. ואז הם מגיעים למשחק חשוב, ופשוט משחקים קצת פחות טוב מכרגיל, ומפסידים. אין ניצוץ, אין תחרותיות אמיתית. הדבר היחיד שהרייבנס עשו היה התקפה נו-הדל, שקצת זעזעה את ההגנה של הפאטס. אבל ההתקפה של הפאטס הייתה הבעייה. והם לא עשו כלום, כלומר, הם היו כל הזמן קרובים, אבל להישאר על האפס במחצית השנייה זה מביך. אגב, ההחלטות של ביליצ'ק היו שמרניות כרגיל, והם שיחקו תוך כדי שינה וקור כל הרבע השלישי, כשהם משחקים בהילוך שני במקום בחמישי. 

 

קשה להודות בזה, אבל משהו צריך להשתנות. ביליצ'ק צריך להכריז שהשנה הבאה היא האחרונה שלו (וסביר שגם של בריידי) בפאטס. 

 

ובדרך החוצה מהמגרש פגשנו אוהד רייבנס שגם הוא עזב לפני הזמן. לא הבנו למה הוא לא נשאר לחגוג את נצחונם. הוא לא הסביר. אמרנו לו שאנחנו נעודד את הרייבנס נגד הניינרס.

 

ואגב, זה מצחיק שהניינרס והרייבנס הגיעו לגמר. ייתכן שיש כאן סיום עידן או אולי התחלה של שינוי. בריידי ומאנינג ומאט ראיין הם כולם QB של עידן ההתקפה המערבית, שהתחילה בניינרס של מונטנה בשנות השמונים. והרייבנס הדיחו שתיים מהם. הניינרס הדיחו את השלישי. לניינרס יש את ה-QB שאמור להיות דור העתיד, QB נייד שמסוגל גם לרוץ וגם למסור, מעין מייקל ויק רק יותר חזק, יותר מדויק, ופחות שביר. כמוהו גם RGIII ווילסון מסיאטל. פאלקו מציג גירסה קצת שונה, QB שמסוגל לזרוק רחוק, הרבה פחות  מדויק במסירות אמצעיות וחייב הגנה חזקה. 

 

ולמה נהיה נגד הניינרס? בגלל קרופניק. ובגלל ריי לואיס. כי תמיד אהבתי הגנה חזקה על התקפה חזקה, ואני שמרן. רוצה לשמור את ההגנות. רוצה שהמשחק הישן של מסירות קצרות, והגנות חזקות ימשיך. אני לא מאמין ב-QB שבירים שגם רצים, גם מוסרים, וגם עושים הכל. ואני עדיין חושב שאלקס סמית' היה טוב מספיק בשביל הניינרס. אגב, האיגלס צריכים להחתים את סמית', יש להם מסורת ארוכה של להחתים QB שהניינרס זרקו ולהשתמש בהם בצורה טובה. ואחרי הכל, האיגלס לא יכולים להיות גרועים יותר ממה שהם היו השנה, ומייקל ויק שביר מדי.

 

אז הבחירה שלי: בואו נגמור את זה יפה בשביל ריי לואיס חבר'ה. ובואו נשאיר את חברי החוף המערבי, עם מזג האוויר הנעים שלהם (שלא מתאים לפוטבול) מאוכזבים שנה נוספת. וכן, אני יודע, הניינרס יותר טובים. אז מה?

נכתב על ידי , 23/1/2013 03:16   בקטגוריות אמריקה, פוטבול, אקטואליה, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: מרכיבים קואליציה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ולמי להצביע


לא הרבה השתנה בישראל בארבע השנים האחרונות. בטח לא לטובה, ובטח לא באופן שיצריך שינוי ההצבעה. אז הנה מה שהמלצתי לעשות לפני ארבע שנים.


"פוליטיקה מבוססת על מאבקים, על התנגדויות, על עמדות, על הצורך לא להיות פופולאריים, על הצורך לשנות את התפישות של האנשים, להזיז אותם ממקום למקום אידיאולוגית ומחשבתית. לא, כל אלה אינם מבוססים על להיות נחמדים. להיות נחמד בפוליטיקה זה טוב, אבל זה לא ישנה את המציאות הישראלית, וודאי לא ישפר אותה. לכן, צריך להצביע למי שמבין שפוליטיקה זה מאבק על עמדות כדי לקדם את טובת כל בני האדם*. חנין הוא חלק ממפלגה שאינה מפלגת בז, מפלגה שאינה נחמדה, מפלגה שיודעת שהפוליטיקה היא ענין למאבק, מפלגה ששינתה את סדר היום הפוליטי במדינת ישראל ומנסה לקרב את המפה הפוליטית אליה, בלי להתחמק מכך ולהתנחמד. בנוסף לכל אלה, חד"ש מביאה תמיד בונוסים של פרלמנטריזם מובהק. אבל חד"ש זה רדיקלי, לא ציוני, קיצוני, סמול מסוכן ומטורף, ותגידו הם לא ערבים בכלל? הם כן, לכן תצביעו למי שתומך בעמדות דומות לחד"ש, רק שהוא נחמד**. כי הזמזמום הזה מאוד נעים. תמיד נחמד להיות חלק מהבאז. רק שזמזום כזה הופך למטריד בסופו של דבר. אז כן, אתם יכולים להצביע למפלגת הבאז, אני אשאר נאמן לאופוזיציה הנאבקת ואצביע למפלגה שערכיה מתמידים לאורך שנים וכך גם עשייתה, שולית ככל שתהיה. כן, אני אצביע צבע אדום ולא ירוק. כי ירוק זה אמנם מכבי חיפה, אבל מה שטוב לספורט לא טוב לפוליטיקה, וטרנדים ובזים תמיד עצבנו אותי."


 


אגב, הבחירות הנוכחיות הן כולן סביב מפלגות באז: לשלי היה את הבאז שנה שעברה, יאיר לפיד הוא כולו באז אחד גדול (שלא נאמר בוז), בנט עושה רעשים של באז עצום, לא רק שהוא מחמד, דתי, כלומר, הוא גם הייטקיסט מחמד. כן, קצת לא ריאלי, רוצה מדינה דו-לאומית, וסיפוח של שטח שאי אפשר לספח, אבל מחמד, גם לעיניים. ושלש מפלגות אלה מתחרות עם הבאז של המנהיג הגדול, החזק, הנערץ, הגדול, החזק והנערץ שהבאז אומר שהוא יהיה ראש הממשלה של ישראל לנצח! או לנצחון!!! חזק!!! ראש ממשלה!!! חזק!!!


 


* - גם לא יהודים הם בני אדם.


** - שלי יחימוביץ, למשל שהצביעה לחד"ש לפני כמה עשורים. או לחלופין, נחמדים, אבל צבועים ושקרנים.


וישנו פוסט אחד למטה שמסביר יותר בפירוט את עמדתי.

נכתב על ידי , 20/1/2013 10:44   בקטגוריות בחירות ?200, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: מרכיבים קואליציה
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)