לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

סיכום שנה


השבוע האחרון של השנה מביא איתו גם את השבוע האחרון של עונת הפוטבול, ואפשר לסכם.

קודם כל, תהיה אלופה חדשה. הג'יאנטס לא עלו לפליאוף. חדשות טובות לכל שונאי הג'יאנטס, ויש רבים כאלה, ובייחוד לאוהדי הניו אינגלנד, שנראה שהג'יאנטס יודעים איך לנצח.

אז ב-N ישנן מספר חדשות טובות מאתמול. הפאקרס יצטרכו לעבוד קשה כדי להגיע לסופרבול. הפסד במשחק שמבטיח סיבוב חופש הוא הפסד קשה. הם יצטרכו לשחק משחק יותר מהניינרס ומאטלנטה, ויצטרכו לשחק שני משחקים בחוץ, סביר להניח, כדי להגיע למשחק הגדול. הם עדיין הפיבוריטים בליגה זאת, שכן כמו שהניינרס נראו לאחרונה, ואפילו אתמול נגד הקארדינלס, הם לא נראים משהו. אטלנטה? מישהו באמת סופר את אטלנטה? הם הפסיקו לשחק לפני חודשיים בערך, ואני לא חושב שהם ניצחו איזשהי קבוצה טובה באמת, ולא, הסיינטס לא נחשבים.

 

ב-A ישנן מספר הפתעות, גם הן לטובה לחובבי ניו אינגלנד. קודם כל, הסטילרס לא עלו. ברדיו המקומי טענו אצלנו שלשחק נגד הסטילרס זה להפסיד אליפות כי זה סוחט. דבר שני, היוסטון הפסידו את הביתיות והדרדרו למקום השלישי. כנראה שהם גמרו את העונה, כי איך שהם גמרו את העונה, הם נראים גמורים. הם גם משחקים נגד סינסיניטי שמשחקת טוב ונהנית להרוס. וליוסטון קל מאד להרוס. דבר שמוביל לגמר הקלאסי ב-A, פייטון מנינג מארח את בריידי בדנבר. משחק קלאסי, כבר כתבתי? כן. כי אי אפשר לראות את הפאטס מפסידים לא לרייבנס ולא לאינדי בפוקסבורו כשמאוד קר שם. בייחוד אינדי שלא בנויים לשחק בקור. הרייבנס משחקים טוב, ואפילו ניצחו את הפאטס, אבל זה היה בבולטימור, לפני כמה וכמה חודשים, בתחילת העונה, כשההגנה שלהם עדיין שיחקה. והרייבנס גם יגיעו אחרי משחק עודף. נכון, נגד אינדי, אבל לאינדי יש הגנה טובה לפרקים, ואמונה רגשית לוהטת. דנבר לא תפסיק לא ליוסטון ולא לסינסי בדנבר. אין סיכוי. גמר קלאסי.

 

העצוב בסיפור, שאם הסופרבול יהיה באמת פייטון/בריידי נגד הפאקרס גם הסופרבול יהיה קלאסי, והקבוצה מה-A תגיע כרגיל כפייבוריטית, למרות שהיא לא אמורה להיות כזאת. ליגת ה-N יותר טובה בעיקרון.

 

הסיפור המוזר השנה קשור לניינרס. אני לא מצליח להבין את החלפת הקווטרבק שלהם. נכון, החדש נותן הרבה דברים. חוץ מניסיון. לא ראיתי את ההפסד שלהם לסיאטל, אבל ראיתי את המשחק נגד הפאטס. הניינרס לא מפחידים. וחלק מזה נובע מחוסר הניסיון של ה-QB שלהם. תקראו לי שמרן, אני הייתי נשאר עם הQB הקודם, שהוביל אותם מרחק שערה מהמשחק הגדול.

 

אז בסוף השבוע הנוכחי גרין ביי ינצחו, יש סיכוי שסיאטל ינצחו גם הם, אם כל הכבוד לוושינגטון (ואין כזה, בבית הגרוע בליגה). הרייבנס ינצחו ויש סיכוי שגם יוסטון, למרות שמשם אני משער שיכולה להגיע הפתעה.  ואז דנבר ינצחו וגם ניו אינגלנד. והפאקרס וגם הניינרס.

שחקן השנה? אני חושב שאדריאן פיטרסון צריך לזכות בזה. הוא לקח קבוצה חלשה מאוד והביא אותה לפליאוף, כשהיא מנצחת כל מיני קבוצות, כששחקן מרכזי שלה חסר - פרסי הרבין, כשכולם יודעים שצריך לעצור את פטרסון ואיש לא מצליח בכך. אם כל הכבוד לבריידי ולמאנינג, לשניהם יש הגנות מצוינות, שניהם מחזיקים כל הזמן בכדור, ושניהם עשו את מה שציפו מהם, והם גם שיחקו נגד קבוצות חלשות מאוד בבתים חלשים מאוד - גם לדנבר וגם לניו אינגלנד יש שישה נצחונות בטוחים כל שנה, לעומת זאת פטרסון ניצח בבית שנחשב לאיכותי מאוד, בו ישנן שלוש קבוצות עם מאזן חיובי, בניגוד לבתים שלהן, שם יש קבוצה אחת עם מאזן חיובי. אז כן, פטרסון. כי נצחונות חשובים מאוד, אבל גם חשוב נגד מי אתה מחשק ובאיזה בית כדי להראות שאתה השחקן החשוב ביותר, וזהו הפרס - השחקן החשוב ביותר, ופטרסון צריך לקבל אותו.

נכתב על ידי , 31/12/2012 11:47   בקטגוריות אמריקה, טלוויזיה, פוטבול, אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה אזרחית טובה ישראבלוג
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טעם רע


לעתים נדירות נתקלים בטעם כה רע בעיתונות הישראלית, אבל ניכר ש"מעריב"-"מקור ראשון" או איך שלא קוראים ליצור העיתונאי המבחיל הזה, שבר שיא:

באמת? זוהי הכותרת? אפילו הכתבה עצמה מתחילה בסיפור על אדם שיוצא מהכנסייה.

לעורכים ולבעלים הפתרונים, והכסף.

 

נכתב על ידי , 16/12/2012 03:47   בקטגוריות אמריקה, לא כל אידיוט צריך לקרוא, רטוריקה למתחילים, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)