לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

לקראת הסופרבול


חייבים לציין, אז אציין, זאת הייתה אחת מעונות הפוטבול הגרועות שהיו בשנים האחרונות.


העובדה ששתי הקבוצות שכולם ציפו שיגיעו לסופרבול אכן הגיעו לשם, מעידה שהייתה זאת עונה ללא הפתעות, ללא סערות, ולמען האמת בלי רמה גבוהה.


העדות המרכזית לחולשת הליגה השנה היא העובדה שהפאטריוטס הגיעו לגמר הליגה שלהם. הם עשו זאת כשהם נחלשים באופן משמעותי מהעונה הקודמת, גם אז הגיעו לאותו המעמד. לא רק שבפתיחת העונה הם נחלשו, גם במהלכה הפאטס המשיכו לאבד שחקנים מרכזיים כל שבוע, ועדיין הצליחו להגיע לגמר הליגה שלהם.


היעלמות בית הצפון של ליגת ה-A, כלומר היעדרותן של בולטימור ופיטסבורג, היא אחד החלקים המרכזיים של חולשת הליגה השנה. סינסי המשיכה בתפקידה כבדיחה של הפליאוף, כשהצליחה להפסיד לצ'רג'רס! גם העובדה שבית הצפון של ה-N היה חלש להחריד לא הוסיפה. נכון, ארון רוג'רס היה פצוע, אבל דטרויט ושיקגו אף פעם לא מסוגלות להגיע לפוטנציאל שלהן.


התרסקות בין המזרח ב-N גם היא לא תורמת לליגה מעניינת. העובדה שפוטבול הוא משחק קבוצתי כנראה לא מובנת לקברניטי הניו יורק ג'יאנטס, שחושבים שקווטר בק טוב שמגובה בתופסים טובים יכולה לעבוד. ההגנה שם מחרידה, והקוו שמגן על הQB לא קיים. הג'יאנטס לא היו קיימים השנה. וכנראה כל עוד טוני רומו והמאמן שלו ימשיכו בדאלס, דאלס תמיד תהיה קבוצה של 8-8 שלא תגיע לפליאוף כי היא תתרסק במשחק האחרון ליריבה מזדמנת מהבית שלה. 


לליגה גם מאוד חסרה קבוצה אחרת מניו יורק בגלל השוק גדול. אבל אין סיכוי שהג'טס יעשו משהו בעשור הקרוב. או כל עוד רקס ראין שם.


הפליאוף, ובייחוד שלביו האחרונים מעידים כמה לא טוב לטלוויזיה מצב הליגה השנה. 


הסופרבול הוא בין דנבר ברונקוס, שוק בינוני למדי, וסיאטל סיהוקס, שוב שוק בינוני למדי. לא בוסטון, לא ניו יורק, אפילו לא קבוצות מקליפורניה הגיעו למשחק הגדול. למען האמת, לסיהוקס אפילו אין מסורת או קהל יוצא דופן, ודנבר, חוץ ממאנינג, אינה סיפור מעניין כלל וכלל. בטח יספרו את סיפורו של מאמן הקבוצה שחטף התקף לב תוך כדי עונה (אולי היה זה שבץ, למי איכפת), ובסיהוקס מנסים למצוא שחקנים בעייתים. אבל בעצם, אין סיפור. אין שוק, וכולם ידעו שהקבוצות האלה יגיעו לגמר.


אז אין הפתעות השנה. אני רק מקווה שהסיהוקס ינצחו את דנבר. למה? משנאת מרדכי, כמובן. פייטון מאנינג אינו חביב עליי. מה עוד שסגנון המשחק של הסיהוקס כן חביב עליי - חזרה לשנות השמונים (בניגוד למה שכולם אומרים). לא, לא שנות השמונים של הווסט קוסט אופנס. שנות השמונים המוקדמות יותר של שיקגו ברס, ולפני זה שנות השבעים, של הגנה ששולטת במשחק ומאפשרת להתקפה בינונית למדי לנצח. מזג האוויר הקר תומך בסגנון כזה של משחק.


ובעצם, סוף סוף מצאנו את הסיפור של הסופרבול השנה. הוא משוחק בחוץ בפברואר בניו ג'רזי. יהיה קר. סוף סוף ישחקו את המשחק הגדול בתנאים בהם פוטבול אמור להיות משוחק.


אבל בעצם, למה אני מספר לכן את כל זה? הרי אתכן מעניינות רק הפרסומות, ואולי ההופעה של ברונו מארס. אלוהים, מי נתן לברונו מארס להופיע בסופרבול? ועוד מדברים על הרחבת הליגה! קודם שידאגו שברונו מארס לא יופיעו בסופרבול, אחר כך נדבר. לפחות אפשר יהיה להכין אוכל בזמן המחצית. אלא אם כן אתן אוהבות את הרד הוט צ'ילי פפרס, כי אחרי שהבינו שברונו מארס לא מזיז לאוהדי פוטבול (או לסתם אנשים) את הישבן ולא ישאיר אותם מול המסך, הוסיפו לו את הרד הוט צ'ילי פפרס כלהקלת חיזוק. 

נכתב על ידי , 26/1/2014 01:07   בקטגוריות אמריקה, פוטבול, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)