לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

פאניקה


שמעתי עכשיו גלגלץ. כהרגלי מימים ימימה. פתאום יש להם כזה קדימון "ישן ויפה" כן לשיר שהוא ישן ויפה. אני כבר ציפיתי לשיר משנות ה60 אולי ה50, משהו עתיק באמת. ואז הם שמו שיר משנת 1991. 1991!!!!

אז זה ישן.

אני מרגיש כמו טרח אבי נחור לפחות. אם לא מתושלח.

מזל שיש כבר צוואה.

נכתב על ידי , 30/11/2004 21:01   בקטגוריות , פק&quot,  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התפרצויות של שימחה, תהליכים של אושר


אני חושב שהכותרת עצמה שווה. האם צריך להוסיף עליה משהו?


ודווקא כותרת זו באה לפוסט של פוטבול, לא חבל? (קוראות שלא מעוניינות בפוטבול מוזמנות לדלג לפיסקה האחרונה).


חבל מאוד, אבל כבר מזמן ראינו שהפוטבול הוא אלגוריה מושלמת לחיים לא מושלמים. אוי, משחק מילים מטומטם, לא נמאס?


נמאס, נמאס, ובכל זאת.


אני אוהד את האיגלס. אני גם אוהב חתולים. האם זה בגלל שאני נמשך לשונים ממני?


אני יודע שניו אינגלנד טובים יותר מהאיגלס, אני יודע גם שפיטסבורג טובים מהאיגלס. אני למעשה די משוכנע שגם הרייבנס טובים יותר מהאיגלס.


עכשיו גם קיימת אטלנטה. אני לא יודע עם אטלנטה טובה יותר מהאיגלס. הן קבוצות דומות מאוד. גם לפאקרס יש דמיון מסוים לאטלנטה ולפילדלפיה איגלס.


השוני המהותי בין האיגלס, הפאקרס, ואטלנטה לבין פיטסבורג וניו אינגלנד (וגם הרייבנס) הוא הבסיס של המשחק שלהם.


השחקנים הבולטים של האיגלס הם שניים: דונובן מקנאב וטרל אוונס. האחד QB, מנהל המשחק, והשני wide reciever רץ למרחק. המשחק בנוי על מהלכים גדולים. על התפרצויות של כשרון טהור. על הברקות שמשנות משחק. מעין יוסי בניון של הפוטבול. מהלך אחד מבריק או שניים במשחק ממוטטים את הקבוצה שממול. מהלך אחד כזה  מוביל לשמחה בלתי מוסברת. גאוניות טהורה שמובילה לנצחונות נגד קבוצות חלשות ובינוניות שהכשרון שלהם לא מספיק להתמודד עם הברקות מדהימות. דונובן יכול למסור כדור מדויק של 50 יארד שיוביל לטאצדאון של פינקסטון. טרל אוונס מסוגל לתפוס כדור נמוך מדי ולרוץ איתו 40 יארד לטאצדאון. מהלכים גדולים של שחקנים גדולים. ניצחון מתוק.


כך גם אצל אטלנטה. שחקן מבריק וגאוני אחד, מייקל ויק. מי שממשיך את שינוי הגדרת הQB משחקן שעומד בכיס ומוסר, לשחקן שעומד בכיס ומוסר, זז מהכיס ומוסר, ורץ עם הכדור כאילו היא RB. מייקל רץ מדי פעם. מייקל הוא גאון, הוא יודע מתי למסור, והוא יודע מתי לרוץ, ובהברקות הקטנות שלו הוא מכריע את הקבוצות הבינוניות והרעות שהוא משחק נגדן. התפרצויות של כשרון טהור, רגעים של שלמות מזוקקת. שימחה בלתי מוסברת מכל מהלך גאוני של מייקל. איך אפשר לא לאהוב כזה שחקן?


טוב בריידי הQB של ניו אינגלנד הוא לא QB גאוני כמו מייקל ויק. גם בן רוסלבירגר אינו QB גאון כמו מייקל ויק. הQB של ניו אינגלנד פטריוטס (האלופים) וביג בן של הסטילרס (הקבוצה הטובה כיום בליגה) אינם בנויים על הברקות. הקבוצות שלהן אינן בנויות על הברקות. הן בנויות על תהליך. בשיטתיות הן עובדות. לאט לאט ובהתמדה הן משחקות את המשחק שלהן, מתקדמות מיעד ליעד ומשיגות את הנקודות ואת הניצחון. בלי רחמים אולם לעיתים רחוקות עם מהלכים גאוניים שגורמים לצופים לזעוק WOW. לא, הם משחקים בהתמדה, בשיטתיות. טוחנות את היריב שממול. ולא משנה מי היריב ממול, מבריק וכשרוני או חלש וחסר כשרון. קבוצות אלה (וגם הרייבנס, והטיטנס במידה זו או אחרת) משחקות משחק זהה וקבוע, עם שיטה. הן לא מתפרצות בשימחה. הן הולכות על תהליך.


אני איש של תהליכים, אני לא איש של התפרצויות. ההתפרצויות שלי לרוב מובילות אותי, כמו את האיגלס, לכמעט הישגים. התהליכים לעומת זאת יכולים להוביל להשגים לאורך זמן, כמו האליפות של הניו אינגלנד, שתיים בשלוש שנים למען האמת, והמשחק של הסטילרס.  התהליכים הם אלה שמובילים לאושר האמיתי. הקבוצות שמשחקות על תהליכים הן אלה שזוכות באליפויות. הקבוצות שמשחקות על התפרצויות מגיעות כמעט. לכן אטלנטה ופילדלפיה לא יזכו השנה, או בכל שנה אחרת, באליפות. אלא אם כן תיבנה שיטה אצלן. גם מייקל ג'ורדן לא זכה באליפות על סמך התפרצויות הגאונות שלו, אלא על סמך שיטה שנבנתה סביבו. אני צריך לזכור שהתהליכים הם אלה שיובילו אותי לאושר. התפרצויות מובילות למאניה דפרסיה.






עדכון: האיגלס זכו בראשות הבית שלהם בNFC מזרח דבר שמבטיח להם מקום בפליאוף. הם עשו זאת חמישה שבועות לפני סיום העונה, שזה מאוד מוקדם. דבר שמעיד עד כמה חלש הבית שלהם והNFC בכלל.

נכתב על ידי , 29/11/2004 16:20   בקטגוריות פוטבול  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתי תהיות על התשקורת


ככה זה כשרואים יותר מדי טלוויזיה:

1. "בשני בשבת של כדורגל". האם אני צריך להסביר מה מוזר בפרומו הזה?

2. הרבה יותר חמור. שבוע שעבר לאחר תחקיר ערוץ שתיים שבעקבותיו התאבד המהנדס (עכשיו מובן השימוש של מאיר שטרית בסיכול ממוקד, אכן מהנדסים בד"כ מוצאים את מותם בסיכולים ממוקדים), טענה התקשורת שהיא לא חרצה את דינו. האם גם התקשורת של היום ואתמול יכולה לטעון שהם לא חרצו את דינם של המואשמים ברצח השופט?

גילוי נאות, אכן בכל התכניות נתנו לסניגור של הנאשמים להגיב במשך 2.5 דקות לעומת ה18 שניתנו לכתבי המשטרה, המשטרה עצמה והמשפחה. (טוב, הרי הם רצחו שופט! )

פוטבול יגיע הערב.

נכתב על ידי , 29/11/2004 10:12   בקטגוריות אקטואליה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפורו של אדיוט


האדיוט תמיד לא מבין הוא. אבל אידיוט זה הוא  מזן מיוחד. הוא אדיוט עם מודעות עצמית. וכך יושב הוא לצידי ומבכה על מר גורלי. "אני כבר רואה איך אני לא אדע כלום עוד שבועיים." הוא אומר. ויומיים לאחר מכן "אוי, זה יהיה כל כך קשה, אני לא אצליח להבין דבר." וכך הוא ממשיך לשבת לידי ומחייך לעצמו בהנאה "איזה מזל שכל התשובות מסומנות לי כבר בספר, אחרת לא הייתי מצליח לענות בעצמי על שום דבר".

הוא ממשיך להיאנח בתחילת השיעור כשהמורה מכינה את השיעור, "מה היא כבר מתחילה ישר ככה?" וכשמחזירים את המבחן הוא אומר "אני ניחשתי הכל, אני לא אצליח במבחן." "יש כל כך הרבה ללמוד בעל פה" "אני לא טוב בללמוד בעל פה." הוא ממשיך להיאנח ולהתלונן. מודע לכך שכשלונו יגיע בוודאות, ואפילו לא מנסה לשנות את המצב או ללמוד. במבחן הוא קיבל 61. ועל כך הגיב: "אם כך יש לי עוד סיכוי, בלי לדעת כלום קיבלתי 61. הכל ניחושים. אז יש לי עוד סיכוי"

נכתב על ידי , 28/11/2004 17:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)